IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-09-2002 12:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Als ik mijn ogen sluit zie ik een oneindige leegte [daar waar andere mensen tegen de binnenkant van hun ooglid kijke]. Gewoon een ondeinige zwarte ruimte. Ik zie er zelfs diepte in, terwijl er helemaal geen referentiepunt is. Erg overweldigend.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 17-09-2002 12:41 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 17 september 2002 12:39 schreef Slechtheid het volgende:
Als ik mijn ogen sluit zie ik een oneindige leegte [daar waar andere mensen tegen de binnenkant van hun ooglid kijke]. Gewoon een ondeinige zwarte ruimte. Ik zie er zelfs diepte in, terwijl er helemaal geen referentiepunt is. Erg overweldigend.
Moet je eens in de zon kijken zo, krijg je heel fascinerende kleurfacetten


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-09-2002 12:48 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 september 2002 12:39 schreef Slechtheid het volgende:
Als ik mijn ogen sluit zie ik een oneindige leegte [daar waar andere mensen tegen de binnenkant van hun ooglid kijke]. Gewoon een ondeinige zwarte ruimte. Ik zie er zelfs diepte in, terwijl er helemaal geen referentiepunt is. Erg overweldigend.


Do not touch the brown Acid....



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 17:42 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 17 september 2002 12:48 schreef Azagthoth het volgende:
Do not touch the brown Acid....
Ik droomde laatst dat Katja Schuurman er in werkelijkheid helemaal niet zo mooi uitziet .


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-09-2002 17:43 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

tjah, ik had laatst een vernieuwde en verbeterde versie gezien...




Sjmuup
Usericon van Sjmuup
Posted 17-09-2002 18:57 by Sjmuup Profiel van Sjmuup

quote:
Op 17 september 2002 17:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik droomde laatst dat Katja Schuurman er in werkelijkheid helemaal niet zo mooi uitziet .


Ik neem aan dat je die gelekte foto's bedoeld? Ik had 'r overschat


Bwuhahaha


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 19:00 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik bedoelde eigenlijk wat anders, maar dat kan je als nieuwe gebruiker nog niet zien, komt vanzelf .

Ik heb nog nooit van Katja gedroomd, vond de foto's niet zo mooi. Vannacht droomde ik zoals gewoonlijk van bloed en ijzer.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-09-2002 19:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

hehe, maar eh welkom op ZM.



Sjmuup
Usericon van Sjmuup
Posted 18-09-2002 20:18 by Sjmuup Profiel van Sjmuup

Nou euh .. me eerste welkomje

Tnx, fijn hier te zijn


Bwuhahaha


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-09-2002 13:11 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een enorme fan van Arch Enemy was geworden..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-09-2002 13:14 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik droomde vanacht dat ik met een groepje aan het dwalen was in een verlaten ijsbeergrot. Er waren 2 teams. 15 schakelaars die wij op groen moesten zetten en het andere team op rood. Wie er als eerste 10 op z'n eigen kleur had won.
Maar hoe langer we bezig waren werd me duidelijk dat we niets meer waren dan een tijdverdrijf voor een of andere rijke stinkerd. Deuren die plotseling dicht gingen om het ons moeilijker te maken. Toen veranderde de sfeer en zag ik plotseling een lijk liggen. Toen werd ik wakker door moeders gestofzuig.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-09-2002 17:38 by Asherah Profiel van Asherah

Ik heb onlangs gedroomd -tot in de details- dat ik iemand aan het vermoorden was... en daar dan ook in slaagde 's Ochtends voelde ik me wel maar zozo, want twas iemand die ik leuk vond - in wakende toestand althans...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 27-09-2002 18:36 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

Hmm; vannacht een errug vreemde droom gehad

Ik was dus op paard met 'evil' kraaien aan het vechten die mijn ogen wilden uiteten,en ik had er dus een paar overwonnen met mijn zwaard en ik hing helemaal vol bloed,....

prachtig was dat


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 27-09-2002 18:40 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

Diezelfde nacht ook nog

Weer zo'n vreemde maandroom van mij,...

Het was alsof de maan nog maar een 100 km van de aarde was verwijderd,...het leek net echt

Deze droom keert heel erg vaak terug en mijn broer die droomt net hetzelfde

Ik vraag me af of ze een voorspellende waarde heeft , want er zijn al vaker dromen van me uitgekomen



true disco chick


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 28-09-2002 16:57 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 27 september 2002 18:40 schreef pale enchantress het volgende:
...

Weer zo'n vreemde maandroom van mij,...

Het was alsof de maan nog maar een 100 km van de aarde was verwijderd,...het leek net echt

Deze droom keert heel erg vaak terug en mijn broer die droomt net hetzelfde
.....




Was je zelf zo dichtbij de maan, of was de maan zo dicht bij de aarde (waar jij je dan op bevond).
In het eerste geval was je misschien wel 'op reis' in het tweede geval heb je gewoon raar gedroomd en denk je dat de maan te veel invloed op je uitoefend.(ik zeg ook maar wat)

De maan stort heus niet neer, de maan raakt juist steeds verder weg.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-09-2002 17:11 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik droomde dat ik met een stel lui van de Taliban en Bin Laden in de een of andere kelder annex kerker pal onder m'n oude kamer in Wageningen opgesloten was. En in het midden van de vloer van die kamer was een gat en konden 'ze' ons bekijken. En we kregen allemaal vreselijke beproevingen over ons heen.

Zo kregen we heel lang geen water, en toen we met z'n allen onder dat gat stonden te schreeuwen om water zetten ze de hele kerker blank, om vervolgens een zooi piranha's binnen te laten. Iedereen werd behoorlijk aan stukken geript, behalve ik want ik was slim, en die vissen te snel af. Dus ik slingeraapte mij zeg maar door die kerker heen en toen was ik door het gat heen weer op mijn kamer, die ook blank stond en daar waren ook piranha's, en iedereen was weg, 'zij' ook. Toen ging ik naar buiten en werd ik wakker met zo'n gevoel van 'wow, dat was spannend!'.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-09-2002 17:17 by wladimir Profiel van wladimir

Wie deed dat jullie aan dan?
Amerikanen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-09-2002 17:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Geen idee door wie we opgesloten waren. Maar als de droom was doorgegaan dan waren ze nog niet jarig geweest, want ik had de nadelige situatie al behoorlijk in mijn voordeel omgebogen en was hard op weg om er een powertrip van te maken .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-09-2002 17:19 by wladimir Profiel van wladimir

Misschien hervat je de droom vanavond.
Daar kan je leuke films van maken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-09-2002 17:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Vanavond zal er weinig gedroomd worden ben ik bang


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2002 11:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 september 2002 17:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik droomde dat ik met een stel lui van de Taliban en Bin Laden in de een of andere kelder annex kerker pal onder m'n oude kamer in Wageningen opgesloten was. En in het midden van de vloer van die kamer was een gat en konden 'ze' ons bekijken. En we kregen allemaal vreselijke beproevingen over ons heen.

Zo kregen we heel lang geen water, en toen we met z'n allen onder dat gat stonden te schreeuwen om water zetten ze de hele kerker blank, om vervolgens een zooi piranha's binnen te laten. Iedereen werd behoorlijk aan stukken geript, behalve ik want ik was slim, en die vissen te snel af. Dus ik slingeraapte mij zeg maar door die kerker heen en toen was ik door het gat heen weer op mijn kamer, die ook blank stond en daar waren ook piranha's, en iedereen was weg, 'zij' ook. Toen ging ik naar buiten en werd ik wakker met zo'n gevoel van 'wow, dat was spannend!'.


tomb raider gespeeld voor het slapen gaan???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-09-2002 11:20]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-09-2002 11:37 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ik droomde dat ajax met 7-3 van RKC won


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-09-2002 16:27 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij ghoulliette bleef slapen, samen met attila.. Was erg gezellig.. De volgende dag gingen we naar een kasteel om een draak en zijn baasje te doden, wat met succes gebeurde. Fijne droom, maar ik denk dat ik iets te vaak ZM..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-09-2002 17:07 by wladimir Profiel van wladimir

sjit wat een gare droomn


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-09-2002 17:20 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

quote:
Op 28 september 2002 16:57 schreef White Tree het volgende:
Was je zelf zo dichtbij de maan, of was de maan zo dicht bij de aarde (waar jij je dan op bevond).
In het eerste geval was je misschien wel 'op reis' in het tweede geval heb je gewoon raar gedroomd en denk je dat de maan te veel invloed op je uitoefend.(ik zeg ook maar wat)

De maan stort heus niet neer, de maan raakt juist steeds verder weg.
de maan was zo dicht bij de aarde


true disco chick


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen