IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Elsrock Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2009 9:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:17 schreef De Ulk het volgende:
Domper was de zakkenrollersbende, ze hebben heel veel mensen (waaronder twee vrienden van mij) gerold. Maar gelukkig was de security erg oplettend, en ik heb ze dan ook verscheidene gasten naar achter zien transporteren. Later hoorde ik dat ze een club Roemenen hebben opgepakt. Ik las overigens dat er op Wacken ook al een club Roemenen was opgepakt.


Inderdaad een beetje jammer maar ik heb wel zoiets dat je, zeker in een grotere menigte, zelf ook gewoon goed op je eigen zooi moet letten.
En wees eerlijk, da's overigens niet naar bedoeld naar haar toe want mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven, de dame in kwestie wist aan het eind van de avond amper nog hoe ze de ene voet voor de andere moest zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-08-2009 9:26]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 9:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dat is dan 1 dame, er schijnen tussen de 40 tot 50 mensen bestolen te zijn..


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 9:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:25 schreef XXL het volgende:

En wees eerlijk, de dame in kwestie wist aan het eind van de avond amper nog hoe ze de ene voet voor de andere moest zetten.


Klopt.


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2009 9:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:29 schreef MMayo het volgende:
Dat is dan 1 dame, er schijnen tussen de 40 tot 50 mensen bestolen te zijn..


Speciaal voor jou de verkorte versie van mijn post en een plaatje om het duidelijker te maken.

quote:
Op 30 augustus 2009 9:25 schreef XXL het volgende:
ik heb wel zoiets dat je, zeker in een grotere menigte, zelf ook gewoon goed op je eigen zooi moet letten.






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 9:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tankard kreeg de hele tent op de kop vanaf de eerste noten, mooi om te zien. Mucky Pup was geniaal, die striptease aan het eind was net als ranzige dingen tegenkomen, je MOET wel kijken. Sodom was wel even lekker na Flotsam & Jetsam, maar verdorie.. waarom moest het geluid zo hard? Action in DC is even leuk maar had voor mij niet zo lang hoeven door te gaan.

Nu naar de tering, geen stem meer en koppijn. Olderwets!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 9:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:39 schreef XXL het volgende:
Speciaal voor jou de verkorte versie van mijn post en een plaatje om het duidelijker te maken.







Tuurlijk moet je altijd op je zooi letten, maarreh ik had het eigenlijk niet verwacht op een metalfestival. Daarbij, een bende is weer heel wat anders dan 1 actief rollertje. Maar omdat jij deze keer niet degene was, heb jij het uiteraard heel goed gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2009 9:45]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2009 9:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 9:43 schreef MMayo het volgende:
Maar omdat jij deze keer niet degene was, heb jij het uiteraard heel goed gedaan.


Thanx, zelfs ik heb mijn goede momenten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 10:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dat zou je ook niet verwachten, heb je daar toevallig ook een folder van?


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 30-08-2009 10:43 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 29 augustus 2009 12:08 schreef XnegativeX het volgende:
Kan iemand me na de tijd even laten weten hoe The Butcher was? Ik ben wel nieuwsgierig of die gasten nog steeds zo gaaf zijn als een aantal jaren geleden.

Verder staat er eigenlijk helemaal niks dat mij echt interesseert.

The Butcher was goed hoor! Lekker energiek en gemotiveerd, en speelde lekker strak.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-08-2009 12:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

En is die zakkenrollert ook opgepakt en hebben mensen hun stuff terug?


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 12:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:13 schreef Rotzak het volgende:
En is die zakkenrollert ook opgepakt en hebben mensen hun stuff terug?


quote:
Op 30 augustus 2009 9:17 schreef De Ulk het volgende:
Later hoorde ik dat ze een club Roemenen hebben opgepakt.


Geen idee of men hun spullen terug hebben mogen ontvangen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-08-2009 12:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Zou een mooie bummer zijn, je zult maar aan het begin van het festival bestolen worden en zodoende de hele dag geen bier kunnen halen.


Against God and Government


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 12:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:18 schreef Rotzak het volgende:
Zou een mooie bummer zijn, je zult maar aan het begin van het festival bestolen worden en zodoende de hele dag geen bier kunnen halen.


Hm, die gasten zoeken meestal mensen uit die al beschonken zijn.


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-08-2009 12:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:21 schreef De Ulk het volgende:
Hm, die gasten zoeken meestal mensen uit die al beschonken zijn.


Kortom ze zoeken soortgenoten. De gemiddelde oost europeaan is niet vies van een stuk in de kraag.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2009 12:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 12:21 schreef De Ulk het volgende:
Hm, die gasten zoeken meestal mensen uit die al beschonken zijn.


Denk ik net 'laat ik me eens van commentaar onthouden', kom jij weer met die opmerking op de proppen.

Maar inderdaad, waarom het jezelf moeilijk maken?
Meestal zijn dit soort dingen toch echt gelegenheidsdiefstallen.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-08-2009 12:25]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 13:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 1:30 schreef verlepte theedoek het volgende:
@Mayyo Blauw is gaver, maar Rood is fijner voor de augûh



Haha ja dat dan weer wel.
ADHDbril, moooooi!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-08-2009 13:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Leuk feestje weer
De lineup interesseerde me werkelijk waar geen ene moer, maar desondanks goed vermaakt!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 30-08-2009 14:02 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

Mooi feestje weer. Tankard, Mucky Pup, Disabuse en Sodom waren mijn favorieten. Devious moeten missen helaas.

Goed aangekleed festival dit jaar. Mooie tent, goeie bands, humor die bordjes met leuzen over het gehele terrein, dat zal volgend jaar i.p.v. 3500 wel 7000 bezwaarschriften opleveren.

Al met al relaxte sfeer, complimenten voor de organisatie.

Naderhand mooi te zien hoe bij de Gamma een ploeg van die Christenen stonden te bidden or what ever. Opmerkelijk dat er meer politie bij hun stond dan bij het Elsrock festival... zegt genoeg dacht ik zo.

Volgend jaar maar weer


How about a nice cup of shut the fuck up!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2009 14:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2009 14:02 schreef Daan Access het volgende:
humor die bordjes met leuzen over het gehele terrein, dat zal volgend jaar i.p.v. 3500 wel 7000 bezwaarschriften opleveren.






Die waren hilarisch, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2009 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh waren ze dat aan het doen.. bidden dacht verkeerscontrole ofzo, met al die politiewagens rondom.
Ze deelden ook lolly's uit met een briefje eraan op het fietspad richting de Gamma.

Vond trouwens jammer dat het voedselgebeuren minder was, vorig jaar was dat veel uitgebreider. Vond de opzet van alles wel weer beter dan voorgaande jaren, gezelliger.


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 30-08-2009 14:08 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 30 augustus 2009 14:02 schreef Daan Access het volgende:
Mooi feestje weer. Tankard, Mucky Pup, Disabuse en Sodom waren mijn favorieten. Devious moeten missen helaas.

Goed aangekleed festival dit jaar. Mooie tent, goeie bands, humor die bordjes met leuzen over het gehele terrein, dat zal volgend jaar i.p.v. 3500 wel 7000 bezwaarschriften opleveren.

Al met al relaxte sfeer, complimenten voor de organisatie.

Naderhand mooi te zien hoe bij de Gamma een ploeg van die Christenen stonden te bidden or what ever. Opmerkelijk dat er meer politie bij hun stond dan bij het Elsrock festival... zegt genoeg dacht ik zo.

Volgend jaar maar weer


Der zijn ook nog mensen met een bijl bedreigt door de mensen die aan de Enterstraat wonen precies tegenover dat weggetje, waar ook die verkeersregelaars stonden.

Ondanks dit soort ongein een mooi feestje.

[Dit bericht is gewijzigd door htheripper op 30-08-2009 14:09]


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2009 14:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-08-2009 14:23]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-08-2009 14:43 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 augustus 2009 13:31 schreef Metalhead22 het volgende:
Leuk feestje weer
De lineup interesseerde me werkelijk waar geen ene moer, maar desondanks goed vermaakt!


En dat noemt zich een metalhead


Against God and Government


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 30-08-2009 15:10 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Was weer een mooi feestje!
Alles liep gesmeerd, volgens mij zelfs geen afwijkingen gehad van het speelschema. En dat terwijl bands maar 15 minuten ombouwtijd hadden. Super!

Jammer inderdaad van de zakkenrollers, ik hoop dat de mensen die beroofd zijn hun spullen op de een of andere manier nog terug krijgen!

In ieder geval ben ik er volgend jaar weer bij!



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2009 17:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tijdens mucky pup moest opa de tegenpartij even meedoen met het jonge spul in de pit. Gevolg, opa komt ten val en er valt iemand anders op opa's gezicht. Gevolg: een zeer pijnlijke neus.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-08-2009 17:29]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen