IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-02-2009 12:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Huishoudens bezuinigen op goede doelen

DEN HAAG - Het gemiddeld bedrag dat een huishouden aan goede doelen geeft, daalt sinds 2007. In dat jaar werd 308 euro gegeven, aanzienlijk minder dan in 1992 toen nog 357 euro werd uitgetrokken.

Dit heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag bekendgemaakt.

In de afgelopen vijftien jaar varieerde het bedrag dat huishoudens jaarlijks uitgeven aan goede doelen aanzienlijk. De uitgaven voor goede doelen maakten in 2007 ongeveer 1 procent uit van de totale bestedingen van een huishouden.

Bezuinigen

Uit ander onderzoek blijkt dat Nederlanders ook dit jaar op goede doelen willen bezuinigen. Een derde zou minder geven. Of de afnemende gulheid verband houdt met de recessie is onduidelijk.

Weer een ander onderzoek laat weten dat het merendeel van de Nederlanders (70 procent) niet verwacht minder geld aan goede doelen te geven als ze persoonlijk door de recessie worden getroffen. Dat onderzoek, van het Nederlands Donateursspanel, verscheen in december.

gewoon geld blijven storten voor een goed gevoel van binnen. AIDS!!!HONGERSNOOD!!!BEJAARDEN SM!!! EMBRYIOFUCKKING!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-02-2009 12:28]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2009 14:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 februari 2009 12:11 schreef ZelThoR het volgende:
4500 mensen van bijna 100.000 is ongeveer 5%, dus als daar 10.5% van het aantal uitkeringsgerechtigden zit is dat een oververtegenwoordiging.


Je hebt helemaal gelijk. Tjah, dat soort foute rekensommen krijg je dus met al die lager geschoolden in de wijk.

quote:
En heeft Deventer niet meer dan 6 wijken?


Jup, Wijk 1 t/m 6


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2009 14:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 februari 2009 7:11 schreef ElitE het volgende:
nu ga je er gelijk al vanuit dat het behoorlijk erfelijk is en je er niets aan kunt doen, ten eerste is daar nog helemaal niets van bewezen of dat wel zo is. ten tweede zit er altijd een grote eigen verantwoordelijkheids component in, want ook al zou een homo zo aangeboren zijn, zal hij niet snel een onvrijwillige relatie aangaan.

Ik heb het vermoeden dat mensen als Gary Glitter wel vakanties zullen blijven boeken naar foute toeristenoorden.
Verder is het voor sommige mensen erg moeilijk hun seksuele neigingen te onderdrukken. Ik heb een keer drie maanden geen seks gehad door omstandigheden thuis (bij een andere vrouw, for the record). Na zo lang rukken, en een zak formaatje poef te hebben, stond ik echt wel op het punt om de eerste de beste vrouw aan de grond te trekken. Gelukkig bestaat er dan voor ons heteromannen de mogelijkheid om een negerin voor een half uurtje te huren. Anders zou ik me echt geen raad geweten hebben.
Ergo, het is heel moeilijk om je seksualiteit te onderdrukken. Het wemelt niet voor niks van de mannen op Veluwse parkeerplaatsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-02-2009 14:44 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 9 februari 2009 12:11 schreef ZelThoR het volgende:
4500 mensen van bijna 100.000 is ongeveer 5%, dus als daar 10.5% van het aantal uitkeringsgerechtigden zit is dat een oververtegenwoordiging.

En heeft Deventer niet meer dan 6 wijken?

De werkloosheidscijfers van die wijken vallen me nog mee. De wijk waar ik woon zit nb. op 18%.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-02-2009 14:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het werkeloosheidscijfer binnen de wijk is rond de 5%.

Ongeveer 230 van ongeveer 4500.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-02-2009 15:02 by Mark Profiel van Mark

Tweeling aan de galg ontsnapt
Door HILDE JANSSEN

KUALA LUMPUR - Een 27-jarige eeneiige tweeling in Maleisië ontsnapte zaterdag de doodstraf wegens drugshandel omdat de rechtbank niet kon bepalen wie van de twee de schuldige is.

‘Het is een uniek zaak,’ benadrukte de rechter in Kuala Lumpur. ‘Zelfs de DNA test bewijst niks.’ Een van de tweelingbroers werd in 2003 opgepakt terwijl hij 166 kg marihuana en 1,7 kg opium naar een huis in de buitenwijken van Kuala Lumpur vervoerde.

De andere broer arriveerde korte tijd later bij het huis en werd eveneens gearresteerd. De politie kan de twee niet uit elkaar houden en dus niet de echte dader identificeren.. Het DNA bewijs biedt ook geen uitkomst omdat de DNA zowel van Sathis en Sabarish Raj kan zijn. De 27-jarige tweeling werd zaterdag beiden vrijgesproken bij gebrek aan bewijs van hun identiteit.. ‘Ik kan niet de verkeerde tweelingbroer vragen om zich te verdedigen en ik kan niet de verkeerde broer de strop geven,’ oordeelde de rechter. De twee broers huilden van blijdschap toen ze het vonnis hoorden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 17:01 by Nix Profiel van Nix




Balkbrug: echte brandweer rukt uit voor vastgevroren nepzwanen

Woensdag 4 feb - kilroy.nl


Even na vieren vanmiddag meldden surveillerende politiemensen aan de meldkamer, dat er dieren in nood waren nabij het Total Tankstation aan de Coevorderweg (N377) in Balkbrug.


De brandweer van Balkbrug rukte uit naar de opgegeven plaats en trof drie zwarte vogels aan, die onbeweeglijk in het ijs vast zaten.
Pogingen om de vastgevroren dieren uit hun benarde positie te bevrijden werden echter niet ondernomen, want het bleken plastic neppers te zijn, die door hengelsportvereniging "Ons Genoegen" zijn uitgezet om aalscholvers, die de visvijver leegvissen, op afstand te houden...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2009 17:02 by Schaep Profiel van Schaep



NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-02-2009 17:04 by NotYourBitch Profiel van NotYourBitch

Erg grappig.


=)


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 17:04 by Nix Profiel van Nix

Ik heb die neppers ook al eens verkeerd geïndentificeerd.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-02-2009 17:19 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Plant en Krauss domineren Grammy Awards
Uitgegeven: 9 februari 2009 06:34
Laatst gewijzigd: 9 februari 2009 06:33
LOS ANGELES - Het opmerkelijke samenwerkingsverband tussen Led Zeppelin-voorman Robert Plant en countryzangeres Alison Krauss heeft zondag (lokale tijd) in Los Angeles de Grammy Awards gedomineerd.
ANP
Grammy Awards 2009

Het duo won vijf Awards, waaronder de felbegeerde Grammy voor het beste album van het jaar voor hun cd Raising Sand. De Grammy's gelden als de belangrijkste muziekprijzen ter wereld.

Plant en Krauss kregen verder de Grammy voor beste opname van het jaar voor het lied Please Read The Letter.

De Britse zangeres Adele won twee Grammy's. Ze werd verkozen tot de beste nieuwe artiest en met haar nummer Chasing Pavements won ze de Grammy voor het beste vrouwelijke optreden.

Haar tegenhanger in die categorie is zanger John Mayer, die de Grammy voor beste mannelijke optreden in de wacht sleepte met zijn nummer Say.

Coldplay

Het Britse Coldplay scoorde met hun hit Viva La Vida. Ze wonnen met het nummer onder meer Grammy's voor het beste nummer van het jaar en het beste popoptreden van een duo of groep met vocals. Ook wonnen ze in de categorie beste rockalbum.

Rapper Lil' Wayne viel eveneens in de prijzen. Zo mocht de 26-jarige rapper onder meer de Grammy's voor het beste rap-nummer, het beste rap album en beste solo rapoptreden in zijn zak steken. De Grammy voor het beste R&Balbum ging naar zangeres Jennifer Hudson.

Radiohead

Ook artiesten als Bruce Springsteen (beste rocknummer), Duffy (beste popalbum) en George Strait (beste country-album) gingen niet met lege handen naar huis. Radiohead won de Grammy voor het beste alternatieve muziekalbum.

Ik trek plant, ik trek krauss. Dat album samen was echter de ergste diarree die je je kunt voorstellen, en dat wint prijzen! (coldplay ook... ) Hoe kun je dit serieus nemen?? Het is nog erger dan de oscars...


Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2009 17:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 februari 2009 7:41 schreef XXL het volgende:
Aangeboren is wat anders dan erfelijk.

klopt klopt, maar ligt wel redelijk in de buurt. nature nurture discussie is eigenlijk ook niet realistisch, het is altijd omgeving en erfelijkheid tegelijkertijd.

Maar om het nog even in makkelijke context te plaatsen, voor homosexualiteit zijn enkele genetische componenten gevonden die veel voorkomen bij homo's maar dat maakt het plaatje nog lang niet compleet. het is nog niet echt duidelijk of het iets wat erg genetisch is bepaald of erg in de omgeving. Bij pedo's is dat onderzoek al helemaal onduidelijk, bastianus kan er dus niet zomaar vanuit gaan dat het een ziekte is waarbij de persoon zelf geen verantwoordelijkheid meer kan dragen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2009 18:22 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 februari 2009 17:19 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik trek plant, ik trek krauss. Dat album samen was echter de ergste diarree die je je kunt voorstellen, en dat wint prijzen! (coldplay ook... ) Hoe kun je dit serieus nemen?? Het is nog erger dan de oscars...


vraag me af of Satriani al geld heeft gezien van coldplay


Een kleine snol zit zo vol.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-02-2009 21:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Waarom we patat zo lekker vinden

Wetenschappers hebben de oorzaak achterhaald van de reden waarom iedereen dol is op patat.

Dat komt doordat de geur van patat een mix van verschillende aroma’s is, waaronder butterscotch, uien en strijkplanken.

“Het frietje ruikt niet alleen naar patat”, legt onderzoeker Dr. Graham Clayton van Leeds University uit. “Je verwacht misschien niet de geur van butterscotch of cacao in patat, maar die maken wel deel uit van de totale geur.”

“Het aroma is complexer en dat verklaart wellicht waarom iedereen gek is op patat.”

Clayton pleit voor goed doorbakken patat. “Licht gebakken of niet goed doorbakken patat heeft maar drie geuren, waaronder bittere cacao. Extra bakken leverde negen geuren op.”

Clayton verwacht dat het culinaire aanzien van patat zal groeien. “Misschien wordt door deze onderzoeksresultaten in de toekomst patat als wijn gezien. Liefhebbers worden kenners die indruk maken op hun vrienden met omschrijvingen van hun favoriete frieten.”



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-02-2009 21:35 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 9 februari 2009 21:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Clayton verwacht dat het culinaire aanzien van patat zal groeien. “Misschien wordt door deze onderzoeksresultaten in de toekomst patat als wijn gezien. Liefhebbers worden kenners die indruk maken op hun vrienden met omschrijvingen van hun favoriete frieten.”


Gast, tijd om je in te likken (of eten) bij de connaisseurs! Ga oefenen!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-02-2009 21:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gister nog geoefend. Met als extra thema pindasaus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2009 21:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah als je ze zwart bakt zitten er nog veel meer aroma's in maar iets minder bruin vind ik ze toch lekkerder en gezonder. Aroma is maar een klein gedeelte van de smaak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-02-2009 22:58 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 februari 2009 21:35 schreef SQT het volgende:
Gast, tijd om je in te likken (of eten) bij de connaisseurs!

Haha ja, net als bij wijn een patatje proeven en dan weer uitspugen in het speciaal daarvoor vergulde geproefde-patat-spuugbakje, een smakelijk ritueel!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-02-2009 0:33 by Snaack Profiel van Snaack

M. weet er altijd toch net dat beetje meer elan aan te geven


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2009 9:51 by Mark Profiel van Mark

Moeder trapt ‘lastig’ kind dood
Door FRANS BOOGAARD

BRUSSEL - Quinten ‘deed lastig’, en daarom trapte stiefmoeder Els (29) hem tweemaal hard in de buik: één keer met de hiel, één keer met de volle voet. De gevolgen waren verschrikkelijk: het 2-jarige jochie hapte naar adem, spuwde bloed en was een uur later dood. Naar later bleek door een gescheurde lever.

Alweer moet een Vlaamse volksjury zich deze week buigen over kindermoord. Stiefmoeder Els had het alarmnummer nog kunnen bellen, maar in plaats daarvan keek ze beneden vakantiefoto’s met Quintens vader. Toen hij was vertrokken, deed ze de stervende Quinten schone kleren aan, stopte zijn bebloede spulletjes in de wasmachine en trok ook zelf schone kleren aan. Pas daarna belde ze familie en de buurvrouw om een ambulance te waarschuwen. Quinten was intussen dood, maar hoe dat kwam hield ze nog wekenlang geheim. ,,Uit zijn bedje geklommen en van de trap gevallen,’’ beweerde ze eerst halsstarrig.

Bij het politieonderzoek bleek dat Quinten een half jaar eerder al met een zwaar gezwollen wang bij de dokter is geweest. Zijn echte moeder klaagde dat hij regelmatig onder de verwondingen zat. De vraag is of de volksjury, die wellicht donderdag vonnist, even vergevingsgezind zal zijn als Quintens vader. De twee verzoenden zich en kregen twee nieuwe jongetjes. Els zou nu ‘een uitstekende moeder’ zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-02-2009 9:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Belgen en kinderen gaan niet echt goed samen...


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2009 9:55 by Mark Profiel van Mark

Je snapt niet dat dat volk uberhaupt nog bestaat


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-02-2009 10:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 10 februari 2009 9:51 schreef Mark het volgende:
Moeder trapt ‘lastig’ kind dood
Door FRANS BOOGAARD

BRUSSEL - Quinten ‘deed lastig’, en daarom trapte stiefmoeder Els (29) hem tweemaal hard in de buik: één keer met de hiel, één keer met de volle voet. De gevolgen waren verschrikkelijk: het 2-jarige jochie hapte naar adem, spuwde bloed en was een uur later dood. Naar later bleek door een gescheurde lever.

Alweer moet een Vlaamse volksjury zich deze week buigen over kindermoord. Stiefmoeder Els had het alarmnummer nog kunnen bellen, maar in plaats daarvan keek ze beneden vakantiefoto’s met Quintens vader. Toen hij was vertrokken, deed ze de stervende Quinten schone kleren aan, stopte zijn bebloede spulletjes in de wasmachine en trok ook zelf schone kleren aan. Pas daarna belde ze familie en de buurvrouw om een ambulance te waarschuwen. Quinten was intussen dood, maar hoe dat kwam hield ze nog wekenlang geheim. ,,Uit zijn bedje geklommen en van de trap gevallen,’’ beweerde ze eerst halsstarrig.

Bij het politieonderzoek bleek dat Quinten een half jaar eerder al met een zwaar gezwollen wang bij de dokter is geweest. Zijn echte moeder klaagde dat hij regelmatig onder de verwondingen zat. De vraag is of de volksjury, die wellicht donderdag vonnist, even vergevingsgezind zal zijn als Quintens vader. De twee verzoenden zich en kregen twee nieuwe jongetjes. Els zou nu ‘een uitstekende moeder’ zijn.


Na wat ik de laatste tijd over België lees moet het daar zo langzamerhand wel aardig vergrijzen.


Een kleine snol zit zo vol.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-02-2009 10:12 by Staalman Profiel van Staalman

Ik kan hier zo pislink over worden... dat tyfus wijf zouden ze gewoon publiekelijk helemaaal verrot moeten trappen. Laat er maar ervaren hoe dat voelt.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2009 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar hij werd wel minder lastig.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen