IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : KIll Kill Kill!! (FPS topic. En ja, dat zijn shooters meneer en mevrouw de WoW nerd.) Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-01-2009 12:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Geniaal idee van De Tegenpartij.

Bij gebrek aan een degelijke comp die nieuwe games aankan maar begonnen met BF1942.
Ook nog een tijd fanatiek geweest met CS1.6.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-01-2009 12:44 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ja, WoW is crap ...

Maar, ik speel wel is Day of Defeat source, en CS Condition Zero. Op me xbox 360, heel vaak Brothers in Arms: Hells Highway. En rainbow six las vegas


The trend is dead.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-01-2009 12:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

DOOM II, de beste shooter ever.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 12:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Return to Castle Wolvenstein, Soldier of Fortune, Perect Dark, Goldeneye 007.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-01-2009 12:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Project I.G.I. Een van de eerste shooters die je de vrijheid geeft betreffende stijl en aanpak.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2009 12:54 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Kill! (want daar gaat dit topic ten slotte om, de rest is off topic geneuzel)

Off topic:
Ik heb Duke Nukem 3D nog steeds niet gedownload voor de 360, maar het gaat nog gebeuren! Verder, zoals al het gamestopic vermeld, zit ik nog in Bioshock, daar ben ik voorlopig ook nog wel even zoet mee. En dan heb Call of Duty 5 ik met Kerst van de vrouw gehad, daar begin ik misschien vandaag nog wel aan, even een uurtje kijken hoe die eruit ziet.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 13:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De meest kvlte shooter ever moet toch Duck Hunt zijn!



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-01-2009 13:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, was eigenlijk een geintje van me, maar wat heb ik onbewust toch af en toe een goed idee.

Momenteel speel ik vnl left4dead en af en toe stalker clear sky, maar die vind ik zo moeilijk. De laatste tijd wel far cry 2 geprobeerd, maar dat is me toch teveel gedoe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 13:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Geen shooter pur sang, maar wel vette shit Wim: Fallout 3.

Stalker, maar dan met een RPG saus en gewoon veel vetter.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-01-2009 13:34 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Fallout 3 is een geniaal spel maar het schieten is saai en vergt nauwelijks skill. Verkeerde topic!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 13:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

True, true. VATS maakt het kinderlijk simpel.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-01-2009 13:36 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Om maar te zwijgen van de traagheid .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2009 13:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 13:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 13:37 schreef Greycloak het volgende:
http://www.exp-team.com/index.php?file=Page&name=PLAYER_STATS

4e.
Boohoo, dus gewoon officieel compleet no-life!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2009 13:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 13:39 schreef Slechtheid het volgende:
Boohoo, dus gewoon officieel compleet no-life!
Geweest. Ben sinds eind juni niet meer fanatiek aan het gamen, potje per week ofzo, en in die tijd maar één hele plek gezakt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 13:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Okok, maar is dit nationaal? Internationaal? Regionaal?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2009 13:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Europese clan. Spelers komen echt overal vandaan, maar meeste zijn NL. Zoals gebruikelijk hebben we tags en een kleine selectieprocedure en zijn we verder erg lief voor mensen die ook goed zijn en onze servers weten te waarderen.
TeamSpeak enzo is ook leuk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2009 14:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Lui geef eens tips van brute shooters voor de ps2, aangezien ik die vanaf deze week weer in mijn bezit heb en zin heb om weer eens flink in het rond te knallen alvast bedankt he.


Fuck the world and fuck you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 14:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 14:01 schreef mental het volgende:
Lui geef eens tips van brute shooters voor de ps2, aangezien ik die vanaf deze week weer in mijn bezit heb en zin heb om weer eens flink in het rond te knallen alvast bedankt he.
GOD OF WAR! Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat je die al 666 keer hebt uitgespeeld.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2009 14:03 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Halo 2!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2009 14:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 14:03 schreef Slechtheid het volgende:
GOD OF WAR! Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat je die al 666 keer hebt uitgespeeld.
Alleen het eerste deel.


Fuck the world and fuck you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 14:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 14:05 schreef mental het volgende:
Alleen het eerste deel.
Dansend op de doden verbrijzel je botten en trek je hoofden van rompen.

Dan deeltje 2 ook zeker checken.

Wat een redelijk vette PS2 shooter is is de Timesplitters serie.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2009 14:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

And how abot WO2 shooters ? ja ben er een beetje uit geweest he, dan krijg je dat...


Fuck the world and fuck you


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2009 14:11 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Call of Duty


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2009 14:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Als ik ergens een gruwelijke schijthekel aan heb dan zijn het oorlogsshooters, weet ook niet precies waarom. Misschien omdat er zo tergend veel van zijn.
Eh, Return to Castle Wolvenstein? Dunno of die voor de PS2 is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2009 14:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe lekker toch man beetje frusti op duitse soldaten knallen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen