IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : KIll Kill Kill!! (FPS topic. En ja, dat zijn shooters meneer en mevrouw de WoW nerd.) Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-01-2009 23:04 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl


succes, vermoedelijk ben ik dan al bezig met de opvolger van Call of Duty 4, of operation Flashpoint 2, dat lijkt me ook een geweldige game.

edit @ Cees, geen idee, ik ben nog geen vuurspugende mieren tegengekomen.

Wel heb ik een fat man, een wapen wat mini atoombommen afschiet, hehe, briljant, zo'n paddestoel over je scherm.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 11-01-2009 23:05]


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-01-2009 23:07 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 23:04 schreef Sjaakie het volgende:

succes, vermoedelijk ben ik dan al bezig met de opvolger van Call of Duty 4, of operation Flashpoint 2, dat lijkt me ook een geweldige game.

edit @ Cees, geen idee, ik ben nog geen vuurspugende mieren tegengekomen.

Wel heb ik een fat man, een wapen wat mini atoombommen afschiet, hehe, briljant, zo'n paddestoel over je scherm.


Ja, operation Flashpoint 2 weet jij wanneer die uitkomt


The trend is dead.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-01-2009 23:08 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Het kan mij niet snel genoeg zijn, hehe.

Maar ik meen ergens 2e helft dit jaar, dus zal wel ergesn rond oktober worden ofzo. Hopenlijk komt ie er ook voor de PS3.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2009 2:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Edit: Verkeerde topic.

Misschien maar eens een TPS-topic aanmaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2009 2:40]


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 12-01-2009 2:42 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2009 2:40 schreef Schaep het volgende:
Edit: Verkeerde topic.

Misschien maar eens een TPS-topic aanmaken.

Weer Gears of War zitten spelen?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2009 2:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, ja behoorlijk!

Enorm verslavend, zeker in een party met wat bekenden.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-01-2009 5:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2009 2:47 schreef Schaep het volgende:
Haha, ja behoorlijk!

Enorm verslavend, zeker in een party met wat bekenden.
Hoe zit het met de 10K kills achievement?

Wim, kan jij N64 games spelen met een emulator ofzo? GoldenEye 007 en z'n onofficieele opvolger Perfect Dark zijn echt pareltjes.

NIET Perfect Dark Zero, das een schijtgame.


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 12-01-2009 9:47 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

Unreal Tournament (1999)




Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-01-2009 9:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 januari 2009 23:02 schreef Cees het volgende:
Ik zag Fallout 3 laast, ik vind het zelf echt niks... Is toch met die soort mieren die vuur kunnen spuwen ?


Fallout is toch van de makers van Oblivion? Dat verklaart echt een hoop, op Grolsch na is dat nog steeds mijn grootste verslaving ooit!

edit:Verkeerde quote, was voor Sjaakie bedoeld

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-01-2009 9:53]


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2009 10:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2009 5:10 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe zit het met de 10K kills achievement?


100K, dat wordt hem dus niet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-01-2009 11:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 23:02 schreef Cees het volgende:
Ik zag Fallout 3 laast, ik vind het zelf echt niks... Is toch met die soort mieren die vuur kunnen spuwen ?

Die vuurspuwende mieren zitten volgens mij maar in één plek van het spel. Waar je nogeneens naar toe hoeft, als ik me goed herinner.

edit: en Fallout 3 is echt geen shooter

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-01-2009 11:31]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-01-2009 12:13 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik ging daar gelijk naartoe, dan zijn die beesten echt naar. Vooral omdat ze geen ammo droppen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-01-2009 12:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kutbeesten, ja. Man, o man. Ging bijna failliet doordat ik de boel daar eens even ging regelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-01-2009 17:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2009 23:08 schreef Sjaakie het volgende:
Het kan mij niet snel genoeg zijn, hehe.

Maar ik meen ergens 2e helft dit jaar, dus zal wel ergesn rond oktober worden ofzo. Hopenlijk komt ie er ook voor de PS3.


Tweede helft van dit jaar pas? Ik meen me te herinneren dat het spel rond Maart zou uitkomen, opnieuw uitgesteld ofzo?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2009 18:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Quake 1 & 2 deden het hier vroeger altijd wel goed


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2009 18:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 januari 2009 5:10 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe zit het met de 10K kills achievement?

Wim, kan jij N64 games spelen met een emulator ofzo? GoldenEye 007 en z'n onofficieele opvolger Perfect Dark zijn echt pareltjes.

NIET Perfect Dark Zero, das een schijtgame.


Nog nooit geprobeerd, maar ik heb natuurlijk wel een n64, hehe.

Ik zal de beurzen in de gaten houden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-01-2009 22:08 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb COD4 nu ook origineel..

Het is sneller lijkt wel


stond nog met CS source in de handen, is em niet geworden./


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 januari 2009 11:30 schreef ZelThoR het volgende:


edit: en Fallout 3 is echt geen shooter


Dus de rpg is de hoofdmoot?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2009 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Kill me


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-01-2009 23:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

H(oYo)ters!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-01-2009 19:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2009 19:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik wist niet dat mmayo ook een gamer was...


Fuck the world and fuck you


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 14-01-2009 9:39 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Voor mij ook de eerste Unreal. En de add-on, return to na pali. Die sfeer man...

Verder ben ik wel van de ww2 shooters. Mortyr, Medal of honor, Cod en Cod united offensive, en nu COD 2 online.

Cod5 (en 4) trekt m'n comp niet helaas..

Waar is een pc privéproject als je um nodig hebt!


Over het algemeen dus: lang leve de FPS !


Herman van de bakker


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2009 14:57 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik speel eigenlijk alleen maaar FPS


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2009 17:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zo, ps2 is binnen, de platte zilverkleurige versie, ik ga wel voor de bling natuurlijk zaterdag heb ik wat games zoals socom binnen, iemand die shit ooit gespeeld hiero ?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen