IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Blood For Blood Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 07-12-2003 19:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik, enthousiast? Daar is weinig kans op. Maar goed, als het je een plezier doet.

Blood for Blood

Zo, nu heb ik die smilies ook 'ns gebruikt.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 22-10-2004 19:35 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

Ik heb gister outlaw anthems gekocht, en vind hem zo heerschend dat ik meer spul van ze wil hebben.
weet iemand een mailorder die ze heeft?

serenity heb ik ook al, andere albums heb ik nog nergens zien liggen.


Ik distancieer me volledig van ZM


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-10-2004 19:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm ik ken wel eens voor je kijken me broer heeft een hele lijst vol met duitse HC/punk mailorders site's.

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-10-2004 19:40]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 22-10-2004 19:39 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht



Ik distancieer me volledig van ZM


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2004 22:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 19:35 schreef ZeroTheHero het volgende:
Ik heb gister outlaw anthems gekocht, en vind hem zo heerschend dat ik meer spul van ze wil hebben.
weet iemand een mailorder die ze heeft?

serenity heb ik ook al, andere albums heb ik nog nergens zien liggen.
www.codex4.org


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 23-10-2004 7:49 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

ik heb gekeken bij de cd's, maar staat niks van bfb tussen


Ik distancieer me volledig van ZM


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2004 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee ik had ook al ff gekeken ... ik dacht dat ze het wel hadden helaas ...

Large misschien?


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 23-10-2004 12:48 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

nee alleen serenity, maar die heb ik al
naja ik kijk wel eens verder in wat cd zaakjes..


Ik distancieer me volledig van ZM


Lies
Usericon van Lies
Posted 23-10-2004 15:08 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Bij proxis.be kan je naast Serenity ook Spit My Last Breath kopen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 23-10-2004 15:18 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

ik zie het, dank


Ik distancieer me volledig van ZM


slaemperayreon
Usericon van slaemperayreon
Posted 01-01-2005 19:53 by slaemperayreon Wijzig reactieProfiel van slaemperayreonQuote dit bericht

serenity is op zich wel een vette cd, t is alleen jammer dat ie maar 16 min. duurt.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 02-01-2005 13:07 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Tja, vind het wel een leuke band, meer ook niet. Songs zoals White trash anthem en 101 Hardcore vind ik wel heftig


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Mejasty
The MisfiEts
Usericon van Mejasty
Posted 05-01-2005 9:44 by Mejasty Wijzig reactieProfiel van MejastyQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/heideroosjespuhk2

quote:
Op 17 maart 2002 15:44 schreef XnegativeX het volgende:
BLOOD FOR BLOOD HEERSCHT!!!

De koningen van de Hatecore.
Albums:
- Spit my last breath
- Revenge on society
- Livin' in exile
- Outlaw anthems

Ze beginnen als een metalcore band die muziek maakt die in het verlengde ligt van Biohazard maar evolueren elk album iets meer in de oldschool/punk/IO richting.

Geniale band. Ik kan het iedereen aanraden die eens op brute manier uit een depressie gesleept wil worden en geen zin heeft in emotioneel gezeik.


Blood for blood heeft 1 vet nummer en dan heb je het gehad en begin niet over "nyhc"want ze komen tenslotte niet uit fucking newyork


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-01-2005 17:55 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 27 augustus 2003 21:10 schreef XnegativeX het volgende:
Zelfs hun laatste is enorm goed.
*luisterd nu naar Outlaw anthems*

Ik wil die gasten zo graag live zien he. Daarna kan ik gewoon dood.
ik zag ze deze zomer 2 keer kvond ze mega saai op graspop, maar op dour heerschten ze gewoon.



CoffinBirth
Hate my mirror
Usericon van CoffinBirth
Posted 05-01-2005 18:58 by CoffinBirth Wijzig reactieProfiel van CoffinBirthQuote dit berichthttp://vampirefreaks.com/profile.php?user=CoffinBirth

Kheb er maar 1 liedje van op mn pc staan.
Ik vind ze nie supergoed ma ook nie heel slecht...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-03-2007 11:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Liefhebbers van blood for Blood check First Blood (www.myspace.com/firstblood)
Ze spelen aanstaande zondag samen met Born From Pain in De Pul. (Uden)


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-03-2007 17:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja godver man, maandag krijg ik pas loon, First Blood is zo fokking hard, daar zou ik nog wel een keer heen willen.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2007 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blood in de naam doen is dan wel weer erg gejat ...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-03-2007 17:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

mmmm, wat heeft firstblood dan wat liefhebbers van BFB ook zou kunnen raken ??? BFB is 100 keer harder en, meer "real " dan first blood..muzikaal is het ook stukken beter.


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-04-2009 21:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hier draait Livin' in Exile weer een aantal rondjes. Godverdomme wat een geniale band is dit toch.
Waar blijft die reunie?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-04-2009 21:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

We ain't got no image
And we ain't got no style
We can't sing and we can't dance
We don't rap and we can't act
And we definitely ain't too fucking pretty
But we'll drag you under the table
Knock your fucking teeth out
Steal your fucking car
Piss in your face
Fuck your fucking mothers
And tell you the truth
The whole truth
And nothing but the truth
As we seen it while surviving our life sentences
On the outside and darkside
Off your sick twisted evil fucking society

This here is my last chance
To rise above the gutter
And say to you and man kind and the whole fucking human race FUCK YOU!!

Heerlijk


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-04-2009 21:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ben jij dat mental?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-04-2009 21:53 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nee, kut

In combinatie met de muziek vind ik het geweldig.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-12-2010 18:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 21:32 schreef 6sic6 het volgende:
Waar blijft die reunie?


Die was dus afgelopen weekend. Dat was ook een stuk gaver dan verwacht.

Volgend jaar mogen we de heren met Rob en waarschijnlijk met een nieuw album terugverwachten



Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 17-12-2010 21:47 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 17 maart 2002 15:44 schreef XnegativeX het volgende:
Ze beginnen als een metalcore band die muziek maakt die in het verlengde ligt van Biohazard
.
Ik lees dit nu pas, maar ik hoor die link in die eerste 2 platen totaal niet. De metalcore link en de biohazard link niet.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen