IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "It's alive! It's alive!" (gekeken film / filmstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-05-2009 21:50 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hell Ride, gave film.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 02-05-2009 21:51 by GimmeGore Profiel van GimmeGorehttp://gimmegore.hyves.nl

Gisteren Watchmen gegeken.

Denk dat ik hem binnenkort nog maar eens kijk...


Rebel without a sauce


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 02-05-2009 23:20 by GimmeGore Profiel van GimmeGorehttp://gimmegore.hyves.nl

quote:
Op 28 april 2009 11:39 schreef drdennuz het volgende:
ontopic: Unborn gezien.. een waardeloze film.

Er zijn horrorfilms waarbij je het karakter eerst leert kennen zodat je misschien enigszinds kan meeleven.. maar dat is bij deze film absoluut niet het geval.



daarbij was de film ook nog eens uitermate voorspelbaar, waren de acteurs ook niet echt denderend, en is het verhaal slecht uitgewerkt


Rebel without a sauce


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 02-05-2009 23:56 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Net gekeken:

Body of Lies
Lakeview Terrace

Beiden erg mooi.

Morgen kijken:

Pride and Glory


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-05-2009 1:53 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Déjà Vu

Speciale en chaotische thriller met Denzel Washington. Een film waar je je gedachten er goed moet bij houden. Maar wel gaaf


Faustian Spirit of the Earth


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 2:08 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben net terug van X-Men Origins: Wolverine.

Als je gewoon een beukfilm wilt zien met flitsende special effects en veel actie, bak popcorn op schoot en gaan. Dan zou ik deze film zeker gaan kijken.

Maar ben je bekend met de comic (net als ik) en vind je dat men niet te veel moet sleutelen aan de verhaallijn en ZEKER niet aan de personages (net als ik) dan moet je hem ab-so-luut niet gaan kijken.

Ze hebben verdomme een van mijn favoriete karakters verkracht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-05-2009 3:32 by Helvete Profiel van Helvete



Misschien nog maar eens kijken.

edit: plaatje deed het niet

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-05-2009 16:30]


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 03-05-2009 10:27 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 3 mei 2009 2:08 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben net terug van X-Men Origins: Wolverine.

Als je gewoon een beukfilm wilt zien met flitsende special effects en veel actie, bak popcorn op schoot en gaan. Dan zou ik deze film zeker gaan kijken.

Maar ben je bekend met de comic (net als ik) en vind je dat men niet te veel moet sleutelen aan de verhaallijn en ZEKER niet aan de personages (net als ik) dan moet je hem ab-so-luut niet gaan kijken.

Ze hebben verdomme een van mijn favoriete karakters verkracht.

Hm shit
Nou ja, ik ben niet bekend met de comic, denk dat ik de film gewoon ga kijken



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 11:57 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nou, zoals ik al zei, als je houdt van een lekker explosieve actie film...gewoon gaan kijken.

Maar als je fan bent van de comic dan krijg je een aantal bittere verrassingen voor je kiezen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


GimmeGore
Doe maar weer zo!
Usericon van GimmeGore
Posted 03-05-2009 12:11 by GimmeGore Profiel van GimmeGorehttp://gimmegore.hyves.nl

en voor fans van de tekenfilm?
De strip heb ik nooit gelezen, maar ik heb wel alle aflevering van de tekenfilm minstens 2x gezien

edit: ow ja, laatste film was Saving Private Ryan

[Dit bericht is gewijzigd door GimmeGore op 03-05-2009 12:14]


Rebel without a sauce


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2009 12:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2009 2:08 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben net terug van X-Men Origins: Wolverine.

Als je gewoon een beukfilm wilt zien met flitsende special effects en veel actie, bak popcorn op schoot en gaan. Dan zou ik deze film zeker gaan kijken.

Maar ben je bekend met de comic (net als ik) en vind je dat men niet te veel moet sleutelen aan de verhaallijn en ZEKER niet aan de personages (net als ik) dan moet je hem ab-so-luut niet gaan kijken.

Ze hebben verdomme een van mijn favoriete karakters verkracht.


heb je het over wolverine zelf of over deadpool? Toen "wade wilson" in beeld kwam was het "spot-on" (gevat, konstant pratend) maar als "deadpool" was het "iets minder"

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2009 12:31]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 12:33 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Iets minder, my ass. Ze hebben het leukste aspect van Deadpool compleet weggehaald. Ryan Reynolds was nou juist zo perfect gecast om z'n gevatte en kinderachtige humor. Maar ja, Deadpool schijnt nog z'n eigen spin-off film te krijgen. Dus we houden hoop.

Btw, het hele personage van Deadpool klopt voor geen meter. Hij draagt alleen z'n naam.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 03-05-2009 12:37]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2009 12:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Deadpool was idd 'anders'..ook miste ik het Franse accent van Gambit...op zich vond ik de film wel redelijk het verhaal van de strip vertellen wat betreft Wolverine's verleden.

Zelf gezien: The international; wel aardige thriller met Naomi Watts; gelukkig niet over-the-top zoals veel Hollywood thrillers tegenwoordig..



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2009 12:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2009 12:33 schreef XnegativeX het volgende:
Iets minder, my ass. Ze hebben het leukste aspect van Deadpool compleet weggehaald. Wade Wilson was nou juist zo perfect gecast om z'n gevatte en kinderachtige humor. Maar ja, Deadpool schijnt nog z'n eigen spin-off film te krijgen. Dus we houden hoop.

Btw, het hele personage van Deadpool klopt voor geen meter. Hij draagt alleen z'n naam.


ik zette het dan ook tussen aanhalingstekens. (het absolute dieptepunt waren de zwaarden overigens)
Overigens, gezien de afloop lijkt mij de spin-off nogal lastig (tenzij deze niks te maken heeft met deze film).

goed hopelijk verschijnt deadpool in die film dan zo:


waarbij er regelmatig naar het publiek toe wordt gesproken (dat zou pas echt een ode aande comic zijn)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2009 12:44]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 12:40 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Precies! Deadpool in de strip heerscht zo ongelovelijk hard!

Ik zag trouwens laatst nog een briljante comic grap.

Mr. Sinister bevrijdt Carnage uit een cel met de woorden: "Mr. Cassidy, I'd like to have a word."
Carnage: "DIE!!!!"
Mr. Sinister: "That was not the word I had in mind."



*uber-nerdism"


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2009 12:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2009 12:34 schreef Mutilator het volgende:
Deadpool was idd 'anders'..ook miste ik het Franse accent van Gambit...op zich vond ik de film wel redelijk het verhaal van de strip vertellen wat betreft Wolverine's verleden.

Zelf gezien: The international; wel aardige thriller met Naomi Watts; gelukkig niet over-the-top zoals veel Hollywood thrillers tegenwoordig..



van mij mag een verfilming gerust "anders" zijn. Maar ook niet op een belachelijk manier. (spider-man toont aan dat dit prima kan) Noem het karakter dan anders. zo schiet je er niks mee op. de deadpoolfans zijn teleurgesteld omdat ze "hun"karakter niet terugkennen terwijl mesen die deadpool uit de film nu voor het eerst zien en die versie cool vinden niks met de comic kunnen. Nee, dit was echt niks (bijna net zo erg als de dr doom in de fantastic four).
overigens,was het wel raar dat er nul-komma-nul bloed vloeide. Ik verwacht tussen een fullscale wolverine/sabretooth gevecht massa's bloed en afgehakte ledematen. Asl er een x-men een r-film verdient is het wolverine

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2009 12:45]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 12:47 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Er vloeit inderdaad geen bloed terwijl practisch iedereen wordt vermoord. Waar is de tijd dat bad-guys nog gewoon achter het tralies verdwenen zodat ze later hun lelijke hoofd nog eens konden laten zien?

Zie bijvoorbeeld Venom in Spiderman 3. (Ook al zo'n aanfluiting trouwens.)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2009 12:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2009 12:47 schreef XnegativeX het volgende:
Er vloeit inderdaad geen bloed terwijl practisch iedereen wordt vermoord. Waar is de tijd dat bad-guys nog gewoon achter het tralies verdwenen zodat ze later hun lelijke hoofd nog eens konden laten zien?

Zie bijvoorbeeld Venom in Spiderman 3. (Ook al zo'n aanfluiting trouwens.)

ja, ik meen wel gelezen te hebben dat Sam Raimi die erbij moest proppen van de hogere krachten in de filmindustrie (waardoor gelijk deze personage niet de impact had die het verdiende en gelijk de slechtste spider-man film uit de reeks werd afgeleverd). maar hopelijk is dit allemaal niet het geval bij de 4e spider-man. En ik dacht dat ze de Fantastic four ook opnieuw gingen aanpakken. Hopelijk zetten ze Dr.Doom wel fatsoenlijk neer (met de uitstraling van een Dart vader maar dan tien keer dreigender).


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2009 12:57 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Laten we het hopen ja. Ze onderschatten de villains veel te vaak. Ik had bijvoorbeeld voor X-men ook veel liever mr. Sinister of Apocalypse gezien dan Magneto. Dat ze hem er voor deel 1 bij hadden gehaald kan ik begrijpen. Dat was belangrijk voor het verhaal. Maar waarom nou ook voor deel 2 en 3?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2009 13:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2009 12:57 schreef XnegativeX het volgende:
Laten we het hopen ja. Ze onderschatten de villains veel te vaak. Ik had bijvoorbeeld voor X-men ook veel liever mr. Sinister of Apocalypse gezien dan Magneto. Dat ze hem er voor deel 1 bij hadden gehaald kan ik begrijpen. Dat was belangrijk voor het verhaal. Maar waarom nou ook voor deel 2 en 3?

ik snap dat ook niet. net zoals altijd weer die lex luthor bij superman. ik snap wel dat ieder held zijn typische vijand heeft, en dat die in de 1e film verschijnt, maar de meeste comic-helden hebben zoveel boeiende tegenstanders (waaronder ook obscure zitten)....
ik durf nu al te wedden dat in de Captain america film the red skull zal opduiken(met nep-duits accent vrees ik) .

overigens, magneto werd wel uitstekend neergezet naar mijn mening

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2009 13:04]


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 03-05-2009 13:28 by aastVGL Profiel van aastVGL

Ik heb laatst Repo the genetic opera zitten kijken. Helaas was het niet zo'n goede film. De trailer leek zo veelbelovend...

Ik vond het verhaal maar matig neergezet en de liedjes niet erg sterk, wat toch wel zo zou moeten zijn bij een opera.

Ik vond de afwisseling tussen getekend en film wel cool gedaan



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 04-05-2009 18:35 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Pfff gedwongen op bed liggen door de griep met een kapotte laptop heeft ervoor gezorgd dat ik de afgelopen paar dagen lekker veel films gekeken heb.

- Stardust (blijft mooi)
- The Descent (face your deepest fear) wel ok
- Erik the Viking (van het monthy python team) vreeeeselijk flauw,
- De Punt (was gisteren op tv) best goede film voor een Nederlandse film, maar wel met slechte stukken) nou ja, waar die over gaat weten de meeste mensen denk ik wel
- The Virgin Suicides, kende ik nog niet, viel me een beetje tegen eerlijk gezegd
- Bood & Chocolat, blijft leuk!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-05-2009 19:06 by MetalJan Profiel van MetalJan

What Lies Beneath

Ietwat trage thriller/horror, maar wel goed.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2009 19:13 by Helvete Profiel van Helvete



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-05-2009 23:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike



Weer eens een echt leuke comedy!

IMDB:
7.4/10 2,476 votes
http://www.imdb.com/title/tt0489049/

PLOT: It’s the Halloween party they’ve all been waiting for, to have fun with friends and hang out with fellow Star Wars fans and partners in crime. However, events take a turn when one of their bunch who long ago outgrew his old gang and took on adult responsibilities is suddenly in their midst again. Reconnecting is not easy. But soon, Eric, Windows, Hutch and Zoe realize that Linus will not live long enough to experience what’s been on their minds for ages: The long-awaited theatrical release of Star Wars - Episode I, which is still several months away……



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen