IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "It's alive! It's alive!" (gekeken film / filmstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 05-05-2009 1:18 by Bleh? Profiel van Bleh?

Sleepy Hollow


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2009 22:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

28 Weeks, goed te doen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-05-2009 10:37 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer


Deze Italiaanse misdaadfilm ontrolt zich op klassieke wijze als een Griekse tragedie. Ook gebruikt het real footage uit het recente Italiaanse verleden. In Italië is niets wat het lijkt en dat komt ook hier weer duidelijk naar voren. De onduidelijke belangenverstrengelingen van criminele organisaties, terroristische groeperingen, subversieve elementen en de regering zelf worden hier enigszins duidelijk gemaakt. Snelle montage, uistekend acteerwerk, rauw gewelddadig.


Dear dirty delightful old drunken old days


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-05-2009 10:42 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 mei 2009 1:18 schreef Bleh? het volgende:
Sleepy Hollow

Zalige film


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2009 14:25 by Schaep Profiel van Schaep

Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-05-2009 14:27 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

sex drive unrated



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-05-2009 14:32 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Morgen ga ik Ex-Drummer maar eens kijken denk ik. Veel dingen over gehoord.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2009 14:41 by Schaep Profiel van Schaep

Op het Internationaal Filmfestival Paramaribo gezien, toen hij was afgelopen zaten er nog acht mensen in de zaal.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-05-2009 15:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 mei 2009 14:32 schreef Metalhead22 het volgende:
Morgen ga ik Ex-Drummer maar eens kijken denk ik. Veel dingen over gehoord.


Tja. Aparte film. Sommige scenes waren best gaaf, anderen tenenkrommend amateuristisch slecht met semi-artistiek geneuzel en shots die schaamteloos gejat zijn van Trainspotting en dergelijke. Wel vermakelijk met een biertje en jointje, en in gezelschap. Maar goed zou ik hem niet willen noemen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2009 19:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 mei 2009 14:25 schreef Schaep het volgende:
Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith


ik heb goed nieuws voor jou! er zijn nog drie delen die je kunt zien.

serieus: heeft iemand star trek al gezien???


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2009 19:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 7 mei 2009 15:58 schreef Mark het volgende:
Tja. Aparte film. Sommige scenes waren best gaaf, anderen tenenkrommend amateuristisch slecht met semi-artistiek geneuzel en shots die schaamteloos gejat zijn van Trainspotting en dergelijke. Wel vermakelijk met een biertje en jointje, en in gezelschap. Maar goed zou ik hem niet willen noemen.
wtf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2009 19:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 7 mei 2009 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb goed nieuws voor jou! er zijn nog drie delen die je kunt zien.

serieus: heeft iemand star trek al gezien???
Nee, zwaar benieuwd naar.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2009 20:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 mei 2009 19:49 schreef spectre het volgende:
Nee, zwaar benieuwd naar.

ja, ik ook. en de revieuws zijn zowat allemaal positief. heb dus hoge verwachtingen....


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 07-05-2009 20:12 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

the Watcher
Blueberry
the Librarian
Minotaur
Severance
Out of time
Domino


en zo nog effe Minotaur opnieuw, want eind gemist...kijken of ik nu wel wakker kan blijven


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-05-2009 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 mei 2009 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
serieus: heeft iemand star trek al gezien???


Ja, gisteren. En ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind. Het is een heel vermakelijke, sterke film maar er wordt 40+ jaar aan backstory overboord gegooid en maakt van Star Trek als entiteit iets geheel anders dan het zou moeten zijn.

Prima film, maar ik weet nog niet of ik deze 'nieuwe' Star Trek kan waarderen binnen het geheel.

En voordat er iemand gaat zeuren over dat ik teveel in 'canon' denk: sommige wijzigingen vind ik niet erg, maar als je, om een voorbeeld te nemen zodat ik geen spoilers neerzet, 40 jaar lang bent gevoed met het gegeven dat Superman van de planeet Krypton komt en hij komt nu ineens van Mars is dat een behoorlijke omschakeling.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-05-2009 8:58]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-05-2009 12:38 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Wat?!?!?!? De Vulcans komen niet van Vulcan????


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 13:22 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 mei 2009 19:48 schreef spectre het volgende:
wtf


Gave film inderdaad.

quote:
Op 7 mei 2009 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb goed nieuws voor jou! er zijn nog drie delen die je kunt zien.


Die heb ik hier liggen, dus dat gaat goedkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-05-2009 13:25]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-05-2009 23:18 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Om het maar op rare Scandinavische films te houden: Idioterne (The Idiots). Over een groep vrienden die op zoek is naar hun innerlijke idioot en het liefst mensen bezeikt door zich als een groep verstandelijk gehandicapten te gedragen. Behalve het thema is het aparte aan deze film ook dat het als een documentaire wordt weergegeven, waardoor het een realistische indruk achter laat. Heb een paar keer gelezen dat het een 'love it or hate it' film is, maar ik zit er toch echt tussenin. Vreemd is ie in ieder geval wel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2009 1:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Knowing

goed begin , slecht einde


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-05-2009 2:29 by Argh Profiel van Argh

Burn after reading

2e keer... geniale film! Geweldige humor en een briljant einde (mits je goed oplet!)



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-05-2009 22:42 by Mark Profiel van Mark

Vanmiddag Coraline, de 3D versie

Geweldig die PG-rating die ze gegeven hebben. Er zaten een paar kinderen in de bioscoop, die gaan vanacht naar ik vermoed niet goed slapen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2009 8:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 mei 2009 8:56 schreef Ralph het volgende:
Ja, gisteren. En ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind. Het is een heel vermakelijke, sterke film maar er wordt 40+ jaar aan backstory overboord gegooid en maakt van Star Trek als entiteit iets geheel anders dan het zou moeten zijn.

Prima film, maar ik weet nog niet of ik deze 'nieuwe' Star Trek kan waarderen binnen het geheel.

En voordat er iemand gaat zeuren over dat ik teveel in 'canon' denk: sommige wijzigingen vind ik niet erg, maar als je, om een voorbeeld te nemen zodat ik geen spoilers neerzet, 40 jaar lang bent gevoed met het gegeven dat Superman van de planeet Krypton komt en hij komt nu ineens van Mars is dat een behoorlijke omschakeling.


Ik heb de film eindelijk ook gezien maar ik vond de film super. Het startrekgevoel was wel deels weg maar de kern is toch behouden.
Maar je maakt wel een vergising, het "oude" universum is niet verwdenen of genegeerd hoor, dat bestaat nog steeds. Dit was immers een parallel universum. Heel slim gedaan, nu bestaat het oude startrek nog steeds plus kunnen ze gewoon overnieuw beginnen. Ik vind het weljammer dat we van Picard, Sisko etc waarschijnlijk nooit meer iest nieuws zullen zien. maar aan de andere kant mag van mij een sequel zo snel mogelijk komen. ik kan niet wachten om klingons te zien of misschien ooit zelfs de Borg.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-05-2009 9:18 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 9 mei 2009 1:43 schreef Hypnos het volgende:
Knowing

goed begin , slecht einde


Kijk 'em volgende keer achterstevoren.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-05-2009 9:38 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 mei 2009 8:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb de film eindelijk ook gezien maar ik vond de film super. Het startrekgevoel was wel deels weg maar de kern is toch behouden.
Maar je maakt wel een vergising, het "oude" universum is niet verwdenen of genegeerd hoor, dat bestaat nog steeds. Dit was immers een parallel universum. Heel slim gedaan, nu bestaat het oude startrek nog steeds plus kunnen ze gewoon overnieuw beginnen. Ik vind het weljammer dat we van Picard, Sisko etc waarschijnlijk nooit meer iest nieuws zullen zien. maar aan de andere kant mag van mij een sequel zo snel mogelijk komen. ik kan niet wachten om klingons te zien of misschien ooit zelfs de Borg.


Die vergissing maak ik niet, daar ben ik me terdege van bewust en roep ik ook constant tegen lui op Star Trek fora die het niet hebben begrepen (en dat zijn er veel).

Ik vind de oplossing van dat parallel universum gewoon ontiegelijk laf en onnodig. Als ze gewoon een prequel hadden gemaakt zonder die twist hadden ze ook een prima film kunnen maken die spannend genoeg was voor het nieuwe publiek, met genoeg actie en spektakel. Plot-technisch gezien maken de veranderingen grotendeels niet uit. Het maakt niet uit of George Kirk overleeft of niet, of James Kirk nu in een auto met pook kan rijden of niet, of de Enterprise 1701 gebouwd is op aarde of in de ruimte. Daar kan ik mee leven. Het was niet nodig om twee Star Treks te hebben en ik weet niet of ik nu zit te wachten op een Trek waarin alles kan en alles mag omdat het toch niet uitmaakt voor 'de toekomst.' Zie ook wat er met Vulcan is gebeurd.

Prima dat ze iets anders doen en de hele boel rebooten. Best. Maar doe dat dan gewoon en verschuil je niet achter zo'n soort oplossing om de fans tevreden te houden. Verder was het namelijk een prima film en heb ik ervan genoten, maar hierdoor kreeg ik wel een behoorlijk nare smaak in de mond.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2009 9:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 mei 2009 9:38 schreef Ralph het volgende:
Die vergissing maak ik niet, daar ben ik me terdege van bewust en roep ik ook constant tegen lui op Star Trek fora die het niet hebben begrepen (en dat zijn er veel).

Ik vind de oplossing van dat parallel universum gewoon ontiegelijk laf en onnodig. Als ze gewoon een prequel hadden gemaakt zonder die twist hadden ze ook een prima film kunnen maken die spannend genoeg was voor het nieuwe publiek, met genoeg actie en spektakel. Plot-technisch gezien maken de veranderingen grotendeels niet uit. Het maakt niet uit of George Kirk overleeft of niet, of James Kirk nu in een auto met pook kan rijden of niet, of de Enterprise 1701 gebouwd is op aarde of in de ruimte. Daar kan ik mee leven. Het was niet nodig om twee Star Treks te hebben en ik weet niet of ik nu zit te wachten op een Trek waarin alles kan en alles mag omdat het toch niet uitmaakt voor 'de toekomst.' Zie ook wat er met Vulcan is gebeurd.

Prima dat ze iets anders doen en de hele boel rebooten. Best. Maar doe dat dan gewoon en verschuil je niet achter zo'n soort oplossing om de fans tevreden te houden. Verder was het namelijk een prima film en heb ik ervan genoten, maar hierdoor kreeg ik wel een behoorlijk nare smaak in de mond.


ik snap je 100% maar ik begrijp ook dat ze het oude universum achter zich willen laten. maar met deze truc spreken ze zowel de oude fans aan(een deel dan toch) als nieuwe. Het is natuurlijk dan ook puur commercie uiteindelijk. maar goed, het is nu eenmaal zo en ik hoop toch dat het weer net zo succesvol wordt (en dat het oude universum niet volledig wordt genegeerd).
Ik vraag me overigens wel af, nu dit zo succesvol is gebleken of George Lucas, die toch niet vies is van cash, het in zijn hoofd gaat halen om de star wars delen 4,5 en6 wellicht ook opnieuw te gaan maken


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-05-2009 10:03]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen