IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #3 Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-05-2009 13:35 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik weet eigenlijk ook niet meer waar ik dat gerucht heb gehoord, dus misschien is het wel gelul.
Het zou natuurlijk wel een mooie manier zijn om wat inkomsten te krijgen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-05-2009 17:40 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 27 mei 2009 2:28 schreef Schaep het volgende:
Bezig met het tweede seizoen van Six Feet Under.


Goed bezig! Geniet nog maar even een seizoen van de zwarte humor.. vanaf S3 word het meer een echte drama serie, zware televisie... maar alsnog heel erg vet!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-05-2009 17:43 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 27 mei 2009 17:40 schreef Argh het volgende:
Goed bezig! Geniet nog maar even een seizoen van de zwarte humor.. vanaf S3 word het meer een echte drama serie, zware televisie... maar alsnog heel erg vet!


Ik ben benieuwd! Ik had jaren geleden wel wat afleveringen gezien op Canal+, maar het was wat weggezakt tot Nederland 3 laatst een marathon uitzond die me de hele nacht op heeft gehouden. Erg gave serie.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-06-2009 20:33 by MetalJan Profiel van MetalJan

Vanavond in Bones (21.25 uur op RTL 4):

In Noorwegen wordt bij een optreden van een metal band een menselijk skelet gebruikt als podiumopvulling. De autoriteiten komen erachter dat het slachtoffer een Amerikaanse burger is. Booth en Brennan verdiepen zich in de wereld van de metal en komen erachter dat het slachtoffer de bassist van de band Called Spew is.


Misdaadserie
Serie waarin de cynische en eenzame forensisch antropologe Temperance Brennan samenwerkt met de eigenwijze FBI-agent Seeley Booth. Ze werken samen om langlopende moordzaken op te lossen.










[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-06-2009 20:35]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 23:25 by bastianus Profiel van bastianus

Van de week "Live from Abbey Road" gekeken op het Gesprek, programma waarin bands live in de legendarische studio spelen. Afgelopen zaterdag was het met Massive Attack, wat een superband zeg. Qua donkere sferen neerzetten kunnen sommige donker bedoelde metalbands daar nog van leren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 01-06-2009 23:44 by Bleh? Profiel van Bleh?

Net de allereerste aflevering van Nip/Tuck bekeken. Vroeger wel eens op tv gezien tijdens het zappen, maar verder niet veel aandacht aan geschonken.
Was leuk, benieuwd naar de rest!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-06-2009 21:26 by bastianus Profiel van bastianus

Nu aan het kijken: "Je zal het maar hebben" met Valerio. Die het eigenlijk nog beter doet dan Patrick. En een gave scheiding op zijn keum heeft natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-06-2009 21:55 by MMayo Profiel van MMayo

S1ngle, wat geniaal eigenlijk.. zo ontzettend overdreven, dramatisch gedoe. Geweldig, heb nog geen aflevering gemist.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2009 7:40 by bastianus Profiel van bastianus

Gisteravond was een gave t.v.-avond. Eerst Meat Loaf in het uur van de Wolf, daarna een documentaire op National Geographic over Iran na de islamitische revolutie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-06-2009 15:12 by Argh Profiel van Argh

Ik ben nu (erg langzaam)de serie American Gothic aan het downloaden (kan het hier nergens op DVD vinden?.. daarbij schijnt de volgorde van de afleveringen op de DVD release totaal verneukt te zijn) ben hier heel erg benieuwd naar! Twin Peaks fans hebben me deze al aangeraden.. iemand dit ooit al gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-06-2009 15:13]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2009 15:30 by Mark Profiel van Mark

Ja, best goede serie, al is het soms een beetje emo. De sheriff is een hele gave rol. Alleen geloof ik dat dit ook weer zo'n serie is die voortijdig is afgebroken, dus er is geen echt einde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-06-2009 16:17 by ADHD Profiel van ADHD

Ben maar weer eens begonnen aan Buck Rogers. blijft geweldig


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2009 17:50 by spectre Profiel van spectre




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-06-2009 17:55 by Forever After Profiel van Forever After

Biediewiediewiep...

Da's lang geleden dat ik dat gezien heb...


 


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-06-2009 18:43 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 juni 2009 16:17 schreef ADHD het volgende:
Ben maar weer eens begonnen aan Buck Rogers. blijft geweldig


Duck Dodgers is beter



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2009 18:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Is Shameless een leuke serie?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2009 19:12 by Mark Profiel van Mark

Ik vind er persoonlijk weinig aan, maar goed, smaken verschillen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2009 12:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gisteren ff een marathon gehouden en dus zowat in een keer het laatste deel van battlestar galactica gezien. Een waardig eind naar mijn mening maar zeer jammer dat het nu voorbij is.

die arts en advocaat trouwens


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-06-2009 0:11 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hier nog liefhebbers van Spooks?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2009 9:24 by spectre Profiel van spectre

Even een vraag aan Ralph*, heb jij seizoen 4 van BSG al in huis? Ik kan hem nog niet in de nederlandse winkels vinden

* Of iemand anders die het weet

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-06-2009 9:26]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2009 9:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2009 0:11 schreef Beli Mawr het volgende:
Hier nog liefhebbers van Spooks?

Jaoh.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2009 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2009 9:24 schreef spectre het volgende:
Even een vraag aan Ralph*, heb jij seizoen 4 van BSG al in huis? Ik kan hem nog niet in de nederlandse winkels vinden

* Of iemand anders die het weet


ik heb seizoen 4 besteld bij Amazon. Wel zonder Nederlands ondertiteling en het seizoen is in twee delen gesplitst.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 09-06-2009 13:13 by ofhellsfire Profiel van ofhellsfire

Battlestar Galactica: The Complete Series [Blu-ray]





the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 09-06-2009 13:15 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer



But there is no real me: only an entity, something illusory................


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2009 13:24 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 juni 2009 11:51 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb seizoen 4 besteld bij Amazon. Wel zonder Nederlands ondertiteling en het seizoen is in twee delen gesplitst.
Das kut want ik wil hem met subs


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen