IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar heb je nu weer onnodig geld aan gespendeerd?(Gekocht Topic) Vorige pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-03-2009 21:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 maart 2009 21:04 schreef Jenje het volgende:
Zwarte chocola en pure chocola ...

Is dat niet hetzelfde??
Die zwarte staat met duidelijke letters "72% cacao" op, iets waar de gemiddelde pure reep een punt aan kan zuigen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 18-03-2009 21:09 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 18 maart 2009 21:04 schreef Jenje het volgende:
Zwarte chocola en pure chocola ...

Is dat niet hetzelfde??


Is dat niet met 80%(of veel %) cacao, zwarte chocolade? En gewoon puur is dan een stuk minder, zeg maar?....

Maar goed... flink wat boodschappen gehaald. En dus ook: Schmirnoff Ice.

edit: zat ik er niet ver vanaf met 80%.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 18-03-2009 21:10]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-03-2009 22:29 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dan eindelijk op de mat:

Austere - To Lay Like Old Ashes
Happy Days - Defeated by Life

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-03-2009 22:29]


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 19-03-2009 12:20 by broer konijn Profiel van broer konijn

quote:
Op 18 maart 2009 20:57 schreef De Tegenpartij het volgende:



Da's het boek waar hij het in DWDD over had toch?


Herman van de bakker


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 12:29 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn manager gaat geld aan me spenderen, om een cursus "Competentiegericht opleiden" te gaan volgen. Er zin an!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-03-2009 13:02 by Dentz Profiel van Dentz

Rocktribune.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-03-2009 13:07 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 18 maart 2009 22:29 schreef Burzum het volgende:
Dan eindelijk op de mat:

Happy Days - Defeated by Life


Oeh, hier wist ik nog niet eens iets van. Vanavond maar eens binnen halen.


Op je knie en pijp voor genade!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 14:15 by bastianus Profiel van bastianus

The Prodigy- Invaders must die
Sesamstraat- De beste vriendjes blues


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-03-2009 14:19 by Mark Z Profiel van Mark Z

Morgion - Among Majestic Ruin LP
Reverend Bizarre - The Goddess Of Doom LP
Amesoeurs - Ruines Humaines
Amesoeurs - s/t
Solitude Aeturnus - Alone 2LP


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 19-03-2009 15:31 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Deicide - The Stench Of Redemption
Autopsy - Severed Survival (20th Anniversary re-release 2-cd)


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-03-2009 16:23 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 19 maart 2009 14:15 schreef bastianus het volgende:
The Prodigy- Invaders must die


Hoe is die?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-03-2009 17:48 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Die is behoorlijk goed.

Preordertje geplaatst: Church of Misery - Houses of the Unholy DLP (Die Hard editie)



[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 19-03-2009 17:55]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-03-2009 20:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 maart 2009 12:20 schreef broer konijn het volgende:
Da's het boek waar hij het in DWDD over had toch?



Klopt. Ben er al aan begonnen, maar de eerste 4 verhalen ken ik iig al. Ik denk dat het een verzameling is van eerder werk. Naja, voor de heb.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 20:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 16:23 schreef Dentz het volgende:
Hoe is die?

Wel aardig, aan de matige kant. Wat leuk is, is dat de geluidjes van "Experience" en het stampen van "Fat of the land" weer een beetje terug zijn. Wat tegenvalt, is dat de nummers vrij simpel zijn opgebouwd, en bijvoorbeeld de gelaagdheid van sommige nummers op "Music for the jilted generation" missen.
Ik denk, als ik die cokehoofden van de Prodigy-leden zie, dat de neurotransmitterhuishouding van de heren aardig verstoord is. En dat dit wel degelijk invloed heeft op hun creativiteit. En het geschreeuw van Keith Flint wordt steeds meer een storende factor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 21:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2009 12:29 schreef bastianus het volgende:
Mijn manager gaat geld aan me spenderen, om een cursus "Competentiegericht opleiden" te gaan volgen. Er zin an!


Wat is dat voor iets? Stagiaires begeleiden ofzo?

Henna gekocht en een ijsje

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2009 21:04]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 21:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 21:03 schreef MMayo het volgende:
Wat is dat voor iets? Stagiaires begeleiden ofzo?



Ja, en leerlingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 21:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2009 21:24 schreef bastianus het volgende:
Ja, en leerlingen.


Aha, ook zoiets gedaan tijdje geleden. Training beoordelaar, voor competentiegericht beoordelen ivm de nieuwe examens en de nieuwe opleidingen in de zorg waar onze stagiaire al een half jaar mee bezig is. Leeeeeuk.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-03-2009 21:52 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 19 maart 2009 20:16 schreef bastianus het volgende:
Wel aardig, aan de matige kant. Wat leuk is, is dat de geluidjes van "Experience" en het stampen van "Fat of the land" weer een beetje terug zijn. Wat tegenvalt, is dat de nummers vrij simpel zijn opgebouwd, en bijvoorbeeld de gelaagdheid van sommige nummers op "Music for the jilted generation" missen.
Ik denk, als ik die cokehoofden van de Prodigy-leden zie, dat de neurotransmitterhuishouding van de heren aardig verstoord is. En dat dit wel degelijk invloed heeft op hun creativiteit. En het geschreeuw van Keith Flint wordt steeds meer een storende factor.

Jammer als ik dat zo lees.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 21:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 21:36 schreef MMayo het volgende:
Aha, ook zoiets gedaan tijdje geleden. Training beoordelaar, voor competentiegericht beoordelen ivm de nieuwe examens en de nieuwe opleidingen in de zorg waar onze stagiaire al een half jaar mee bezig is. Leeeeeuk.

Ik ben er wel blij mee. Heb nu een stagiaire die behoorlijk intensieve begeleiding nodig heeft, en kan wel wat handvatten gebruiken. Hoop wat antwoorden te krijgen op vragen die ook vanuit school niet duidelijk beantwoord kunnen worden. Dat moet in deze cursus wel lukken.
Ik zie het ook als een opstapje. Het lijkt me heel leuk om ooit, als de tijd rijp is, praktijkbegeleider of docent te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 22:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2009 21:57 schreef bastianus het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Heb nu een stagiaire die behoorlijk intensieve begeleiding nodig heeft, en kan wel wat handvatten gebruiken. Hoop wat antwoorden te krijgen op vragen die ook vanuit school niet duidelijk beantwoord kunnen worden. Dat moet in deze cursus wel lukken.
Ik zie het ook als een opstapje. Het lijkt me heel leuk om ooit, als de tijd rijp is, praktijkbegeleider of docent te worden.


Ahja das wel mooi dan.
Docent lijkt mij niks, maar praktijkbegeleider is hier hetzelfde als stagebegeleider en dat doe ik momenteel al. Ga binnenkort waarschijnlijk wel gastlessen geven op MBO scholen vanuit de praktijk, ook fun!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 22:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 22:02 schreef MMayo het volgende:
Ahja das wel mooi dan.
Docent lijkt mij niks, maar praktijkbegeleider is hier hetzelfde als stagebegeleider en dat doe ik momenteel al. Ga binnenkort waarschijnlijk wel gastlessen geven op MBO scholen vanuit de praktijk, ook fun!

Met praktijkbegeleider bedoel ik een functie als tussenpersoon tussen de werkvloer en de school, en dat je stagebegeleiders kan coachen enzo. En ooit wil ik nog weleens voor de klas staan, als ik in de praktijk ben uitgeleerd. Schijn ik volgens veel collega's en stagiaires te moeten gaan doen. Maar voorlopig ben ik in de praktijk nog lang niet uitgeleerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2009 22:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2009 22:07 schreef bastianus het volgende:
Met praktijkbegeleider bedoel ik een functie als tussenpersoon tussen de werkvloer en de school, en dat je stagebegeleiders kan coachen enzo. En ooit wil ik nog weleens voor de klas staan, als ik in de praktijk ben uitgeleerd. Schijn ik volgens veel collega's en stagiaires te moeten gaan doen. Maar voorlopig ben ik in de praktijk nog lang niet uitgeleerd.


Ah dat heet hier anders, valt onder begeleidingsconsulent.. alhoewel wij als stagebegeleiders niet worden gecoacht met niks eigenlijk

Gekocht nog, brood bij de bakker.. vers hmmm.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2009 22:12 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 maart 2009 14:19 schreef Mark Z het volgende:

Solitude Aeturnus - Alone 2LP


Nieuw? Zo ja, waar?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-03-2009 22:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Morgen @ mijn ouders op de mat, daarna @ volume 12 tot 16 in de cd-speler van mijn Fiësta:



OMFG, al kotsen alle gasten dit weekend de vloer onder (laminaat), deze week kan niet meer stuk...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 19-03-2009 22:13 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen