IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Tool Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2004 15:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 13:35 schreef DaVinz het volgende:
gisteren zomergasten op vpro gezien met theo maassen, daarbij kwam ook een stuk in over bill hicks, en dat is de comiek waarover tool het heeft met third eye en ik dacht nog meer van AEnema ... wie heeft het nog meer gezien?

zomergasten.vpro.nl


Nee, ik heb het dit keer overgeslagen. Theo Maassen is niet mijn ding. Ik zapte een paar keer langs en bleef telkens een paar minuten hangen maar Theo kon me nog steeds niet boeien. Ik vond de aflevering met Heleen van Royen wel heel goed. Zeer persoonlijk en emotioneel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-08-2004 14:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 13:33 schreef goblinjester het volgende:
Ik vind alles van TOOL erg gaaf. Het is echt top muziek. Maar misschien wel iets te top. Ik heb moeite om me op andere dingen te concentreren als ik TOOL luister. Maar ik heb wel een keer grandioose sex gehad op Lateralus en toen kon ik me juist heel goed concentreren!!!

lang geleden gezegd, maar toch nog even reageren: je hebt helemaal gelijk! (qua muziek en sex)

moet het nodig weer eens luisteren, en ben ook een beetje teleurgesteld dat APC wéér voorrang krijgt (hoewel dat ook super is).

Lateralus is denk ik m'n favoriet, vooral omdat dat album een hele sterke samenhang heeft en de nummers stuk voor stuk ijzersterk zijn. Aenima is een erg goede tweede, wat duisterder en naar mijn idee complexer. dansen op tool is trouwens ook een feest van complexiteit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2006 12:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tool is bevestigd voor Roskilde 2006. Wie weet op nog meer festivals en/of optredens in Nederland.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2006 15:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik gok op FOR


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-01-2006 15:18 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ik gok op Pinkpop en Lowlands


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-01-2006 15:18 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Waar blijft GODVERDOMME die nieuwe plaat? Ze hebben al veel te lang niks nieuws meer uitgebracht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2006 15:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2006 15:18 schreef Psychonaut het volgende:
ik gok op Pinkpop en Lowlands


pinkpop..? kom nou zeg....


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2006 15:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Pinkpop hebben ze al eerder gestaan, maar met de programmering van de afgelopen jaren zal dat er wel niet meer inzitten.

En zowel op Pinkpop als Lowlands? Dat komt zeer weinig voor omdat die festivals zo'n twee maanden uit elkaar liggen. Flinke Europese tour maak je dan.

Als er weer een FOR komt dan lijkt me dat het reëelste.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


noorderlicht
de klootzak
Usericon van noorderlicht
Posted 29-01-2006 22:23 by noorderlicht Wijzig reactieProfiel van noorderlichtQuote dit bericht

over het algemeen saai behalve laturelus want die weet mij zeer te bekoren


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-01-2006 8:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik zit ook al weer een tijdje te wachten ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


SHNOING!
Chicks dig the Hasselhoff
Usericon van SHNOING!
Posted 30-01-2006 12:10 by SHNOING! Wijzig reactieProfiel van SHNOING!Quote dit bericht

Hmmm langdradig , wazig ... smaken verschillen gewoon . Ik vind ze geniaal.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2006 17:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tool is idd goed, vooral het album Lateralus. Echt goede sfeer



earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 30-01-2006 17:20 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 29 januari 2006 15:18 schreef Hexegot het volgende:
Waar blijft GODVERDOMME die nieuwe plaat? Ze hebben al veel te lang niks nieuws meer uitgebracht.


dit voorjaar komt de nieuwe schijf uit, dat staat tenminste op de twee nieuwe dvd-singles (Parabola & Schizm)


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-02-2006 20:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tool is bevestigd voor Pinkpop. Wie had dat nu nog gedacht. Hopelijk staan ze ook nog ergens in een concertzaal.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 02-02-2006 20:19 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 20:03 schreef Mark Z het volgende:
Tool is bevestigd voor Pinkpop. Wie had dat nu nog gedacht. Hopelijk staan ze ook nog ergens in een concertzaal.


Ik las het net ja. Mooi klote dat ze op Pinkpop staan, daar ga ik dus niet heen.


Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 02-02-2006 22:49 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Kutmuziek...

pretentieus geneuzel


SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


slome
Usericon van slome
Posted 02-02-2006 22:56 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 20:03 schreef Mark Z het volgende:
Tool is bevestigd voor Pinkpop. Wie had dat nu nog gedacht. Hopelijk staan ze ook nog ergens in een concertzaal.


Ze hebben er volgens mij wel eens eerder gestaan, dus zo vreemd vind ik het niet. Maar goed, misschien doen ze nog wat andere zalen/grasveldjes in Nederland aan, heb geen zin om naar pinkpop te gaan.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-02-2006 23:02 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 22:49 schreef Faas Ripsnaas het volgende:

Kutmuziek...

pretentieus geneuzel


Net als jouw nick.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-02-2006 23:29 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Hoewel ik maar 1 album heb (Aenima) moet ik zeggen dat ik het best mooie muziek vind. Niet echt toegankelijk, je moet er wel voor gaan zitten, maar pretentieus vind ik een beetje overdreven.


slome
Usericon van slome
Posted 02-02-2006 23:40 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

AEnema is wel een sterk album, moet ik nog maar eens een keer aanschaffen.

Zelf heb ik Opiate. Deze verschilt nogal van al het andere wat ik van Tool ken, het is veel meer recht toe recht aan rock.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-02-2006 11:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 22:56 schreef slome het volgende:
Ze hebben er volgens mij wel eens eerder gestaan, dus zo vreemd vind ik het niet.


Ik wel, omdat de afgelopen drie jaar geen fatsoenlijke gitaar band op Pinkpop heeft gestaan.

Tool stond in 2001 ook al op Pinkpop ja. Mooi optreden was dat, maar niet zo goed als in 013.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2006 11:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 11:13 schreef Mark Z het volgende:
Tool stond in 2001 ook al op Pinkpop ja. Mooi optreden was dat,
Hey, daar was ik ook, enige keer pinkpop en enige keer Tool, en wat betreft beide aspecten heb ik me prima vermaakt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2006 11:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tool heerscht! Heb ze 1 keer gezien (op Fields of Rock ofzo). Jammer dat ik ze destijds in de Oosterpoort heb moeten missen. Maar ja...dat was dan ook al binnen 10 minuten uitverkocht


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2006 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vandaag Undertow en Aenima besteld, vroeger eens op tape gehad en ik wil ze weer ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-02-2006 20:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tool have officially announced their upcoming European/UK dates, here's the schedule:
May 26th Lisbon, POR - Superrock Festival
May 27th Madrid, SPA - Festimad
May 29th Barcelona, SPA - Razzmatazz
May 30th Lyon, FRA - Transbordeur
May 31st Luxembourg City, LUX - Rockhal
June 02nd Bavaria, GER - Rock AM Ring
June 03rd Nuremberg, GER - Rock IM Park
June 04th Landgraaf, NET - Pink Pop Festival
June 06th Hamburg, GER - Sporthalle
June 07th Berlin, GER - Columbiahalle
June 08th Dusseldorf, GER - Philipshalle
June 11th Glasgow, UK - Academy
June 13th Hammersmith, UK - Apollo
June 14th Hammersmith, UK - Apollo
June 16th Switzerland, SWI - Interlaken Festival
June 17th Vienna, AUT - Nova Rock Festival
June 19th Milan, ITA - Filaforum
June 21st Rome, ITA - Foro Italico
June 22nd Bologna, ITA - L R Arena
June 24th Katowice, POL - Spodek
June 25th Prague, CZE - T Mobile Arena
June 27th Amsterdam, NET - HMH
June 28th Paris, FRA - Le Zenith
June 29th Werchter, BEL - Werchter Festival
July 01st Roskildge, DEN - Roskilde Festival
July 04th Kristiansand, NOR - Quart Festival
July 07th Gothenburg, SWE - Metal Town Festival
July 09th Turku, FIN - Turku Festival


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen