IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : uitspraak van moby Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-07-2004 23:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 23:26 schreef Vinay het volgende:
she watch channel zero ? die heeft heftige samples , werd door een vpro jongeren programma ( onrust ) altijd in het begin gedraait


INderdaad.

Heersend nummer.

Np: Public Enemy - It takes a nation of millions....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 02-08-2004 16:08 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 13:58 schreef Snaack het volgende:
Hij is cool, hij heeft bakken met geld verdiend met zijn muziek maar woont nog steeds in zijn oude appartement in London.. Geen exorbitante luxe shit, hij is écht zichzelf gebleven..

Ik dacht New York. Was wel lachen op mtv cribs toen ze zijn flatje bezochten. Een heel groot contrast met de villas die je altijd in dat programma ziet. Heel gewoontjes, sober en niet groot.


mvg wk10


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2004 16:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 16:08 schreef windkracht10 het volgende:
Ik dacht New York. Was wel lachen op mtv cribs toen ze zijn flatje bezochten. Een heel groot contrast met de villas die je altijd in dat programma ziet. Heel gewoontjes, sober en niet groot.


Het is idd New York.. Daar heeft hij nu ook zijn eigen theemutsen-toko trouwens.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2005 0:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

moby heeft best gave muziek
ik ken alleen een paar nummers van play maar ik ga me er weer interesseren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-02-2005 1:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Moby, dan denk ik nog steeds aan het nummer "That's when I reach for my revolver", vind ik nog steeds een heel erg heerschend nummer


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-02-2005 1:44 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 augustus 2002 13:58 schreef Snaack het volgende:
...
Hij is cool, hij heeft bakken met geld verdiend met zijn muziek maar woont nog steeds in zijn oude appartement in London.. Geen exorbitante luxe shit, hij is écht zichzelf gebleven..

Daarom idd, petje af voor Moby! ..



Als ik bakken met geld heb dan verhuis ik naar het zonnige spanje met een groot zwembad in mijn tuin, en dan ben ik mijzelf met een Whiskey on the rocks naast mijn verkoelende aqua-dome, because I'm worth it.




helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-02-2005 4:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 februari 2005 1:44 schreef Azagthoth het volgende:
Als ik bakken met geld heb dan verhuis ik naar het zonnige spanje met een groot zwembad in mijn tuin, en dan ben ik mijzelf met een Whiskey on the rocks naast mijn verkoelende aqua-dome, because I'm worth it.

Duidelijk dat elite niet voor jou weggelegd is Wie doet er nou ijs in z'n whiskey?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-02-2005 4:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 februari 2005 4:35 schreef helmet het volgende:
Duidelijk dat elite niet voor jou weggelegd is Wie doet er nou ijs in z'n whiskey?

Ik alleszins niet


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-02-2005 5:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Moby...Kwam die gast niet uit de hard-core wereld? Aangezien zijn krsna vegan straight edge levensbeschouwing zou het me niets verbazen. Leuk dat hij dingen zegt over MTV enzo, maar je verandert er niets mee. Typerend voor dit soort volk, veel gelul weinig impact. Gewoon gasten die zichzelf mentaal masturberen en zich goed voelen met hun leefregeltjes en net niets kunnen veranderen met hun hippie-instelling.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2005 16:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 0:34 schreef ElitE het volgende:
moby heeft best gave muziek
ik ken alleen een paar nummers van play maar ik ga me er weer interesseren


play is prima cd , down-tempo muziek , zeer ontspannend


Faustian Spirit of the Earth


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 30-07-2005 13:35 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

kent iemand die BOSTON BEATDOWN dvd?
daar wordt moby door die gasten van FSU CREW in elkaar gemept... HAHAHA... verder is moby wel een goeie kerel.


can't spel CRAP without RAP!!!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 31-07-2005 2:51 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Leuke opvallende uitspraak van moby. Maar toch zal hem denk ik niets lukken. Want de muziekzenders zijn een stelletje mongolen. En daar valt niets aan te veranderen.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 31-07-2005 7:26 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 31-07-2005 7:26]



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 31-07-2005 12:53 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 5:07 schreef Heiden het volgende:
Moby...Kwam die gast niet uit de hard-core wereld? Aangezien zijn krsna vegan straight edge levensbeschouwing zou het me niets verbazen. Leuk dat hij dingen zegt over MTV enzo, maar je verandert er niets mee. Typerend voor dit soort volk, veel gelul weinig impact. Gewoon gasten die zichzelf mentaal masturberen en zich goed voelen met hun leefregeltjes en net niets kunnen veranderen met hun hippie-instelling.

Ja, echt, inderdaad. Nagels met koppen Hei. Ik ben het volledig met je eens. Echt typerend!


mvg wk10


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 31-07-2005 13:01 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

echt veranderen kan ook niet met die regeltjes....
ik ben zelf net 6,5 jaar staight edge geweest (bier sinds een week, joepie!!!) en het gaat er om dat je niet meedoet in dingen die waar je niet achter staat. zoiets van "veranderen doe ik er niks mee, maar ik ben er niet schuldig aan".
de principes zijn erg ok vind ik zelf, het zijn alleen van die hypocriete klote ventjes in die sxe scene...
dat is ook een van de redenen dat ik een edgedropper ben...


can't spel CRAP without RAP!!!


Thorvald
Usericon van Thorvald
Posted 09-08-2005 16:37 by Thorvald Wijzig reactieProfiel van ThorvaldQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 16:12 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik zit nu sinds een tijdje in Vlaanderen, en ik had me heel wat voorgesteld van dat StuBru, maar eigenlijk valt het vies tegen. Het is meer 3FM zonder de arbeidsvitaminen. Dus ook niks metal , maar een band als bv "...And you will know us by the Trail of Dead" ook niet, terwijl die nota bene een succesvol majordebuut hebben!

En geen hypes rond bands? Wil je de hype rond The White Stripes geen hype noemen? Of is dat een te kleine hype?

Nee, voor metal is het OOG-radio (Groningen) elke dinsdagavond twee uur lang, VETTE BRAGGEL!!! Alle metal die je wilt!



Stubru draait wel soms metal!!
Whiplash is eenn programma boordevol metal.
Tis nie omdat er in bv. De Grote Peter Van De Veire show geen metal gedraaid wordt dat er helemaal geen metal gedraaid wordt!!!!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind dat Moby een verzorgde uitspraak heeft!


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2005 16:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:37 schreef Thorvald het volgende:
Stubru draait wel soms metal!!
Whiplash is eenn programma boordevol metal.
Tis nie omdat er in bv. De Grote Peter Van De Veire show geen metal gedraaid wordt dat er helemaal geen metal gedraaid wordt!!!!!!



ja whiplash is wel ok , alhoewel er soms te veel van t zelfde gedraaid wordt , na een paar weken was ik die nwoahm echt wel beu gehoord :p , en zeg nu zelf , 1 uurtje in de week is ook ni bepaald veel he


Faustian Spirit of the Earth


Thorvald
Usericon van Thorvald
Posted 09-08-2005 16:47 by Thorvald Wijzig reactieProfiel van ThorvaldQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:43 schreef cataclysm child het volgende:
ja whiplash is wel ok , alhoewel er soms te veel van t zelfde gedraaid wordt , na een paar weken was ik die nwoahm echt wel beu gehoord :p , en zeg nu zelf , 1 uurtje in de week is ook ni bepaald veel he



Oproep aan de mensen die whiplash samenstellen : maak het programma veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer EN gevarieerder.
Tis nodig!!!!!!!!!


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 09-08-2005 16:54 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:47 schreef Thorvald het volgende:
Oproep aan de mensen die whiplash samenstellen : maak het programma veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer EN gevarieerder.
Tis nodig!!!!!!!!!


whaha ja idd het mag wel iets gevarieerder ja en ook wel wat langer wel wat aan de korte kant


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 09-08-2005 16:58 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Moby heeft mijn respect na deze uitspraak.


Thorvald
Usericon van Thorvald
Posted 09-08-2005 16:59 by Thorvald Wijzig reactieProfiel van ThorvaldQuote dit bericht

metallica


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 09-08-2005 17:02 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:59 schreef Thorvald het volgende:
metallica


lol maar tog hell yeah


Thorvald
Usericon van Thorvald
Posted 12-08-2005 14:16 by Thorvald Wijzig reactieProfiel van ThorvaldQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:58 schreef Disciple het volgende:
Moby heeft mijn respect na deze uitspraak.


Mijn respect ook!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2017 23:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

moo bee

Lijkt mij. Maar goed, daar gaat het nu niet om.

Zeg ik altijd al cue five, is het qui vive.

Nou, dat.

Leuk topic, verder.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen