IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : giftige gassen in Azie Vorige pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-08-2002 14:45 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

ON TOPIC

...of we veranderen de topic titel in 'giftige gassen in Azzie'


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 12-08-2002 14:55 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Weet iemand toevallig om welke landen in Azie het gaat? Zuid-Oost Azie is vrij breed.


~ By the fallen one I shall arise ~


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-08-2002 23:23 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

[offtopic - Sorry mensen..vanmorgen een beetje een hele erge depri bui en ik zal me bek er al over houden ok..sorry]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-08-2002 7:54 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 23:23 schreef Morgil het volgende:
[offtopic - Sorry mensen..vanmorgen een beetje een hele erge depri bui en ik zal me bek er al over houden ok..sorry]


(jah ik weiger die kussende te gebruiken... smilies horen niet te zoenen


My madness, my sadness


Ares
Usericon van Ares
Posted 14-08-2002 19:08 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Jammer dat het boven azie is
Liever boven amerika

ik hoop dat die wolk goed wat mensen uitroeit... is hard nodig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-08-2002 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:55 schreef Morgil het volgende:
Ik las vanmorgen op fok! het volgende:

Grote gifwolk bedreigt levens in Azië
Gepost door Dennis (Klingon) - maandag 12 augustus 2002 @ 01:30 - Bron: Planet
Verontrustende conclusies in het rapport van de VN-milieuorganisatie UNEP. Boven Zuidoost-Azië brengt een drie kilometer dikke gifwolk honderdduizenden mensen in gevaar. Tevens kan deze gifwolk ingrijpende klimatologische veranderingen veroorzaken.

Bosbranden, de toename van fossiele brandstoffen, industrie en energiecentrales zijn verantwoordelijk voor het onstaan van deze gifwolk, aldus de UNEP. Door deze wolk kan een groot deel van de bevolking grote ademhalingsproblemen krijgen.

Niet alleen voor de mens, maar ook voor de klimatologische omstandigheden is deze gifwolk een groot gevaar. Zo zou de gemiddelde neerslag in het noordwesten van Azië, het westen van China en het westelijk deel van Centraal-Azië kunnen afnemen met veertig procent.

Niet alleen Azië loopt gevaar. "Een voorraad gif van die omvang kan binnen een week de halve wereld rondgaan" , aldus UNEP-baas Töpfer.

ITS THE END OF THE WORLD BABY!


het gaat niet echt goed daar en het zal niet veel beter gaan want:

1. bot gezegd, ze fokken als konijnen daar
2. ze willen ALLEMAAL leven als in de US en Europa.
3. Erg bewust van natuur en milieu zijn ze niet daar. vissen met cyanide in water bijv, waardoor ALLES kapot gaat voor enkele vissen. Of vissen met dynamiet(echt waar) waardoor o.a.a veel koraal wordt vernietigd. ,ontbossing gaat gewoon door, DDT etc wordt ook nog gewoon gebruikt.
4. Veel bedrijven staan te popelen om auto's etc etc te leveren want dat levert veel geld op.

en met de nog vele miljoenen aankomende mensen daar moet het ergste dus zeker nog komen.


Maar goed, wij hebben het echt niet beter gedaan dus is het moeilijk om ze dingen te verwijten.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-08-2002 20:06]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-08-2002 20:06 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 augustus 2002 19:08 schreef Ares het volgende:
Jammer dat het boven azie is
Liever boven amerika

ik hoop dat die wolk goed wat mensen uitroeit... is hard nodig.


juist, maar vroeg of laat gebeurd het toch...de mens wordt te sterk dus ze moeten elkaar gaan vermoorden, anders vermoorden ze de natuur...en de natuur zwicht denk ik niet voor de mensheid...ik hoop het niet in ieder geval..



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen