IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-05-2002 22:16 by Asherah Profiel van Asherah

Mja, ik weet het hoor, gewoon allemaal niet meer verliefd worden!!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-05-2002 22:17 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 1 mei 2002 22:09 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
hoelang gaat dat godverdomme nog duren

ummmmmm laatste keer heeft bij mij gvd lang geduurt half jaar ofzo, oftewel gecondoleerd (of hoe je dat ook schrijft)


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 01-05-2002 22:22 by ZwaarMetaal Profiel van ZwaarMetaalhttp://www.kommando.nl

quote:
Op 1 mei 2002 22:16 schreef Asherah het volgende:
Mja, ik weet het hoor, gewoon allemaal niet meer verliefd worden!!


... sja...

op zich is verliefd zijn zooooo leuk

en dan ook nog wederzijds! echt heel leuk

en dan een relatie hebben.. jeej

en dan opeens gaat het uit omdat ie de afstand te groot vond.. me hartje kraakt ondertussen al uit zn voegen



KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 16-05-2002 13:04 by KoRaX Profiel van KoRaX

hmm ik weet dat een mens liefde nodig heeft om zich goed te voelen, je kunt je wel een tijdje goed voelen zonder maar uiteindelijk ben je het wel nodig,


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-05-2002 13:08 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Het is ook mogelijk die behoefte te compenseren.



KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 16-05-2002 13:09 by KoRaX Profiel van KoRaX

geile rukker aza!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-05-2002 13:20 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

aha ik bedoelde eigenlijk wat anders. Ik las laatst iets over het feit dat, actief artistiek bezig zijn, die behoefte kan compenseren. Maar ik heb me er nog niet in verdiept, ik heb nog een stapel boeken liggen die eerst aan de beurt zijn.



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-05-2002 13:23 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Love SUCKS !!!!

Vrije SEX = HEERSCH


Wiegen Meister !


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 16-05-2002 13:27 by KoRaX Profiel van KoRaX

ik denk niet dat het maken van kunst of het lezen van boeken liefde kan vervangen...het is gewoon iets wat je nodig bent...en als je er zonder zit dan probeer je door dingen te doen te vergeten wat je mist of zo iets...en ja kvikksolvgutte is een goeiband..


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 19-05-2002 21:48 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 18 maart 2002 21:02 schreef Lady Rose het volgende:
Op 18 maart 2002 19:41 schreef SQT het volgende:
Een goede vriend van mij heeft me ooit verteld dat mannen niet snel verliefd worden. Ze voelen wel een bepaalde genegenheid die kan om slaan in verliefdheid en in liefde, maar volgens hem hebben mannen niet op het eerste gezicht vlinders in hun buik als ze een meisje verder nog helemaal niet kennen........

Hé, niet generaliseren hoor

Een paar jaar terug op vakantie: ik loop over een camping in Frankrijk naar het toiletgebouw. Mijn broertje is 10 meter verderop aan het afwassen, dus ik roep iets naar hem (lijkt me logisch). Tussen ons in zit daar een meisje en onze blikken kruisen terwijl ik gewoon doorpraat.
¿®¿ (=er slaat bij mij een bliksem in)
Vervolgens reageert ze op wat tegen mijn broertje zei en ik verstond er geen barst van, dus herhaalde ze het maar eens "ich verstehe das nicht" (ofzo) en toen was ik toch echt verliefd op een duits 'hippie'-meisje, dat tig accoorden kon spelen, maar niet wist wat hammer-ons en pull-offs waren....

quote:
Op 19 maart 2002 2:16 schreef Mutilator het volgende:
En liefdesverdriet...hoe groter het gat in je hart, hoe meer het voor je betekend heeft.
Liefdesverdriet kan je dus zien als een ode aan de voorgaande liefde hoe verrot dat ook voelt.


Juist, en dat is de zin van de liefde: als het uitelkaar spat kunnen de scherven enorme inspiratie geven voor muziek/tekst/beeldend materiaal....
Bovendien kan artistiek bezig zijn inderdaad wel wat compenseren (om ff op een recente post in te gaan), vind ik

hmm, dat ik reageer op dit topic vindt ik opzich al link: ik dacht toch echt dat ik, na mijn laatste hartbreuk, de stukjes verkeerd had teruggeplakt zodat ik daar niet meer in zou trappen. Ik ging toen weer proberen meer volgens de Stoa leven (geen ups en downs maar wel gelijkmatig gelukkig), maar laatste tijd ben ik vaker vrolijk en voel ik ook genegenheid groeien
Voor zover ik weet ben ik niet verliefd, maar ik vind ook dat ik haar te weinig zie, dus een heldere analyse van deze situatie is aan mij niet meer besteed........


[cynisch]waait wel weer over[/cynisch]



Unknown
Onbekend
Usericon van Unknown
Posted 31-05-2002 22:15 by Unknown Profiel van Unknownhttp://www.zwaremetalen.com

mensen zitten hun al eeuwen af te vragen wat echte liefde is en ik vraag mezelf wel af of iemand het wel weet, aangezien er niemand ons ooit heeft komen vertellen wat het is...och ja en dan denk ik laat het maar op je afkomen, maar dan ramt er vroeg of laat wel iemand een mes in je hart .
persoonlijk geloof ik wel in de liefde maar of er voor iedereen zo maar 1 ware is, dat is wel moeilijk te geloven (hoeveel mensen zijn er niet op deze wereld?) je kan er ook uren over bezig zijn...slik


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2002 13:20 schreef Azagthoth het volgende:
aha ik bedoelde eigenlijk wat anders. Ik las laatst iets over het feit dat, actief artistiek bezig zijn, die behoefte kan compenseren. Maar ik heb me er nog niet in verdiept, ik heb nog een stapel boeken liggen die eerst aan de beurt zijn.


Dat zei een oude leraar visuele vorming ook.
Toevallig
ook:
Hoe minder je met sex bezig bent, hoe meer het je artisticiteit stimuleerd zidra je daar mee bezig gaat.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-06-2002 13:30 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Stel je voor:
Je bent al maanden verliefd op een jongen/meisje, maar je durft nix te zeggen. Inmiddels heb je contact met hem/haar en begint er een vriendschap te ontstaan.

Wat doe je?
Vertel je het die persoon als nog, met als risico dat daarmee de vriendschap een deuk op loopt?
Of hou je je mond en blijf je stil verliefd in de hoop dat het vanzelf wel weer een keer over gaat?


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hangt er van af wat jij belangrijker vindt.
Is de vriendschap je liever dan een relatie dan zou ik het voor je houden.
Wil je toch erg graag laten merken aan de ander dat je meer wilt, zeg het dan gewoon tijdens een goed gesprek. Als het op een rustig moment gebeurt kun je er goed over praten.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-06-2002 13:33 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 4 juni 2002 13:30 schreef Lady Rose het volgende:
Stel je voor:
Je bent al maanden verliefd op een jongen/meisje, maar je durft nix te zeggen. Inmiddels heb je contact met hem/haar en begint er een vriendschap te ontstaan.

Wat doe je?
Vertel je het die persoon als nog, met als risico dat daarmee de vriendschap een deuk op loopt?
Of hou je je mond en blijf je stil verliefd in de hoop dat het vanzelf wel weer een keer over gaat?


Wie nie waagt, wie nie wint


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-06-2002 13:36 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

tja dit zijn zo van die dillema's die wel eens door me hoofd schieten.
Vroeger op de lagere school was het simpel, je liet het een ander voor je vragen en zei de persoon waar je verliefd op was dan nee, dan kom je altijd zeggen dat het een grapjes was.
Maar als je ouder wordt lijken de regels voor verliefd zijn en daten toch wel heel erg te veranderen


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-06-2002 13:39 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Je moet gewoon een bepaalde situatie afwachten. Of je moet het gewoon zeggen, wil ook werken.

Kijk, als die persoon al jaren een goede vriend is kan het zonde zijn van de vriendschap. MAar als je hem eigenlijk maar net kent maakt het toch geen fuck uit?



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-06-2002 13:40 by Vampie Profiel van Vampie

Zeggen! Dat lucht iig heel erg op! Maar dat zegik al maanden!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-06-2002 13:42 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

hmm waarom denken mensen nu dat het over mij persoonlijk gaat


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou euhm .. je lult er namelijk heel slecht omheen ..



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-06-2002 13:45 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

tja lastig, maar in dit geval gaat het dus niet over mij. Als het wel zo was zou ik het niet op ZM posten


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2002 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehe ok ..

Maar ik denk idd dat gewoon opbiechten (??) het beste werkt.

Het lucht op, het voorkomt frustraties en verdriet.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-06-2002 14:44 by FireFox Profiel van FireFox

ja idd, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen iemand leuk vinden en dan niets zeggen, ik kan dat echt niet, dat moet er gewoon uit dan bij mij


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-06-2002 15:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 4 juni 2002 14:44 schreef FireFox het volgende:
ja idd, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen iemand leuk vinden en dan niets zeggen, ik kan dat echt niet, dat moet er gewoon uit dan bij mij


Ook niet als je de afgelopen 666x dat je het hebt geprobeerd afgewezen bent? Volgens mij gaat het dan wel erg snel "vervelen".



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-06-2002 15:52 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik zou het echt nooit zeggen tegen iemand. Ik laat het wel snel merken, en dan zie ik ook meteen aan de reactie of het wederzijds is.
Ik zou die persoon eerder beginnen te zoenen dan dat ik aan een officiële bekendmaking begin.
En pas na maanden zal ik eventueel verbaal toegeven dat ik verliefd ben


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen