IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 19-08-2002 15:04 by LordJohn_2 Profiel van LordJohn_2

quote:
Op 19 augustus 2002 14:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, maar dat doe je toch echt zelf.


Idd, ik ken ook mensen waar dat mee is gebeurd, die hun vrienden verwaarloosde toen ze een relatie hadden, maar wie zegt dat je niet meer op stap hoeft te gaan??? en het is allemaal goed te combineren je moet er gewoon met je koppie bij blijven


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-08-2002 15:34 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

achja...liede...daar denk ik steeds anders over...als het goed gaat is liefde fantastisch en als het fout gaat is het klote...sim-pel

Naja allang geen echte relatie meer gehad eigenlijk...nog nooit een echt lange trouwens...het half jaar heb ik nog niet gehaald Maar goed, omdat ik nog nooit echt super gehecht aan iemand geweest ben heb ik ook nog nooit echt liefdesverdriet meegemaakt...en toch wel even paar maandjes plezier gehad

Toch begin ik nu weer steeds meer de neiging te krijgen een relatie te beginnen, en dan wel voor een lange duur...

Ach ja...heel dat liefde gebeuren is toch een groot up en down verhaal denk ik...maar ik ben positief ingesteld, dus de positieve dingen tellen bij mij ook zwaarder als de negatieve



mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 19-08-2002 16:33 by mansongirl Profiel van mansongirlhttp://www.cu2.nl/mansongirl

liefde is alleen leuk als het wederzijds is......ik kan t weten


luuuuuuv is in the air.........


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-08-2002 16:45 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 augustus 2002 16:33 schreef mansongirl het volgende:
liefde is alleen leuk als het wederzijds is......ik kan t weten


Er zijn er weinig die dat niet kunnen weten lijkt mij...



LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 19-08-2002 16:47 by LordJohn_2 Profiel van LordJohn_2

quote:
Op 19 augustus 2002 16:45 schreef Kramy het volgende:
Er zijn er weinig die dat niet kunnen weten lijkt mij...


idd zeker weten doe je het niet vaak, en al helemaal niet bij korte relaties


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 21-08-2002 19:42 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

quote:
Op 18 maart 2002 17:07 schreef Lady Rose het volgende:
Na wat turbulentie in mijn liefdesleven de afgelopen maanden ben ik eens gaan denken over de liefde.



Hmmmm...wel wel; ik geloof nog steeds in de liefde ondanks dat ik teleurgesteld ben (misschien) net zoals jij. Geen enkele relatie verloopt gladjes. Het loopt spaak op communicatie. Dat ben ik vaak tegen gekomen. Maar ja, als mensen nou eens fatsoenlijk en met begrip met elkaar konden communiceren zou er geen probleem zijn nietwaar? Uit elkaar ga je toch als je a. verveeld bent of b. je ei niet kwijt kan (waardoor je verveeld wordt).


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 21-08-2002 19:57 by Wolfshade Profiel van Wolfshade

Argentumfeles, je slaat de nagel op de kop!


I cut myself again and again to remind myself of you


black goddes
Usericon van black goddes
Posted 23-08-2002 17:20 by black goddes Profiel van black goddes

Misschien is liefde pure onzin en geeft ze precies daarom zin aan het leven


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-08-2002 17:24 by aerodis Profiel van aerodis

psst.
het is met dubbel ss black goddess
en dubbel dd ook nog !

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-08-2002 17:25]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 23-08-2002 17:25 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 23 augustus 2002 17:20 schreef black goddes het volgende:
Misschien is liefde pure onzin en geeft ze precies daarom zin aan het leven


Ja, ja, voorbeeld van vrouwenlogica zeker...



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-08-2002 17:26 by aerodis Profiel van aerodis

yes!
en daar is General Skullfucker!



hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 23-08-2002 17:27 by hellbanger Profiel van hellbanger

liefde is een grote kutzooi, altijd ruzie mee m'n vriendin gvd, en nu ben ik instaat haar echt te gaan dumpen, tja het is zoals iemand anders hier al zij een kwestie van communicatie en als je niet goed over je gevoelens voor je vriend(in) kunt praten zit er alles op


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 23-08-2002 17:30 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 23 augustus 2002 17:26 schreef aerodis het volgende:
yes!
en daar is General Skullfucker!




Hey ook voor jou!

En om toch nog even on-topic te blijven, ik vind liefde dus kut. Ik ben graag baas in eigen hoofd en als ik verliefd ben, dan ben ik dat dus duidelijk minder.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-08-2002 17:32 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hm, ik denk niet dat het een kwestie van 'hoofd' is. Het 'baas in eigen hoofd' is niet zo moeilijk, het is de rest die moeilijk doet. Ik vind liefde niet zozeer kut, al wil het aan de uitvoering ervan nogal eens schorten.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 17:32 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 23 augustus 2002 17:30 schreef General Skullfucker het volgende:
En om toch nog even on-topic te blijven, ik vind liefde dus kut. Ik ben graag baas in eigen hoofd en als ik verliefd ben, dan ben ik dat dus duidelijk minder.


Jij wordt dus lekker NOOIT verliefd???


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 23-08-2002 17:33 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 23 augustus 2002 17:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Hm, ik denk niet dat het een kwestie van 'hoofd' is. Het 'baas in eigen hoofd' is niet zo moeilijk, het is de rest die moeilijk doet. Ik vind liefde niet zozeer kut, al wil het aan de uitvoering ervan nogal eens schorten.


Uhm... met uitvoering bedoel je hier denk ik het bewerkstelligen van een situatie waarin er sprake is van wederzijdse liefde?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-08-2002 17:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 23 augustus 2002 17:33 schreef General Skullfucker het volgende:
Uhm... met uitvoering bedoel je hier denk ik het bewerkstelligen van een situatie waarin er sprake is van wederzijdse liefde?
Nou, eerder het stadium erna. Tenminste, dat stadium is het dat liefde 'kut' kan maken. Ik geef graag een stukje hersencapaciteit op om verliefd te worden. 't Is toch een stuk sensatie om te proeven en van te genieten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-08-2002 17:35]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 23-08-2002 17:36 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 23 augustus 2002 17:32 schreef Count Usher het volgende:
Jij wordt dus lekker NOOIT verliefd???


Helaas wordt ik af en toe dus wel verliefd en dat vind ik irritant. Ik bepaal namelijk graag zelf waar ik wel en niet over nadenk. Als ik de hele dag dus aan één of andere sloerie loop te denken dan erger ik me daar dus aan. Dus ik wordt eerder nooit LEKKER verliefd.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 17:37 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 23 augustus 2002 17:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, eerder het stadium erna. Tenminste, dat stadium is het dat liefde 'kut' kan maken. Ik geef graag een stukje hersencapaciteit op om verliefd te worden. 't Is toch een stuk sensatie om te proeven en van te genieten.


Volledig mee eens...
(off-topic: kun je ff inloggen bij MSN?)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-10-2002 19:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

sommige mensen misbruiken je vertrouwen...

mn ex en ik hadden een erg goede verstandhouding buiten het feit dat we een relatie hadden om, toch dumpte ze me in de vakantie (het liep al wat minder maar nog hoopvol voor mij) vrij "onverwachts" voor naar later bleek, een andere jongen (notabene een vriend van mij)! ik heb er altijd op gehamerd en dan vooral in de tijden dat we kleine dipjes hadden, dat we niet alleen vriend en vriendin waren maar ook beste vrienden en zij zei hetzelfde. nu doet ze alleen nog maar bot en kortaf tegen me, alsof ik nooit heb bestaan.

ze is dus gewoon een leugenaar gebleken. en wat ik van der broer heb gehoord is al evenmin leuk: ze was al langer op die jongen verliefd en zels nadat ik haar daarmee heb geconfronteerd, ontkent ze het nog steeds.

waarom zijn mensen zo onbetrouwbaar? ik heb haar zovaak gezegd dak voelde alsof ze mn beste vriend is en dak haar nooit kwijt zou willen raken omdat ik al enige relatievrees had omdat dit eerder is gebeurd maar nu gebeurde het dus wederom. verliefdheid leuk en aardig maar nu hebik er totaal geen vertrouwen meer in


Je moeder.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-10-2002 20:22 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

quote:
Op 17 oktober 2002 19:53 schreef karnivoor het volgende:
sommige mensen misbruiken je vertrouwen...

mn ex en ik hadden een erg goede verstandhouding buiten het feit dat we een relatie hadden om, toch dumpte ze me in de vakantie (het liep al wat minder maar nog hoopvol voor mij) vrij "onverwachts" voor naar later bleek, een andere jongen (notabene een vriend van mij)! ik heb er altijd op gehamerd en dan vooral in de tijden dat we kleine dipjes hadden, dat we niet alleen vriend en vriendin waren maar ook beste vrienden en zij zei hetzelfde. nu doet ze alleen nog maar bot en kortaf tegen me, alsof ik nooit heb bestaan.

ze is dus gewoon een leugenaar gebleken. en wat ik van der broer heb gehoord is al evenmin leuk: ze was al langer op die jongen verliefd en zels nadat ik haar daarmee heb geconfronteerd, ontkent ze het nog steeds.

waarom zijn mensen zo onbetrouwbaar? ik heb haar zovaak gezegd dak voelde alsof ze mn beste vriend is en dak haar nooit kwijt zou willen raken omdat ik al enige relatievrees had omdat dit eerder is gebeurd maar nu gebeurde het dus wederom. verliefdheid leuk en aardig maar nu hebik er totaal geen vertrouwen meer in



Ik kan me wel vinden in je uitspraken karnivoor. Mensen zijn onbetrouwbaar voor veel redenen. Sommige hebben het niet door dat ze het zijn, sommige doen het bewust. Een onderscheid hiertussen moet wel gemaakt worden. Het eerste type kan het nog altijd goed bedoelen alhoewel stuntelig in het relatieleven, het tweede type op een hoop zetten en afschieten natuurlijk. Mijn favo uitspraak is: doe wat je zegt en zeg wat je doet. Dat betekent eerlijkheid, bewustheid van je processen [gevoel en verstand op één lijn bij beslissingen], en de ander het vertrouwen geven bij jou terecht te kunnen.

Dan kan in ieder geval je waardig mens-zijn niet meer de pijn veroorzaken als iedereen zo met elkaar omging.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-10-2002 20:26 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

quote:
Op 23 augustus 2002 17:27 schreef hellbanger het volgende:
liefde is een grote kutzooi, altijd ruzie mee m'n vriendin gvd, en nu ben ik instaat haar echt te gaan dumpen, tja het is zoals iemand anders hier al zij een kwestie van communicatie en als je niet goed over je gevoelens voor je vriend(in) kunt praten zit er alles op


Yep, tell me about it. Maar ik geloof dat iemand niet incapabel is om te communiceren. Ik geloof dat het enerzijds aan de wil ligt en anderzijds aan hoe de ander pogingen tot communicatie terug benadert.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-10-2002 20:26 by madeline usher Profiel van madeline usher

Zingt met gebroken stem'Close watch' van John Cale

I keep a close watch on this heart o'mine


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-10-2002 20:32 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

quote:
Op 17 oktober 2002 20:26 schreef madeline usher het volgende:
Zingt met gebroken stem'Close watch' van John Cale

I keep a close watch on this heart o'mine


LOL, maar beter ook - dan weet je wat erin omgaat!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-10-2002 20:32 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 17 oktober 2002 19:53 schreef karnivoor het volgende:
sommige mensen misbruiken je vertrouwen...

mn ex en ik hadden een erg goede verstandhouding buiten het feit dat we een relatie hadden om, toch dumpte ze me in de vakantie (het liep al wat minder maar nog hoopvol voor mij) vrij "onverwachts" voor naar later bleek, een andere jongen (notabene een vriend van mij)! ik heb er altijd op gehamerd en dan vooral in de tijden dat we kleine dipjes hadden, dat we niet alleen vriend en vriendin waren maar ook beste vrienden en zij zei hetzelfde. nu doet ze alleen nog maar bot en kortaf tegen me, alsof ik nooit heb bestaan.

ze is dus gewoon een leugenaar gebleken. en wat ik van der broer heb gehoord is al evenmin leuk: ze was al langer op die jongen verliefd en zels nadat ik haar daarmee heb geconfronteerd, ontkent ze het nog steeds.

waarom zijn mensen zo onbetrouwbaar? ik heb haar zovaak gezegd dak voelde alsof ze mn beste vriend is en dak haar nooit kwijt zou willen raken omdat ik al enige relatievrees had omdat dit eerder is gebeurd maar nu gebeurde het dus wederom. verliefdheid leuk en aardig maar nu hebik er totaal geen vertrouwen meer in

Klotestreken zijn dit, karnivoor!

Daarom begin ik ook niet meer aan relaties. Meer gezeik dan comfort.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen