IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-03-2002 19:29 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Dwaallicht, ik vind het niet vaak maar wat je hier zegt is pure onzin. Je weet niet wat je mist man, liefde is zelfs beter dan metal


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 19:34 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 maart 2002 19:29 schreef Sjaan het volgende:
Dwaallicht, ik vind het niet vaak maar wat je hier zegt is pure onzin. Je weet niet wat je mist man, liefde is zelfs beter dan metal
Ik kan Dwaallicht heel goed begrijpen. Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe erg je gekwetst bent.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:35 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 maart 2002 19:29 schreef Sjaan het volgende:
Dwaallicht, ik vind het niet vaak maar wat je hier zegt is pure onzin. Je weet niet wat je mist man, liefde is zelfs beter dan metal

Blijkbaar weet jij meer van mij dan ik dacht. Of minder van metal dan ik dacht.

Of misschien ken je jezelf niet?

Mag ik vragen hoe oud je bent?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:38 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Misschien kan je wel intens veel van metal houden dat je de liefde van een persoon niet nodig hebt. Overigens muziek blijft je altijd trouw, van een mens kan je daar nooit zeker van zijn. (tenzij je cd crashed die onvervangbaar is.)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:43 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik wil nog wel even verder ageren trouwens (heh, Dwaallicht op z'n praatstoel, altijd leuk).

Want ik vind liefde nl. vaak niet meer dan het hopeloos met je ziel onder je arm zoeken naar bevestiging. Je ziet het zo vaak. "Hij/zij luistert ECHT naar me", verloren zielen in een harteloze wereld totdat iemand de moeite neemt voor wat sex om de SAAIE, ALTIJD DEZELFDE verhalen langer dan een kwartiertje aan te horen. "Hij/zij begrijpt me ECHT", "Bij hem/haar voel ik me thuis" dan voelde je je blijkbaar eerder niet thuis.

En op een dag is de passie weg, uitgedoofd als een brandende krant en dan begint het Grote Lijden. "Wat zullen we vandaag doen?"
Die passie is trouwens niet meer dan een hormonale bevlieging. Vrouwen willen kinderen en mannen willen neuken.
Kan zoiets gebeuren in een sfeer van wederzijds respect en/of geilheid en blijf je het leuk vinden tot je 70e, OK. Maar anders (lees: bijna altijd).

Maar ja, vaak is een beetje aandacht al genoeg om de 'vlam' te laten ontbranden.. laat me niet lachen, de wens is vaak toch de vader van de gedachte. Kom bij mij niet aanzetten met je naïeve brouwsels en je privé-hormoontjes. Veel plezier met je vlees, ik spreek je later wel een keer.

Ben ik bitter? Nee hoor, gewoon op dreef.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-03-2002 19:44 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 20 maart 2002 19:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Blijkbaar weet jij meer van mij dan ik dacht. Of minder van metal dan ik dacht.

Of misschien ken je jezelf niet?

Mag ik vragen hoe oud je bent?


16 jaar oud, ik voel de bui al hangen..


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:46 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 20 maart 2002 19:43 schreef Dwaallicht het volgende:
kinderen en mannen willen neuken.

ho eens even, Je kan niet iedereen over 1 kam scheren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 19:47 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 20 maart 2002 19:44 schreef Sjaan het volgende:
16 jaar oud, ik voel de bui al hangen..


Nee dit is een liefdestopic..... hier zijn we lief voor elkaar.

Ok ik ga nu ff over me nek, maar ik bedoel het aardig )


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 19:47 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 maart 2002 19:46 schreef Cadaveria het volgende:
ho eens even, Je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
Hij zegt ook bijna altijd.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:48 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 20 maart 2002 19:47 schreef Vargen666 het volgende:
Hij zegt ook bijna altijd.
Daarom..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:48 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 maart 2002 19:44 schreef Sjaan het volgende:
16 jaar oud, ik voel de bui al hangen..

De BUI is dat je te snel iets eruit gooit. Niets meer dan dat.

Het gaat snel hoor, in de liefde. Denk eens aan al die mensen (je kent er vast wel een stel) die helemaal verliefd waren en toen het uitging (het gaat altijd een keer uit) helemaal kapot waren. Het gebeurt. Wat is de waarde van een half jaar op vleesvakantie??


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:52 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik vind het zo naief dat mensen zich zo verliezen in het verliefd zijn.Dat zie je wel bij meiden/ vrouwen die in een relatie of huwelijk worden mishandeld. Ik zal het erg vinden als valorian er vandoor zou gaan, maar dat betekend niet het einde van de wereld. Ik denk dat de scheiding van mijn ouders mijn ogen heeft geopend. Niets is voor eeuwig


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:53 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Het leuke is dat mijn ouders nog steeds gelukkig bij elkaar zijn (geen grap).

Het kan ook best, ik weet het.

Maar voor de huidige generatie, met al de mediabombardementen en vluchtigheid, geloof ik er eigenlijk niet in.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 19:53 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

je kijk op de liefde heeft ook met je levensfase te maken, je leeftijd en wat je allemaal achter de rug hebt op liefdesgebied.


bla...bla...bla...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Het kan idd, zoals mijn grootjes.
Maar die leven half in een ander tijdperk, en zullen er niet aan denken om te scheiden. Niet dat ik dat zal verwachten, maar dat verwacht je zowiezo niet mij je grootjes. Ik denk dat de mens van tegenwoordig meer aan zich zelf gaat denken dan aan de massa (jaren 50 vooral), dus doet wat hij/zij zelf wil. 1/3 van de huwelijken lopen op niets uit.

Denk na voordat je met iemand trouwd, zowiezo moet je nadenken of je wel wilt trouwen. Ik spuw ook zeer mij gal uit op mensen die niet willen samen wonen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:01 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Ik wil niet meer samenwonen maar ik wil dan ook niet trouwen.
Wie zonder eerst te hebben samengewoont in het huwelijksbootje stapt, vraagt om moeilijkheden. Of je moet beiden een bord voor je kop hebben, oogkleppen op hebben en watten in je oren


bla...bla...bla...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:05 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Een gerevormeerd meisje uit mijn klas heeft sinds kort verkering. Ze mogen en willen niet samen slapen en slapen daarom in apparte kamers, om, ik citeer "niet in de verleiding te komen".
Zij hebben al trouwplannen. Ik heb met haar een discussie gehad over dat zij dacht dat ze alles van hem wist, maar een paar nachtjes bij elkaar logeren is heel wat anders dan een paar jaar met elkaar getrouwd zijn. Natuurlijk is het nu nog erg leuk en gezellig en is hij nooooit sjagerijnig, je bent immers nog hartstikke verliefd en alles ik koek en ei als je bij elkaar bent. Maar kennelijk kunnen zij de link niet leggen dat samen in 1 huis wonen totaal anders is dan alles met elkaar te moeten delen. Misschien knap je wel totaal af op het klettergeluid wat iemand in de toilet produceerd... (moet toch een voorbeeld verzinnen)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ehh valorian en ik gaan over ongeveer 2 weken samen wonen...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-03-2002 20:08 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

liefde is en blijft verdomde dubbel; geweldig zolang het duurt, verschrikkelijk zodra het over is. Maar de hoop opgeven en me ertegen verzetten is voor mij geen optie( ik hou het toch niet vol)
Het blijft aantrekkelijk


MuayThaigerrr!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:10 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Ik wens jullie veel succes.

Ik heb 2,5 jaar samengewoond en mijn romantische beeld van samenwonen is drastisch gewijzigd.


bla...bla...bla...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zuch mannen zijn onweerstaanbaar.
Je kan niet met ze, maar ook niet zonder ze.
Ben ook dan nog nooit (na mijn 12e) langer dan een maand vrijgezel geweest. Ben best een gezelschaps dier.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-03-2002 20:13 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Dat heb ik nou ook, hoewel ik een enorme tijd alleen ben geweest zonder het erg te vinden.
Ik kan niet zonder gezelschap (of het nou mannen of vrouwen zijn) en ja, dan ga je met jongens om en blijkt 'die ene' toch wel errug leuk te zijn....


MuayThaigerrr!!


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 20-03-2002 20:16 by Trotz Profiel van Trotz

Ik denk dat ik voor altijd vrijgezel blijf. Ik ben gelukkig nu alleen, dus waarom in de toekomst niet? Verder snap ik niet dat mensen altijd op zoek zijn naar een geliefde . Ik red het prima zo alleen.

In het verleden (ach gut ik lijk wel een ouwe man) zijn relaties altijd weer stuk gelopen, dus ik denk niet dat daar verandering in gaat komen.
Maar ach wie weet, ooit denk ik hier anders over nadat ik een fantastische vrouw heb ontmoet. Nahh denk het niet.

Mijn grote liefde: METAL


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:16 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

hmm soms vraag ik me af of ik wel tegen gezelschap kan (lees relatie)
Ik hou erg van me rust en verveel me nooit als ik alleen ben


bla...bla...bla...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:17 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik kan niet met veel vrouwen opschieten, en heb mijn hele jeugd doorgebracht met het mannelijke ras. Maar ik val meer op onbekende mannen, de ervaring luid dat als ik iemand beter leer kennen er niet veel interessants meer aan is. Alhoewel ik het nu al 2,5 jr met valorian volhoudt, maar dat is een (mens) verhaal apart.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen