IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 22:55 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 20 maart 2002 22:51 schreef Greycloak het volgende:
Sorry, maar zo'n gestudeerde smurf die mij niet kent vertrouwen met mijn diepste zelf of iemand die me al jaren kent? Moeilijk moeilijk... Er zijn slechts weinigen die ik met mezelf durf op te zadelen, maar als smurf 1 al zegt dat het volkomen normaal is dat je je niet gelukkig gaat voelen als je gedumpt word zal daar best een kern van waarheid in zitten. En nogmaals, je moet me eens meemaken als ik een reden heb om blij te zijn, hoe kort en onterecht ook.


je moet het zelf weten. Je laat mensen die je willen helpen en steunen en je dr misschien uit kunnen trekken niet toe. Dus zo'n "smurf"lukt het dan idd al helemaal niet.

Nogmaals veel sterkte... ik ga naar bed.


[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 20-03-2002 23:01]


bla...bla...bla...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-03-2002 23:02 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 20 maart 2002 22:51 schreef Greycloak het volgende:
Sorry, maar zo'n gestudeerde smurf die mij niet kent vertrouwen met mijn diepste zelf of iemand die me al jaren kent? Moeilijk moeilijk... Er zijn slechts weinigen die ik met mezelf durf op te zadelen, maar als smurf 1 al zegt dat het volkomen normaal is dat je je niet gelukkig gaat voelen als je gedumpt word zal daar best een kern van waarheid in zitten. En nogmaals, je moet me eens meemaken als ik een reden heb om blij te zijn, hoe kort en onterecht ook.
Ik weet niet met wie je daarover hebt gesproken, maar dat is natuurlijk een dooddoener van de eerste orde waar je niets aan hebt.
Die gestudeerde smurfen vallen over het algemeen best mee. Op mijn werk lopen er een stuk of 5 rond en die zijn allemaal oke. Zij zullen je heus niet van tevoren veroordelen, maar als je zelf niet wil kunnen zij je ook niet helpen.


No regrets and no remorse...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 maart 2002 22:55 schreef Lady Rose het volgende:
je moet het zelf weten. Je laat mensen die je willen helpen en steunen en je dr misschien uit kunnen trekken niet toe. Dus zo'n "smurf"lukt het dan idd al helemaal niet.


Zoals ik al zei ben ik selectief in het selecteren van mensen met wie ik wel wil en kan praten. Meestal zodara die mensen me een keer kei-hard laten stuiteren is het vertrouwen om er mee te praten wel weg. Vreemd he? Zal ik ook eens moeten overleggen of dat normaal is?
No offence, LR, maar ik praat wel, maar niet teveel meer met jou. Jij en FireFox weten wel waarom. Ik mag je om wie je bent maar vertrouw je niet verder dan ik je zien kan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 23:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 maart 2002 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet met wie je daarover hebt gesproken, maar dat is natuurlijk een dooddoener van de eerste orde waar je niets aan hebt.
Die gestudeerde smurfen vallen over het algemeen best mee. Op mijn werk lopen er een stuk of 5 rond en die zijn allemaal oke. Zij zullen je heus niet van tevoren veroordelen, maar als je zelf niet wil kunnen zij je ook niet helpen.

Ik voel me NU gewoon ff zwaar niet zo lekker. Ik functioneer op me werk en sociaal nog best okee hoor verder. Zonder camouflage.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-03-2002 23:11 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 20 maart 2002 23:05 schreef Greycloak het volgende:
Ik voel me NU gewoon ff zwaar niet zo lekker. Ik functioneer op me werk en sociaal nog best okee hoor verder. Zonder camouflage.
Ok, dan is het goed.


No regrets and no remorse...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 23:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vraag maar aan gelijk welke leerling of collega. Zaterdag is er een volleybal toernooi, lekker trippen op adrenaline, hmmm... Valt best mee, alleen ff een mesje tussen m'n ribben wegpeuteren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Laat ik het zo zeggen, ik pleur die rotzooi zo snel en zo heftig uit m'n systeem, ik wil er niet langer mee rondlopen dan nodig. Hoe eerder en harder het weg is des te beter. Ik weet dat sommigen er liever jaren mee rondlopen en rustig aan doen, maar ik heb maar één leven. Weg met shit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-03-2002 23:21 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 20 maart 2002 23:14 schreef Greycloak het volgende:
Vraag maar aan gelijk welke leerling of collega. Zaterdag is er een volleybal toernooi, lekker trippen op adrenaline, hmmm... Valt best mee, alleen ff een mesje tussen m'n ribben wegpeuteren.
Veel leuke dingen doen helpt wel...


No regrets and no remorse...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 1:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 22:55 schreef Lady Rose het volgende:
je moet het zelf weten. Je laat mensen die je willen helpen en steunen en je dr misschien uit kunnen trekken niet toe. Dus zo'n "smurf"lukt het dan idd al helemaal niet.


Hier sluit ik me bij aan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-03-2002 1:42 by linknl Profiel van linknl

liefde is heel zinvol,
goede dingen onthouden slechte vergeten op naar de volgende.
no pain no gain.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 1:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 1:42 schreef linknl het volgende:
...
slechte vergeten op naar de volgende.
...



Of erin blijven zwelgen en de eigen ijdelheid voeden met zelfmedelijden zoals sommige mensen doen; het is maar waar je voor kiest.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2002 1:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-03-2002 8:27 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

*knuffel* voor Greycloak


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-03-2002 8:40 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 21 maart 2002 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Of erin blijven zwelgen en de eigen ijdelheid voeden met zelfmedelijden zoals sommige mensen doen; het is maar waar je voor kiest.

erg moeilijk in te zien als je net weer in de situatie zit hoor.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-03-2002 14:19 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Als de liefde die je voelt opeens niet meer beantwoord wordt, terwijl daarvoor alles prachtig was val je hard hoor.

En sommige krabbelen weer op en gaan meteen door, anderen blijven wat langer lamgeslagen liggen. En een klein percentage zwelgt in zijn of haar verdriet en komt nooit meer over de pijn heen.

Maar hoe je het ook went of keert, het verliezen van liefde laat altijd een wond achter die heelt in een litteken.... zelfs als je na een week alweer lacht.......


bla...bla...bla...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 14:29 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik haat hormonen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 21-03-2002 14:37 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Als de liefde die je voelt opeens niet meer beantwoord wordt, terwijl daarvoor alles prachtig was val je hard hoor.

Hard, zeg maar gerust dat je compleet in elkaar geschopt wordt emotioneel. Ben net uit zo'n dal gekropen na een zeer verknipt aantal happenings en ik kan alleen zeggen dat je niet te veel in het verleden moet blijven hangen. Ga uit, doe wat lolligs, vermaak je voor een avondje met een ander (niet zozeer sex, maar een beetje kussen e.d., werkt (wordt nog steeds geschopt) bij mij iig zeer goed) waar je wel positieve gevoelens voor hebt maar van wie je niks verwacht. Liefde kan iets heel moois zijn maar zodra het niet wederzijds (meer) is kan het in vrijwel geen enkel geval meer als bijster prettig ervaren worden en is het dus zonde om je tijd en energie aan te verspillen. Klinkt makkelijker dan het is, believe me, maar anders blijf je toch alleen in die ellende zitten. Kies voor jezelf!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-03-2002 14:38 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 21 maart 2002 14:29 schreef Cadaveria het volgende:
Ik haat hormonen.


Same here. Als ik een manier wist om ze uiteschakelen had ik dat zeker al gedaan


bla...bla...bla...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 16:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 8:40 schreef FireFox het volgende:
erg moeilijk in te zien als je net weer in de situatie zit hoor.....


Is ook zo, maar het zou door de tand des tijds weg moeten ebben.

Jezelf weer bij elkaar zoeken en je liefde weer op jezelf richten ipv op een ander.

Daarna pas weer eens gaan rondkijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2002 16:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 21 maart 2002 14:38 schreef Lady Rose het volgende:
Same here. Als ik een manier wist om ze uiteschakelen had ik dat zeker al gedaan
Mijn huisgenoot is weer verliefd en ik kan zijn hormonen van een afstandje horen knisperen... Erg leuk overigens om mensen verliefd te zien, die een paar weken geleden keihard zijn gedumpt door een sloerie.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-03-2002 17:00 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 21 maart 2002 16:45 schreef Mutilator het volgende:
Is ook zo, maar het zou door de tand des tijds weg moeten ebben.

Jezelf weer bij elkaar zoeken en je liefde weer op jezelf richten ipv op een ander.

Daarna pas weer eens gaan rondkijken.

klopt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2002 19:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2002 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Of erin blijven zwelgen en de eigen ijdelheid voeden met zelfmedelijden zoals sommige mensen doen; het is maar waar je voor kiest.

Ik verwacht er zoals gewoonlijk binnen een week of 4 mee klaar te zijn. Wat anderen doen zal mij worst wezen, ik heb maar 1 leven en laat de mooie dingen niet voorbij gaan omdat ik me zonodig sneu voel. Hell no!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 20:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 19:45 schreef Greycloak het volgende:
Ik verwacht er zoals gewoonlijk binnen een week of 4 mee klaar te zijn...


Geweldig hoe jij je altijd persoonlijk aangesproken voelt. Zegt iets over je zelfbeeld.

Voor de duidelijkheid:
Het was dus net als de post van Linknl -een aanvulling daarop- een algemene uitspraak.

Verder heb jij helemaal geen assertiviteitscursus nodig om mensen op papier de waarheid te zeggen (zie o.a. jouw post naar Lady rose.)



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2002 20:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2002 22:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Op papier niet nee, nou nog irl. En dat persoonlijke... Het gaat gewoon al een hele bladzijde over mij, ik weet dat jij mij niet bedoelt, maar het is meer voor de duidelijkheid van anderen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 22:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 22:22 schreef Greycloak het volgende:
Op papier niet nee, nou nog irl.


Ik wens je succes! Vertel eens hoe je er zo gratis aan komt? Misschien ga ik het ook doen; je weet maar nooit wat je ervan opsteekt

quote:
En dat persoonlijke... Het gaat gewoon al een hele bladzijde over mij, ik weet dat jij mij niet bedoelt, maar het is meer voor de duidelijkheid van anderen.


Het is idd meer een liefdesverdriet topic geworden. (Is in ieder geval zinniger dan mensen die steeds alleen maar roepen dat de liefde geweldig is; dat weten we nu wel.)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2002 22:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 maart 2002 22:28 schreef Mutilator het volgende:
Ik wens je succes! Vertel eens hoe je er zo gratis aan komt? Misschien ga ik het ook doen; je weet maar nooit wat je ervan opsteekt

Nou gewoon in een zwaar gedumpte bui naar je huisarts gaan en zeggen dat het gewoon allemaal niet klopt. Beetje je jeugd erbij halen waarvan je zelf vind dat het niet was wat het geweest had moeten zijn, en als kers op de slagroomtaart dat je wereldje net in elkaar is gestort, eh, geslagen. Ik vind mezelf contactgestoord, de psych vond dat meevallen en nu heb ik gratis training. Hoera.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen