IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 15 maart Betontegel experimental festival, Platformtheater, Groningen Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-03-2009 10:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wij ook als mijn klote hoofdpijn eens weg gaat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-03-2009 14:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Leuk, sta ik daar straks alleen met Schaep.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-03-2009 15:20 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik gok dat ik ook nog even langs kom huppelen.


Verrassend triviaal


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 15-03-2009 15:38 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik kan de trein niet eens betalen, helaas.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-03-2009 16:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 14:53 schreef Greycloak het volgende:
Leuk, sta ik daar straks alleen met Schaep.




Hehe, ook wat aan de kapotte kant, maar we gaan gewoon door!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2009 16:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ga er toch wel even bij zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-03-2009 17:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2009 15:38 schreef blastmaster het volgende:
Ik kan de trein niet eens betalen, helaas.
Tientje lenen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 15-03-2009 22:47 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Weer wat gemist, was t leuk?


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 1:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zoooooo! Dat was gaaf! Enorm interessant festival. Kristus Kut! Wat een leipe act zeg, niet normaal!

Graag een tweede editie, ik kom sowieso weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 6:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Helaas niet alles gezien maarre vond het wel leuk, mooi initiatief en een keer wat muziekstijlen die je live weinig kunt bekijken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 11:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 6:30 schreef MMayo het volgende:
Helaas niet alles gezien maarre vond het wel leuk, mooi initiatief en een keer wat muziekstijlen die je live weinig kunt bekijken.


Ja, jammer dat jullie op tijd weg gingen. D'r kwamen echt nog een paar hele gave acts later op de avond. Aderlating bijvoorbeeld was ook zwaar tof.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 11:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 11:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja, jammer dat jullie op tijd weg gingen. D'r kwamen echt nog een paar hele gave acts later op de avond. Aderlating bijvoorbeeld was ook zwaar tof.


Ja vond ik ook jammer, had wel langer willen blijven maarreh meneer vond het heeeelemaal niks de muziek en was opgelucht naar huis te mogen.

Wellicht een tip voor de organisatie, minder van hetzelfde achter elkaar te laten spelen. Verder hoop ik dat er nog een tweede keer komt.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 11:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En dan graag weer met Herman en zijn pikachu. Die mogen dan wel wat hoger op de bill.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-03-2009 11:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Blij dat ik op tijd thuis was (iets met slaap), maar had best nog langer willen blijven.
Erg apart dit, met dank aan de mensen die dit organiseerden!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 12:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 11:59 schreef Onweerwolf het volgende:
En dan graag weer met Herman en zijn pikachu. Die mogen dan wel wat hoger op de bill.



Pikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Blu bleh wieeeeee hoeeeeeeeeeee uuuuuuuuuu *rag rag* ieeeeeeeeeeeeeeeh baaaa baaaaaaa baaaaa baaa.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-03-2009 15:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Erg gave avond!

Jammer dat ik Herman heb gemist.


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 16-03-2009 22:30 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Het was geniaal

Ook echt super fascinerend om te zien dat een act als Kristus Kut helemaal niks betaald wil hebben, met al hun shit uit Breda komt en dan de vaagste shit ooit door mij op een podium aanschouwd neerzet.

Hoewel ik zelf geen groot noise-adept ben vond ik het wel geweldig dit eens mee te maken.
Vaker organiseren van die vage stuff


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 22:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 22:30 schreef BlackWizard het volgende:
Het was geniaal

Ook echt super fascinerend om te zien dat een act als Kristus Kut helemaal niks betaald wil hebben, met al hun shit uit Breda komt en dan de vaagste shit ooit door mij op een podium aanschouwd neerzet.


Overigens voor de duidelijkheid: het was dus eigenlijk een Kristus Kut/Norss co-optreden. Die dude met de bezemstelen was Kristus Kut en die dude met de knopjes was Norss.

Maar echt legendarisch leip inderdaad, ik ben er nog steeds van onder de indruk.

quote:
Hoewel ik zelf geen groot noise-adept ben vond ik het wel geweldig dit eens mee te maken.



Wacht maar.

Hoe vaker je dit soort dingen gaat zien hoe toffer je het gaat vinden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


peinzend
Usericon van peinzend
Posted 18-03-2009 17:35 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

Het was idd magisch!!

Ben druk in de weer voor een vervolg alweer, jullie gaan zeker meer horen van Betontegel!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-03-2009 17:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 17:35 schreef peinzend het volgende:
Het was idd magisch!!

Ben druk in de weer voor een vervolg alweer, jullie gaan zeker meer horen van Betontegel!




Goed zo Laurens! Hou ons op de hoogte!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen