IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Possessed Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-03-2019 6:48 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 6:23 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Goed nummer, de zangstem van Jeff heeft wel veel geleden.



Ik vind zijn stem nog steeds erg goed.

Weliswaar minder ruig als op 7 Churches maar dat valt te verwachten na al die jaren.
Op sommige momenten doet jeff's stem mij nu denken aan Ron Rhinehart (Dark Angel) maar dan ruiger.
Dikke prima.


bub


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-03-2019 13:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

klinkt meer als ouwe possessed dan ik had verwacht maar de productie is wel erg nuclear blast...



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-03-2019 14:41 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 6:48 schreef Bub het volgende:
Ik vind zijn stem nog steeds erg goed.

Weliswaar minder ruig als op 7 Churches maar dat valt te verwachten na al die jaren.
Op sommige momenten doet jeff's stem mij nu denken aan Ron Rhinehart (Dark Angel) maar dan ruiger.
Dikke prima.


Ja, daar zit wel wat in die vergelijking met Ron Rhinehart.
Persoonlijk ben ik geen grote fan van het stemgeluid van Ron Rhinehart.
Op zijn plek hoort naar mijn mening Don Doty te zingen.
Hoewel Ron de nrs. van We have Arrived & Darkness Descends wel goed zong live toen ik ze zag in 1989, 1991 en 2014.

Jeff klinkt nu op zijn best als een gepolijste versie van zijn stemgeluid van de Eyes of Horror mlp.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2019 16:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2019 13:09 schreef tomcat ha het volgende:
klinkt meer als ouwe possessed dan ik had verwacht maar de productie is wel erg nuclear blast...
Dit ja. En de drummer is dan wel strakker dan Mike Sus, maar dat zwabberen had ook wel weer iets.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-03-2019 17:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik ben geen drummer, maar deze drummer doet iig wel zijn best om de drumstijl van Sus te benaderen.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-03-2019 17:27]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2019 18:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Klopt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-03-2019 18:23 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Er was inderdaad wel wat kritiek op het drumspel van Mike Sus.
Mike Torrao zei ooit:Mike Sus sucks! wat betreft zijn drumspel en wilde niet meer met hem muzikaal samenwerken.
Jeff heeft Mike Sus wel verdedigd en gaf aan dat Mike Sus ook geen vergelijkingsmateriaal had om zijn drumspel op te baseren.
Want Death Metal bestond eigenlijk nog niet.
Overigens is het wel goed gekomen met Mike Sus wat betreft zijn carriere op de arbeidsmarkt.
Hij zou chirurg later zijn geworden.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-03-2019 18:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hopelijk is hij daar wel wat preciezer in.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-03-2019 19:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Idd...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-03-2019 1:03 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Ik vind Sus prima, als ik naar een typemachine wil luisteren zet ik wel moderne tech death op.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2019 16:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2019 1:03 schreef tomcat ha het volgende:
Ik vind Sus prima, als ik naar een typemachine wil luisteren zet ik wel moderne tech death op.
Precies dat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 13-04-2019 8:07 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl



Vox Clamatis in Deserto


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-04-2019 11:40 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het nummer was al bekend. Maar wederom vet.

Zojuist de Amerikaanse boxset besteld bij Nuclear Blast.

Limited to 666 worldwide. Includes (2) CDs, (1) blu-ray, (3) 12" vinyl, and an 8-page vinyl size booklet.

Het bloodstock optreden zit hier ook bij op vinyl, cd en Blu-ray en is (vooralsnog) alleen in deze set te krijgen.

Deze is niet te pre-orderen bij Nuclear Blast Euro.

82 euro (inclusief 10% korting, aanmelden nieuwsbrief) en verzendkosten is voor een keer wel te doen.






bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-04-2019 1:16 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Goed dat je het hier aangeeft.
Ik heb de box ook vanmiddag besteld.
De plaat krijgt tot zover positieve kritieken, een 8,5 in de Aardschok.
Dan heb ik ook nog die 40 jarig jubileum box van Venom besteld, die ik bij Nuclear Blast Europe wel kon bestellen voor 125 euro.
i.p.v. over de 200 euro in Engeland.
Hoe worden we toch weer genaaid!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-04-2019 11:31 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Geen dank.

En damn, 75 euro is wel erg veel verschil.
Een paar euro kan ik nog begrijpen.

Mooie Venom box.


bub


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 12-05-2019 11:43 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

De nieuwe Possessed overtuigt volledig. Knap, zonder de oorspronkelijke belangrijkste componist. Een aanrader wat mij betreft!


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2019 12:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het loopt daar duidelijk op rolletjes, dus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2019 12:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ow kut. Die slechte grap had ik al eens gemaakt. Sorry mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2019 12:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2019 11:43 schreef Attila_the_hun het volgende:
De nieuwe Possessed overtuigt volledig. Knap, zonder de oorspronkelijke belangrijkste componist. Een aanrader wat mij betreft!
Ik denk dat die componist niet zoveel uitmaakt. Becerra lijkt me de drijvende kracht achter deze band. Was een paar jaar terug duidelijk te zien live.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-05-2019 12:29]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-05-2019 10:49 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Wat een knaller is die nieuwe Possessed.

Produktie en nummers zijn dikke top. Veel afwisseling van snel beuken en lekker midtempo.

De live opnamen van Bloodstock zijn ook geweldig opgepoetst, dit vergeleken met de stream vam YouTube.
Wat een power!

Beyond The Gates vind ik nu niet zo'n agressieve productie hebben. Ditzelfde geld ook voor The Eyes Of Horror, hoewel die verder wel goed klinkt.
Maar op de live opnamen knallen deze nummers eruit. Ongelooflijk.

Dikke plus ook voor de drummer Emilio. Wat een beest (666).
Dit wordt ook nog eens duidelijk als je de opnamen bekijkt.

Zin in Enschede.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 17-05-2019 10:49]


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 18-05-2019 6:39 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

De box kwam gisteren bij mij ook binnen. Ik moet het nog allemaal luisteren.
Wel weer die douane met hun 24,80 euro extra kosten erbij.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-05-2019 9:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2019 6:39 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Wel weer die douane met hun 24,80 euro extra kosten erbij.


Ja, die had ik helaas ook.
Maar vooruit. Het is de box wel waard.


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 18-05-2019 17:00 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2019 12:29 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat die componist niet zoveel uitmaakt. Becerra lijkt me de drijvende kracht achter deze band. Was een paar jaar terug duidelijk te zien live.


Veel oude riffs zullen inderdaad wel van Mike Torrao zijn.
Larry Lalonde wil er overigens niet meer aan herinnerd worden dat hij ooit in Possessed heeft gezeten.

Revelations to Oblivion op dit moment zijn eerste luisterbeurt aan het geven.
Het eerste wat bij me opkomt is dat het goed aansluit op de Eyes of Horror m.l.p.
Tegendraadse eigenzinnige riffs heb ik nog niet kunnen ontdekken.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-05-2019 14:24 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

leuke comeback maar wel te lang, had wel hier en daar in gesneden kunnen worden.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2019 22:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2019 17:00 schreef Sadistic Sinner het volgende:
...
Larry Lalonde wil er overigens niet meer aan herinnerd worden dat hij ooit in Possessed heeft gezeten.

...



Hehe(@4.48):



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2019 22:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen