IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cattle Decapitation Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-10-2012 0:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Tja, de band heeft zelf door hoe triest en bagger hun muziek is, dat ze maar proberen publiciteit te krijgen met een evenzo smakeloze clip. What's new


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-10-2012 0:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 0:26 schreef Alterprince het volgende:
Muziek is toch saai, heb nog geen goede reden gevonden een clip te gaan bekijken.

De clip zelf is een reden genoeg, zelfs met de volumeknop op 0.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-10-2012 1:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 0:30 schreef iPim het volgende:
Tja, de band heeft zelf door hoe triest en bagger hun muziek is, dat ze maar proberen publiciteit te krijgen met een evenzo smakeloze clip. What's new


:')

Niet het beste nummer van de plaat. Beter hadden ze een clipje voor Dead Set on Suicide gemaakt



ALLES KAPOT


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 16-10-2012 7:15 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up



Lekker!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2012 7:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien zouden die knaapjes wat minder humeurig en provocatief worden als ze eens een lapje vlees zouden eten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2012 9:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 7:21 schreef bastianus het volgende:
Misschien zouden die knaapjes wat minder humeurig en provocatief worden als ze eens een lapje vlees zouden eten.

Gasten zijn helemaal niet humeurig


quote:
Op 16 oktober 2012 0:26 schreef Alterprince het volgende:
Muziek is toch saai, heb nog geen goede reden gevonden een clip te gaan bekijken.

Saai? Wat? Doe normaal!
quote:
Op 16 oktober 2012 0:30 schreef iPim het volgende:
Tja, de band heeft zelf door hoe triest en bagger hun muziek is, dat ze maar proberen publiciteit te krijgen met een evenzo smakeloze clip. What's new

Ja, dat is het inderdaad.




Stel haters! Plaat van het jaar, dit!


I wish I was a butterfly


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-10-2012 9:28 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Gezellig clipje ja. Die plaat is echt wel mokerhard trouwens.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-10-2012 17:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Clipje maar uitgezet, ben niet echt van de gore. Wel een bazenband!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-11-2012 0:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind de band dan wel niks, maar dit is geniaal

quote:

Cattle Decapitation quit tour
Death/grind band Cattle Decapitation have decided to drop off the remainder of the Autumn Apocalypse tour with Six Feet Under and Wretched after Travis Ryan was allegedly assaulted by Six Feet Under's vocalist, Chris Barnes.

Travis Ryan posted on his Facebook earlier this morning:

"Chris Barnes is a fucking hack. I've personally passed on at least 5 six feet tours over the last 8 or so years because he pulls so much nonsense on the support bands because his ego is astronomical. We're leaving the Chris Barnes Show tour today. Go to the Chris Barnes show and buy some of their merch. They need it desperately.

He couldn't handle the fact that we were destroying him nightly on merch and talked shit about us on stage last night. I went to confront him about that and he sucker punched me as I was talking. He immediately RAN out the door and fled to his bus like he does every night when the two fans that are left for their show are trying to get him to sign something.

We're leaving because we have no interest in bringing more people to the chris barnes show. There was no "fight". He punched me, RAN away and a few people saw it. I just walked out told his tour manager the deal, wrapped up the merch and left.

Just don't go to the show and please get the word out. Cattle Decapitation is not doing this tour as we no longer wish to bring peole to his show. Cuz its HIS show. More than enough people have drilled that fact into us.

he says "what about showing some respect" I laughed, said "respect?" And proceeded to tell him about the time where he spent all night with me outside their bus @ the tail end of the butchered at birth tour in 93 and that respect was paid long ago and he's since proved to the metal world how much of a bitch he is… I got "dude, in 1993…" In there and he punched me as I was talking. Ran out the door and seriously thinks he's a bad ass still? Hahaha…

Here's how chris barnes works: punches. Runs. Does the Rocky dance like he's a badass on his tour bus he's about to not fuckin afford."

Chris Barnes responded on his Twitter account, saying:

If you eat tofu you'll get you're ass kicked in a fight. #knocked out


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 07-11-2012 8:58 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Chris Barnes ‏@sixfeetofficial

Oh and Btw it WAS NOT a sucker punch. I didn't even throw a punch.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-11-2012 9:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, het was geen punch, maar hij heeft hem wel 'out' geknocked? 't Is wel goed met Barnes, sneue tough guy :')

Ryan had sowieso het voordeel van de twijfel tov Barnes heel erg mee, maar hier wordt toch echt overduidelijk het beeld geschetst dat CD keihard SFU wegspeelt en dat Barnes butthurt is :')

Wat langer verhaal:
http://www.metalsucks.net/2012/11/06/breaking-cattle-decapitation-drop-off-six-feet-under-tour-following-physical-altercation-between-chris-barnes-and-travis-ryan/

Uit de comments:
"He was taking cheap jabs like "I like meat" and when he mentioned the huge walk-out rate (a hundred or so) he said "they can go home and eat veggie burgers"

He set up a meet and greet a 8:45... But waited until Cattle D started to come out in an attempt to keep fans away from the Cattle show, but it backfired as there wasn't more than 2 people "meeting" him at a time."

"I was there last night. 3/4 of the crowd left after Cattle. The impromptu meet and greet during Cattle Decap's set and the dumb jabs onstage are all true. Travis was not happy after the incident but kept his cool enough to not doing anything stupid. You should've seen Chris run to the bus! Ha, knocked out...Please! I talked him out of what he really wanted to do... But they'll be back in Boston. Revenge is a dish best served cold, and dropping off the tour is going to COMPLETELY ruin attendance."


I wish I was a butterfly


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-11-2012 10:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het hele verhaal online mikken om je gelijk te halen is minstens even onprofessioneel imho.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2012 10:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 10:16 schreef Count Usher het volgende:

Het hele verhaal online mikken om je gelijk te halen is minstens even onprofessioneel imho.

+1


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 07-11-2012 10:31 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Uit de MetalSucks comments, Anal Cunt blijkt wederom een profetische band geweest te zijn:






Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-11-2012 11:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 10:16 schreef Count Usher het volgende:
Het hele verhaal online mikken om je gelijk te halen is minstens even onprofessioneel imho.

Niet 'even' onprofessioneel. Kom op zeg, wat Barnes flikt is toch echt wel veel erger. En als je al jarenlang op profession vlak problemen hebt met iemand mag je dat best een keer publiek maken, dan weet de rest van de bands ook hoe het zit


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 11:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 10:31 schreef CTTS het volgende:
Uit de MetalSucks comments, Anal Cunt blijkt wederom een profetische band geweest te zijn:






Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-11-2012 12:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-11-2012 13:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 11:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niet 'even' onprofessioneel. Kom op zeg, wat Barnes flikt is toch echt wel veel erger. En als je al jarenlang op profession vlak problemen hebt met iemand mag je dat best een keer publiek maken, dan weet de rest van de bands ook hoe het zit


Dan nog hou je dat soort dingen binnenskamers. Dat heet nu eenmaal professionaliteit.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BVT
Usericon van BVT
Posted 07-11-2012 13:19 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 7 november 2012 11:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niet 'even' onprofessioneel. Kom op zeg, wat Barnes flikt is toch echt wel veel erger. En als je al jarenlang op profession vlak problemen hebt met iemand mag je dat best een keer publiek maken, dan weet de rest van de bands ook hoe het zit



Mwa ik zou de opmerking over het wel eten van vlees ook wel grappig vinden..... Lijkt mij dat als je laat weten geen vlees te eten, je ook mag laten weten wel vlees te eten..

Aangezien niemand erbij was en het er helemaal niet toe doet....

Move on nothing to see here..



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2012 13:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Kon niet slechter, sorry.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 13:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 13:32 schreef De Tegenpartij het volgende:


Kon niet slechter, sorry.



Ook nog ziek thuis, zeker?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2012 13:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Yep, is het te merken?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-11-2012 15:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 13:19 schreef Count Usher het volgende:
Dan nog hou je dat soort dingen binnenskamers. Dat heet nu eenmaal professionaliteit.

Inderdaad, het was het meest professioneel geweest als hij niks had gezegd, hij aangifte had gedaan en Barnes gearresteerd was. Er waren getuigen, en Barnes heeft via Twitter al bekend, dus dat was ook helemaal goed gekomen

Desalniettemin is Barnes gewoon met vlag en wimpel de minst professionele in deze situatie. En vind ik deze uitwerking van het geheel een stuk amusanter en rechtvaardiger; laat de wereld maar zien wat volgens Barnes professionaliteit heet
quote:
Op 7 november 2012 13:19 schreef BVT het volgende:
Mwa ik zou de opmerking over het wel eten van vlees ook wel grappig vinden..... Lijkt mij dat als je laat weten geen vlees te eten, je ook mag laten weten wel vlees te eten..

Aangezien niemand erbij was en het er helemaal niet toe doet....

Move on nothing to see here..

Tuurlijk, maar dat grapje gaat het ook niet om Barnes ziet dat zijn eigen band het minder goed dan de support, en gaat vervolgens deze supportband actief dwarsbomen, afzeiken, en dan geweld toepassen als je erop aangesproken wordt.

Dit is allemaal door getuigen (bezoekers van de show) e.d. gezien, dus er waren zeker wel mensen bij Daarbij heeft Barnes het toepassen van geweld gewoon toegegeven, en het verder ook niet ontkent. Lijkt me een vrij duidelijke zaak

Dus.

Cattle Decapitation


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-11-2012 15:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Towerbridgentowerbridgen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-11-2012 15:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 15:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Inderdaad, het was het meest professioneel geweest als hij niks had gezegd, hij aangifte had gedaan en Barnes gearresteerd was. Er waren getuigen, en Barnes heeft via Twitter al bekend, dus dat was ook helemaal goed gekomen

Desalniettemin is Barnes gewoon met vlag en wimpel de minst professionele in deze situatie. En vind ik deze uitwerking van het geheel een stuk amusanter en rechtvaardiger; laat de wereld maar zien wat volgens Barnes professionaliteit heet


Als ie dan toch kapot gaat van de butthurt, moet ie inderdaad maar gewoon aangifte doen ipv de zaak in het openbaar te gooien in de hoop dat er minder volk naar de rest van de tour komt. Of zou er toch minder aan de hand zijn dan die zeiksnor beweert?


quote:
Cattle Decapitation


Een fanboy neem ik aan?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen