IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cattle Decapitation Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-11-2012 23:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 november 2012 23:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als CD de waarheid vertellt is het niet per se moddergooien


Je weet best wat ik bedoel

En een biertje voor Bassie


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-11-2012 23:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 23:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Je weet best wat ik bedoel

Klopt Maar toch! Soms mag er best even geschreeuwd worden dat je iemand gewoon kut vindt


Quis moderabat ipsos moderatores?


BVT
Usericon van BVT
Posted 09-11-2012 23:31 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=181949


Als ik het zo lees vind ik die kerel van CD een jankerd.. Veel shit erbij halen wat nergens wat mee te maken heeft.. Beetje vaag.

Kan natuurlijk ook zijn dat dit een mooie stunt is om CD en SFU onder de aandacht te krijgen..



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-11-2012 23:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mooie actie van Barnes, morgen maar weer eens naar SFU luisteren.

Sowieso, veganisten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-11-2012 23:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 23:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Mooie actie van Barnes, morgen maar weer eens naar SFU luisteren.

Sowieso, veganisten.
Ben jij dat, flebbie?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-11-2012 23:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 23:50 schreef bokkie666 het volgende:
Ben jij dat, flebbie?


Ik denk dat Flebbie meer fan is van het agressieve treurwilgje van Cattle Decapitation.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-11-2012 23:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2012 9:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, het was geen punch, maar hij heeft hem wel 'out' geknocked? 't Is wel goed met Barnes, sneue tough guy :')

Ryan had sowieso het voordeel van de twijfel tov Barnes heel erg mee, maar hier wordt toch echt overduidelijk het beeld geschetst dat CD keihard SFU wegspeelt en dat Barnes butthurt is :')


Godver, Astrid was er blijkbaar gewoon bij. :')

edit: hele topic gelezen, man, man, man wat een triest ongeïnformeerd fanboi gezeik van Sneutor weer.

Ohja, En Goirija (of zoiets) is een kutband, kom op zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-11-2012 0:04]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-11-2012 0:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 23:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Sowieso, veganisten.


Jaja, dat jij homo bent en dus wel van een stukkie vlees houdt weten we nu wel, dat hoef je niet elke keer te benadrukken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2012 0:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2012 0:16 schreef WMP het volgende:
Jaja, dat jij homo bent en dus wel van een stukkie vlees houdt weten we nu wel, dat hoef je niet elke keer te benadrukken.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-11-2012 1:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 23:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk dat Flebbie meer fan is van het agressieve treurwilgje van Cattle Decapitation.
Dat zou ook kunnen, je doet mij twijfelen. Misschien zou faalhaas zo vriendelijk willen zijn om zelf uitsluitsel te geven?

Dat Six Feet Under album van dit jaar, vond ik nog best te doen. Stuk beter dan het oude werk.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-11-2012 3:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat een gezeik, who gives a fuck. Dikke plaat die laatste!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BVT
Usericon van BVT
Posted 10-11-2012 9:18 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 9 november 2012 23:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Godver, Astrid was er blijkbaar gewoon bij. :')

edit: hele topic gelezen, man, man, man wat een triest ongeïnformeerd fanboi gezeik van Sneutor weer.

Ohja, En Goirija (of zoiets) is een kutband, kom op zeg.


Gojira is een BAZEN band.. *haperdehap*

Is natuurlijk altijd sensatie helemaal als het dan gaat over twee bands die ik goed trek.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2012 17:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 23:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Godver, Astrid was er blijkbaar gewoon bij. :')

edit: hele topic gelezen, man, man, man wat een triest ongeïnformeerd fanboi gezeik van Sneutor weer.

:')
quote:
Op 9 november 2012 23:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk dat Flebbie meer fan is van het agressieve treurwilgje van Cattle Decapitation.

Gast, alleen Barnes heeft geweld gepleegd, klaar. Hij heeft het zelf toegegeven Dat hij nu zo'n laffe zwakkeling is dat hij het weer verwijderd heeft, tsja. Verder wordt het slecht behandelen van CD door aanwezigen bevestigd. Tuurlijk is het woord tegen woord, maar het voordeel ligt toch echt aan de kant van Ryan.
quote:
Op 10 november 2012 1:39 schreef bokkie666 het volgende:
Dat Six Feet Under album van dit jaar, vond ik nog best te doen. Stuk beter dan het oude werk.

Offtopic, maar dan moet ik die maar checken. De vorige vond ik slaapverwekkend.
quote:
Op 10 november 2012 3:10 schreef Argh het volgende:
Wat een gezeik, who gives a fuck. Dikke plaat die laatste!

Ryan mag niet kapot, anders kunnen ze niet nog zo'n vette plaat maken

Maar je hebt gelijk, hoor


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2012 18:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2012 17:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gast, alleen Barnes heeft geweld gepleegd, klaar. Hij heeft het zelf toegegeven Dat hij nu zo'n laffe zwakkeling is dat hij het weer verwijderd heeft, tsja.


Dat Barnes geweld heeft gepleegd is helemaal niet duidelijk. Uiteraard keur ik dat sowieso af, maar ik houd het graag bij de feiten. En de feiten zoals die zijn weergegeven is dat die veganistische muts van het bandje van de maand bij Barnes is z'n kleedkamer is gekomen om hem verrot te schelden omdat Barnes een grapje maakte op het podium. Tsja, dan ben je wel sneu hoor. Zeker als je dan naderhand gaat lopen huilen dat je eigenlijk al 5x een SFU tour had afgewezen. Wat doe je daar dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2012 18:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2012 18:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat Barnes geweld heeft gepleegd is helemaal niet duidelijk. Uiteraard keur ik dat sowieso af, maar ik houd het graag bij de feiten.



Later weggehaald door held Barnes

Barnes:
"And, you know, to me, those are fighting words. And I just, I reacted, and, you know, I did not suckerpunch him, number 1. I didn't even punch him, okay?! He did not get punched. He did not get suckerpunched. I did not run out of the room. I walked out of the room, because I did not feel that it was necessary to pursue violence anymore while the guy was laying on the floor."

Dus, Barnes reageert, slaat niet, maar Ryan ligt wel op de grond dus hij wil niet nog meer geweld gebruiken. Tsja, dan was het geen slaan, maar? Pedagogische tik? Een spook? Snap niet zo goed wat Barnes probeert te zeggen, maar er is dus wel degelijk geweld gepleegd jegens Ryan. En die is inderdaad veganist, dus dan is het snel klaar
quote:
En de feiten zoals die zijn weergegeven is dat die veganistische muts van het bandje van de maand bij Barnes is z'n kleedkamer is gekomen om hem verrot te schelden omdat Barnes een grapje maakte op het podium.

Dat eerste wel, en dat schelden is ook vrij kansloos. Het was meer dan het genoemde grapje, echter


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2012 18:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2012 18:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Snap niet zo goed wat Barnes probeert te zeggen


Precies, doe dan ook niet net of je het weet.

quote:
maar er is dus wel degelijk geweld gepleegd jegens Ryan.


Want?

quote:
Dat eerste wel, en dat schelden is ook vrij kansloos. Het was meer dan het genoemde grapje, echter


Gezeur over merch verkopen ja. Maar het is de tour van SFU en die stellen de regels, of je het daar nou mee eens bent of niet. Ik snap het probleem van die CD gast echt niet. En ik vind dat gezeik van hem over allemaal tours afwijzen en z'n sneer naar Cannibal Corpse getuigen van een afgunstig pubertje dat z'n zin niet kan krijgen. Soort van Mr. N/Faalhaas combinatie.

Ik vind die laatste plaat van CD best leuk hoor daar niet van maar ze mochten willen dat ze een plaat konden maken van het kaliber van bijvoorbeeld The Bleeding of Tomb. Dus om daar zo denigrerend over te doen komt erg triest over. Het lijkt alsof hij het gebruikt om te verbergen dat hij eigenlijk geen steekhoudende argumenten heeft. En als Barnes hem echt heeft aangevallen moet 'ie gewoon aangifte doen en niet op social media de huilkabouter gaan uithangen. Gegarandeerd dat Cattle Decapititon hier fans mee kwijtraakt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2012 18:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2012 18:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Precies, doe dan ook niet net of je het weet.

Je mag het ook gewoon zeggen, hoor, als je niet serieus wil praten.
quote:
Want?

Hij lag opeens op de grond. Na de 'reactie' van Barnes.
quote:
Gezeur over merch verkopen ja. Maar het is de tour van SFU en die stellen de regels, of je het daar nou mee eens bent of niet.

Die regels waren verduidelijkt, nadat Barnes had lopen zeiken en ongelijk had. Maar er was meer. Veel plezier met lezen, ik heb nu geen zin om me nog tachtig keer te herhalen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2012 18:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik zie dat je argumenten weer eens op zijn. Geen verrassing.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BVT
Usericon van BVT
Posted 11-11-2012 19:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ik ben het eens met Onweerwolf..
Ik ben van mdning dat die CD dude een jankerd is.. Als je zoeen schurft hebt aan een band en toch mee op tour gaat omdat je WEET dat er volk op af komt en je daarmee je bandje kan promoten dan moet je inderdaad het eea simpelweg slikken..:D



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-11-2012 20:53 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2012 19:29 schreef BVT het volgende:
Ik ben het eens met Onweerwolf..
Ik ben van mdning dat die CD dude een jankerd is.. Als je zoeen schurft hebt aan een band en toch mee op tour gaat omdat je WEET dat er volk op af komt en je daarmee je bandje kan promoten dan moet je inderdaad het eea simpelweg slikken..:D




Zou jij dat pikken dan?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2013 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Schattig (Cattle Decapitation dan hè.)


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-06-2013 10:08 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Die Skrillex look-a-like moet hoognodig poepen geloof ik.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Buried
Usericon van Buried
Posted 25-07-2013 22:33 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht



Toch wel één van de beste albums van vorig jaar, wat een dijk van een plaat blijft dat toch!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2013 20:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Jij mag blijven! (Luister niet naar BenKnuckles.)


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2013 20:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2013 20:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Jij mag blijven! (Luister niet naar BenKnuckles.)


Volgens mij was ik degene die dit een absolute zaadband vond?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen