IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Craft (de black-metal band) Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-08-2003 19:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 13:57 schreef Kots het volgende:
Ik heb:

Total Eclipse Demo
Total Soul Rape firstpress+Secondpress+LP
Terror Propaganda TS+CD+LP

Een van men persoonlijke favoriete bands.


denk je dat iemand geintereseeerd is in die details?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 18-08-2003 20:26 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

*houdt zich wijselijk in*
dag kotsje


Twone
Usericon van Twone
Posted 19-08-2003 5:57 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 20:26 schreef AgonY het volgende:
*houdt zich wijselijk in*
dag kotsje


zeg Agony...weetje niet meer in Ieper toen die gast dacht dat ik 1 van de members van Craft was? hahaha


[Dit bericht is gewijzigd door Twone op 19-08-2003 6:17]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-10-2003 21:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Total Soul Rape is vet, vooral de eerste paar nrs. dan. Klinkt allemaal wat venijniger dan op 'Terror Propaganda'. Ik ben zeer benieuwd naar het aankomend materiaal, Craft blijft één van de betere black metal bands van deze tijd.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 17-10-2003 22:51 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Terror Propaganda is nog steeds een vaak gedraaid CD-tje. Favoriete nummers:

01. Ablaze
04. Hidden Under The Skin
06. Nearly Dead Parasites
07. 616

Gave band is het, moet Total Soul Rape nog wel origineel
Kan m nergens vinden, althans elk label die ik ken die m verkoopt heeft m niet op voorraad.


Zal meteen even op de displeased website kijken... al een poos niet geweest... wie weet?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-10-2003 10:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik heb net Craft - Terror Propaganda moet het alleen nog ff luisteren


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Skull
Usericon van Skull
Posted 18-10-2003 10:54 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

"Terror propaganda" & "Total soul rape" repress.


- Mutatis mutandis -


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 18-10-2003 11:06 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

skull, vuile home.
craft total soul rape, geweldig. Latere werk valt nogal tegen.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Skull
Usericon van Skull
Posted 18-10-2003 11:20 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 18 oktober 2003 11:06 schreef verwoesting het volgende:
skull, vuile home.
craft total soul rape, geweldig. Latere werk valt nogal tegen.



Wanneer krijg ik 'm weer es terug?

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 18-10-2003 11:42]


- Mutatis mutandis -


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 18-10-2003 14:37 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 22:51 schreef telluriet het volgende:
Terror Propaganda is nog steeds een vaak gedraaid CD-tje. Favoriete nummers:

01. Ablaze
04. Hidden Under The Skin
06. Nearly Dead Parasites
07. 616

Gave band is het, moet Total Soul Rape nog wel origineel
Kan m nergens vinden, althans elk label die ik ken die m verkoopt heeft m niet op voorraad.


Zal meteen even op de displeased website kijken... al een poos niet geweest... wie weet?


heb hem van sos distribution gekocht, mail maar voor email adres. was 8 euro


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-10-2003 15:25 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 14:37 schreef Aeolus het volgende:
heb hem van sos distribution gekocht, mail maar voor email adres. was 8 euro


Ja zal ik doen, komt er zo aan


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-10-2003 18:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind t eigenlijk een vrij saaie band. armagedda bv heeft veel meer sfeer.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 19-10-2003 0:27 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 18:02 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind t eigenlijk een vrij saaie band. armagedda bv heeft veel meer sfeer.


Valt die band goed met Craft te vergelijken? Zo ja, toch maar eens wat van zoeken dan!


Twone
Usericon van Twone
Posted 19-10-2003 3:23 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2003 0:27 schreef telluriet het volgende:
Valt die band goed met Craft te vergelijken?


maar neen.....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-10-2003 10:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vond Armagedda echt standaard saaie rauwe black metal, zeer simplistisch riffwerk, nummers die op elkaar lijken, ging mij al snel vervelen. Craft is stukken 'technischer' (al blijft dat bij de meeste black metal een relatief begrip ) en origineler.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2004 4:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja, eindelijk kennis gemaakt met deze band middels hun 'Terror Propaganda'... een erg fijne plaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-06-2004 10:16 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 4:04 schreef spectre het volgende:
ja, eindelijk kennis gemaakt met deze band middels hun 'Terror Propaganda'... een erg fijne plaat
inderdaad het is een zeer fijn ingehoor liggende plaat


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 9:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Eindelijk Terror Propaganda van Kwelgeest ontvangen.

Undiscrimanating hate!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2005 10:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die kwelgeest erg vette plaat is dat.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 10:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 10:14 schreef spectre het volgende:
die kwelgeest erg vette plaat is dat.
Hij vondt 'm redelijk. We ruilen:

Craft - Terror Propaganda

Tegen:

Heidenland - Triomftocht voor de glorie van wodan
Haatstijd - Nachtgruwel

Van die Heidenland neem ik afscheid met een traantje.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2005 10:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je kan het ook kopen natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 10:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zoek maar vind niks.
Traden is leuker.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2005 11:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De nieuwe cd van Craft komt ook binnenkort uit


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-08-2005 11:12 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Hoe kun je (bij total soul rape) de eerste persing van de herpersing onderscheiden?


This is Zodiac speaking...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-08-2005 12:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 23 augustus 2005 11:00 schreef Burzum het volgende:
De nieuwe cd van Craft komt ook binnenkort uit


Hier ben ik erg nieuwsgierig naar. Total soul rape vond ik gaaf, Terror propaganda vond ik geweldig maar ik heb 1 nummer gehoord van het nieuwe album en dat stond me niet echt aan. Dat nummer deed me denken aan de Black 'n roll van Carpathian forest.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen