IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kings of Leon Vorige pagina | Volgende pagina
mascha
Usericon van mascha
Posted 16-02-2009 17:03 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

de stem heeft wel wat weg van Eddie Vedder, vooral in dat hitje wat je steeds op de radio hoort, overigens wel een lekker nummer, voor de rest ken ik het niet echt goed.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-02-2009 17:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2009 12:45 schreef Hypnos het volgende:
is me een paar maanden geleden aangeraden door Chris Barnes van Six Feet Under


vriendin is er gek van,

mij steekt het snel tegen, dat neuterige stemgekwe(e)l

Bea en Wim lex wezen me er laatst ook al op. Populaire kwestie. hurra hurra.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-02-2009 18:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-02-2009 18:22 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2009 17:12 schreef ghoulliette het volgende:
Bea en Wim lex wezen me er laatst ook al op. Populaire kwestie. hurra hurra.

Ja, Chris Barnes zat Kings of Leon te luisteren en hij moest gelijk aan hypnos denken..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2009 18:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als dat niet gay is


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-03-2009 10:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo, ik ga ze in de Ahoy bekijken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-03-2009 10:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gave shit! Ik luister het nu toevallig, Knocked Up. Heb inmiddels alle cd's van ze, briljante band.

Gelukkig halen ze niet meer van die domme grappen uit als op Youth & Young Manhoud, met dat laatste nummer dat 12 minuten duurt, waarvan er 10 stil zijn.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-03-2009 13:08 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

geweldige band, knocked up is een va mn favorieten ( de cover van lykke li is ook fantastisch )
ik vestig mn hoop op lowlands dit jaar... wil wel naar de ahoy maar vind 42 euro toch wel een tikkie veel


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 28-03-2009 0:00 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

2 juli in Ahoy.....aanwezig


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 28-03-2009 20:30 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Leuke muziek
Alleen erger ik me aan het nummer Be somebody, klinkt echt lekker in het begin maar dan komt dat refrein wat er totaal niet bij past..echt, dit verpest het hele nummer voor mij


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 28-03-2009 20:35 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 16 februari 2009 9:30 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Vind vooral hun eerste 2 cd´s (Youth & Young Manhood en Aha Shake Heartbreak) goed. Lukt me niet om Ony by the night volledig te luisteren, bij nummer 3 haak ik af. Toch iets te modern/gelikt. Overigens vind ik het eerste nummer van Only by the Night (Closer) wel mooi.

+1 laatste album is om te huilen derde album is trouwens ook heel goed!


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-03-2009 22:44 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Bwegh, vind het niks. Zeik nummers, sorry.

(& Kaliumhyperoxide: Hoi Berit, Madelon hier! Toch maar wel gaan posten? )


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 28-03-2009 23:07 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 16 februari 2009 17:03 schreef mascha het volgende:
de stem heeft wel wat weg van Eddie Vedder, vooral in dat hitje wat je steeds op de radio hoort, overigens wel een lekker nummer, voor de rest ken ik het niet echt goed.

Ze tour(d)en ook veel met Pearl Jam

@Mottighaerd; idd, maar ik weet nog niet waarom.


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-03-2009 23:09 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Euhhh, tijdverdrijf?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2009 8:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ben benieuwd vanavond. Zal wel lekker warm worden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 02-07-2009 12:28 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 8:19 schreef Mark Z het volgende:
Ben benieuwd vanavond. Zal wel lekker warm worden.


Ben bang van wel ja
Maar goed, ben ook benieuwd.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 02-07-2009 19:03 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Ik kende blijkbaar het nummer " Use Somebody" al, wat ik echt een irritant nummer vind!

Heb toch maar even al die myspace nummers gecheckt en ben tot de conclusie gekomen dat ik er niks aan vind. Die stem is ook best irritant.


Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 02-07-2009 22:16 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2009 23:07 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Ze tour(d)en ook veel met Pearl Jam


Ja! Heb ze in 2007 als voorprogramma van Pearl Jam gezien, toen kende echt bijna niemand het volgens mij.
Ik leerde ze kennen na hun eerste album Youth & Young Manhood, volgens mij ben ik daar ook blijven hangen. Aha Sheak Heartbreak kwam toen net uit, maar die ken ik niet meer.
Nu kun je er niet meer echt onderuit. De laatste twee albums ken ik ook niet, op de hits na.
Clue van dit verhaal? Wel een toffe band, jammer dat het nu zo bekend is (als in op de radio enzo), maar ik heb bij dit genre dat ik er snel op uitgekeken ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Bierglas op 02-07-2009 22:17]


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 03-07-2009 12:36 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Mwoaaah... niet geweldig gisteravond. Volle zaal dat wel. Warm ook. Publiek een beetje tam. Podiumpresentatie ook maar zo-zo. Vind het meer een band voor wat kleinere zalen. Al met al geen spetterend optreden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2009 12:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

(van een ander forum gekopieerd, bron weet ik niet)

ROTTERDAM - Het succesverhaal van Kings Of Leon is wonderlijk. Drie broers en een neef uit een domineesfamilie vormen het rammelende rockgroepje Kings Of Leon en in 2003 belandt het viertal voor het eerst op een Nederlands podium, nog onschuldig en wereldvreemd. Na een paar jaar in de middenmoot van de rockmuziek wordt in 2008 plotseling alles anders.

FOTO KINGSOFLEON.COM
De baarden worden afgeschoren, de kledingstijl blijkt veranderd en met een veel toegankelijker geluid belanden ze in 2009 zelfs in een stampvol en snikheet Ahoy.

Het punt van verbazing over zoveel succes is de band zelf al voorbij, zo bleek in de Rotterdamse poptempel.

,,Jullie zijn een merkwaardig publiek,'' mopperde zanger Caleb Folowill al snel bijdehand. ,,Laten we er een feestje van maken. Sta verdomme op.'' Hij zou zijn klacht blijven herhalen tot aan de wereldhit Sex On Fire. Het nummer weet hele volksstammen te binden en staat op de uitstekende cd Only By The Night: een kaskraker waar de band dit jaar een vol Ahoy aan te danken heeft. Dat besefte Caleb toch ook wel, ter introductie: ,,Als jullie nu niet allemaal opstaan loop ik weg.''

Die opmerking was wat teveel van het goede. De heren hadden blijkbaar niet in de gaten dat de toeschouwers juist wél enthousiast waren.

En terecht: de band klonk zeer hecht, opmerkelijk recht-door-zee en zelfs klaar voor nóg grotere zalen. Dat de fans in Ahoy het mooi vonden klinken, besefte zanger Caleb pas toen het einde naderde.

,,Ik moet me verontschuldigen,'' zei hij vol berouw. ,,Vergeef het me als ik af en toe mopper en zeur, maar ik eis gewoon het beste. Van jullie maar ook van mezelf. Van binnen weet ik dat jullie de beste fans ter wereld zijn.''

Het was een kleine pleister op een wond die nog erger zou worden. Na hun tweede tophit, Use Somebody, volgde geen toegift. Dat was bitter: een daverend fluitconcert volgde.

-------

Klinkt als een gevalletje beetje jammer.


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-07-2009 16:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Haha, wat een sukkeltjes.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2009 17:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Las net op dat andere forum dat er schijnbaar een fles naar het podium gegooid werd waarna ze maar stopten en weggingen. Lekker professioneel, één fles...


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-07-2009 17:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zijn dan ook kutchristenen, niks gewend.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 27-10-2009 22:33 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

In ieder geval één van de betere dingen die voorbijkomen op een gemiddeld dagje 3FM op het werk.


antidood1
Usericon van antidood1
Posted 21-11-2009 23:42 by antidood1 Wijzig reactieProfiel van antidood1Quote dit bericht

Kings of Leon op een metalforum...
waar gaat het heen tegenwoordig?
de ziekte genaamd mainstream weet zelfs zijn weg naar de duisterste plekken op aarde te vinden...

wow dat was poëtisch!

Maar Kings of Leon is echt een saaie k*tband


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen