IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten bank / band gezocht deel VII (find the missing limb for your band) Vorige pagina | Volgende pagina
Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 08-02-2010 19:19 by Smithereens Profiel van Smithereenshttp://www.lieshc.com

quote:
Bloedbad:
Zijn er ook mensen hier die net als ik vette death metal willen spelen en in de buurt van Groningen wonen. Geen bassisten. Dat speel ik namelijk zelf.

Lekker zwaar en lomp. Richting Bloodbath / Hail of Bullets zeg maar.


Misschien is Murder Manifest iets voor je (murdermanifest.com / murdermanifest at gmail com). Nieuwe werk is nog basloos en ligt aardig in het straatje van Bloodbath.



henkfromhell
Usericon van henkfromhell
Posted 09-02-2010 16:41 by henkfromhell Profiel van henkfromhell

Waarvandaan?
Eindhoven

Stijl: Death Metal, Black metal, Trash metal

Wat verwacht ik?
-elke week oefenen
-veel optreden!!

Mijn ervaring/pluspunten:
-rond de 40 optredens
-ik speel nu rond de acht/negen jaar
-vijf jaar bandervaring
-ik speel twee jaar double bass

Leeftijd:
16


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 09-02-2010 17:22 by ADHD Profiel van ADHD

Ik ben blij dat aanstaande vrijdag hints weer op tv komt. mischien dat ik na een aantal afleveringen dit topic weer kan gaan volgen. Mijn god kan nu niemand meer een fatsoenlijke oproep plaatsen hier..

lijkt wel of je wat lettergrepen aan het lezen bent



[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 09-02-2010 17:22]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-02-2010 13:16 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Op 13 februari schreef DEADCELL_NL in een zelf aangemaakt topic het volgende:
Drummer met elektronische drumkit gezocht voor een nieuw DEADCELL side project. Eerste shows worden gepland voor september 2010.

Het betreft ook invalwerk voor grotere DEADCELL shows.

Genre : Alternative rock/Indie.
Referenties : Smashing Pumpkins, Faith No More, Tool, Soundgarden, Pixies et cetera.

Minimale eisen :

- Ervaren drummer.
- Eigen vervoer.
- Elektronische drumkit ( geen accoustisch )
- Click Track.
- Bereid tot internationaal touren.


Interesse ?

Stuur een foto met bio naar deadcell@deadcell.nl


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Omega Supreme
Usericon van Omega Supreme
Posted 18-02-2010 18:08 by Omega Supreme Profiel van Omega Supreme

Nogmaals deze add; schiet helaas nog niet op tot op heden nl...

quote:
Op 29 januari 2010 16:28 schreef Omega Supreme het volgende:
Ervaren metaldrummer zoekt band of bandleden in het noorden des lands (dwz Friesland, Groningen of Drenthe) om opgefokte kwaliteitsmetal (death en/of thrash) te maken , structureel te repeteren en op te treden.

Geinteresseerd? Mail me!

djlt78@gmail.com




[Dit bericht is gewijzigd door Omega Supreme op 03-03-2010 11:54]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-02-2010 18:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Volgens mij is Departure drummerloos..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-02-2010 18:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 februari 2010 18:12 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij is Departure drummerloos..


Nee, we hebben de huidige Grindbasher drummert ontvoerd. En op wat oefenruimteperikelen na (....) loopt het als een tiet.


Boeiender


R.
Usericon van R.
Posted 18-02-2010 19:34 by R. Profiel van R.

quote:
Op 9 februari 2010 16:41 schreef henkfromhell het volgende:
Waarvandaan?
Eindhoven

Stijl: Death Metal, Black metal, Trash metal

Wat verwacht ik?
-elke week oefenen
-veel optreden!!

Mijn ervaring/pluspunten:
-rond de 40 optredens
-ik speel nu rond de acht/negen jaar
-vijf jaar bandervaring
-ik speel twee jaar double bass

Leeftijd:
16



Thrash


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-02-2010 15:27 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Trash metal is een door iedereen onderschat genre



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 20-02-2010 10:49 by Nihil Profiel van Nihil

Lead gitarist gezocht voor doom/death metal band. Wekelijkse repetitie in Gent. Meer info: voidwork@gmail.com

http://www.myspace.com/akemmanah

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 20-02-2010 10:49]


Tum podem extulit horridulum...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2010 13:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Gent is wat ver! Ik zoek namelijk:

Een band in de doom hoek (maakt niet bijster veel uit welk subgenre) om gitaar in te spelen.
Ik zit zelf in Zwolle, en speel ondertussen 5 jaar gitaar. In de buurt van Enkhuizen mag ook, als het om weekenden gaat.

Liever nog richt ik zelf een band op, maar daar is weinig hoop op gevestigd, aangezien ik dan nog alle bandleden zoek.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-02-2010 13:36 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 20 februari 2010 13:29 schreef Dirge for november het volgende:
Gent is wat ver! Ik zoek namelijk:

Een band in de doom hoek (maakt niet bijster veel uit welk subgenre) om gitaar in te spelen.
Ik zit zelf in Zwolle, en speel ondertussen 5 jaar gitaar. In de buurt van Enkhuizen mag ook, als het om weekenden gaat.

Liever nog richt ik zelf een band op, maar daar is weinig hoop op gevestigd, aangezien ik dan nog alle bandleden zoek.


gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-02-2010 14:51]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2010 14:18 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

You got mail!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-02-2010 14:50 by Staalman Profiel van Staalman

Mooi, doe ik mijn mail even checken en hier verwijderen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 14:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Doom? Hmmm, wel gaaf!


Boeiender


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2010 14:53 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Nog een potentieel lid?



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-02-2010 14:54 by Staalman Profiel van Staalman

Kom op blonde rukgod, eindelijk de zm-all star band. Jij wilde toch ook een doomproject?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 14:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 14:53 schreef Dirge for november het volgende:
Nog een potentieel lid?


Misschien. Heb ook nog wel een bassist en een zangert achter de hand voor een doomband.....


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 14:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 14:54 schreef Staalman het volgende:
Kom op blonde rukgod, eindelijk de zm-all star band. Jij wilde toch ook een doomproject?


Had er al 1, maar kwam niet echt van de grond. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... erg verleidelijk.


Boeiender


Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 23-02-2010 11:46 by Noctiis Profiel van Noctiis

Avant garde metalband Fangor zoekt met spoed een nieuwe zanger!

In eerste instantie voor de opnames van de full lenght CD, dus als gastzanger, maar een vaste zanger is natuurlijk wenselijker.
Repetities en opnames vinden plaats in Arnhem.
Grunt, scream en clean is de ideale combinatie!

Teksten en zanglijnen liggen klaar.

Voor onze promo van anderhalf jaar geleden, zie www.fangor.com

Voor meer informatie: fangor.band@gmail.com


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-02-2010 13:07 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 februari 2010 14:54 schreef Staalman het volgende:
Kom op blonde rukgod, eindelijk de zm-all star band. Jij wilde toch ook een doomproject?


Doom.. daar kunnen toetsen bij.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-02-2010 13:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 februari 2010 13:07 schreef Illusione het volgende:
Doom.. daar kunnen toetsen bij.


Boeiender


Absurdist
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Absurdist
Posted 27-02-2010 0:01 by Absurdist Profiel van Absurdisthttp://www.myspace.com/voidoffunus

FUNUS is per direct op zoek naar een sessiemuzikant die het ritme gitaar werk op zich wil nemen.

DE MUZIEK
Nihilistische black metal is wellicht het juiste woord dat de muziek van Funus kenmerkt. Lange, uitgestrekte nummers onder begeleiding van – grotendeels – midtempodrums met kille gitaarklanken, die samen gaan met hysterische krijsen. Het extra toevoegende aspect van de kille muziek, is passief toetswerk, dat, welteverstaan, niet vaker in de muziek voorkomt dan enkel op de momenten die hierom vragen.

DE PERSOON
Wij zoeken een gitarist die mee wil helpen om de muziek van Funus live uit te voeren. Deze nummers zijn al geschreven.

HET AANBOD
Wij bieden jou, op zijn minst, één optreden op een beruchte plaats, waar de bekendere en de betere namen in het genre ook zullen optreden.

Ben jij de persoon die wij zoeken? Laat het ons direct weten door ons een e-mail te sturen. Overigens zijn enkele impressies van onze muziek te beluisteren op ons MySpace-profiel en krijgen zij die interesse hebben een demo van een nieuw nummer in de mail.

voidoffunus AT gmail DOT com
www.myspace.com/voidoffunus


www.myspace.com/voidoffunus // www.youtube.com/VOIDOFFUNUS // Contact: voidoffunus AT gmail DOT com


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-02-2010 11:14 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 23 February 2010 13:07 schreef Illusione het volgende:
Doom.. daar kunnen toetsen bij.


quote:
Op 23 February 2010 13:37 schreef MR. N het volgende:



Waar wachten jullie nog op, even Dirge mailen en kijken of we wat kunnen realiseren. Mij lijkt het tof, vooral om weer naar dat lekkere koppie van Paul te mogen kijken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-02-2010 11:35 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

+1

Edit: laat maar even in dit topic weten als je mn email adres nog nodig heb. Dan post ik m wel weer even opnieuw

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 28-02-2010 14:41]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen