IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten bank / band gezocht deel VII (find the missing limb for your band) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 september 2010 19:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Tuurlijk, lul je er maar weer uit.

Ach, jongen, dan geloof je me niet

Het was niet als uitlullen bedoeld, en daarnaast geef ik grif toe dat ik ook weleens mensen uitscheld


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 19:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 september 2010 19:06 schreef ZelThoR het volgende:
Ach, jongen, dan geloof je me niet

Het was niet als uitlullen bedoeld, en daarnaast geef ik grif toe dat ik ook weleens mensen uitscheld


Hehe, de grens is hier wel een beetje vaag, dat moet je toegeven.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-09-2010 19:09 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Kom op zeg, zo'n figuur neem je toch niet serieus.

Helemaal niet meer als je dit

quote:
Op 13 september 2010 18:16 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
aan iemands ze praten ken je niet zien of iemand niet snugger is of een mongool mij intreseerd taal niet en als je zo goed ken lezen snap je ook wat ik schrijf kom uit rotterdam denk je dat ik abn wil praten hahahaa steek me tijd wel ergens anders in dan letters


leest.

Maar succes verder met je band, ik wacht de eerste review op de frontpage af



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-09-2010 19:11 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 13 september 2010 19:09 schreef Metalhead22 het volgende:
Kom op zeg, zo'n figuur neem je toch niet serieus.

Helemaal niet meer als je dit



leest.

Maar succes verder met je band, ik wacht de eerste review op de frontpage af




Dit vind ik zo mogelijk nog debieler, als je je bedenkt dat 'ie 27 is:

quote:
Op 13 september 2010 8:33 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:

zoek mensen die net als ik negatief zijn geen kk te doen hebben en haat in zich hebben en beetje kenne spelen maak niet uit wat als het maar hard negatief en duister is you must feel the black evil inside


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-09-2010 19:12 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Dat is nu al een klassieker ja


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 september 2010 19:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Hehe, de grens is hier wel een beetje vaag, dat moet je toegeven.

Klopt, heb je helemaal gelijk in!

Ik had het ook niet over dit specifieke geval, trouwens, deze verdient het mogelijk wel Maar soms is iemand oprecht nog wat onnozel, en vooral dan is het sneu als die persoon direct de grond ingestampt wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 13-09-2010 19:13 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

veel snuiven komt de insperatie vanzelf weet je ben benieuwd wat voor mensen er achter die plaatjes zitten laat me raden... 25jaar en nog maagd stoer doen achter je beeldscherm maar buiten blokje om lopen als er een paar negers je tegemoet lopen, kennis hebben van dingen die je in de praktijk toch nooit gebruikt denken dat je beter ben met je dure praatjes dikke auto maar gewoon een grote loser ben met de helft van je leven vergooit in de boeken je moet betalen om te neuken en zo niet heb je wel zon armani hoer die je geld opmaak en met mij bv leg te neuken als je op je werk ben en dan zielig alleen in een verlaten straat langzaam dood gaan met geld op je bank als je hart er mee op houd en iedereen je gewoon kapot laat gaan want ja je heb geld geen leven gehad ..............haha liet me ff gaan ieder ze ding toch


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2010 19:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 13 september 2010 18:49 schreef ZelThoR het volgende:
Nou, kerel, daar ga je dan:

Aan iemand zijn (of 'aan iemands') taal kan je wel zien of hij snugger is of niet; taal en intelligentie zijn sterk met elkaar verweven.

Het lijkt erop dat taal intelligentie in grote mate ondersteunt
(ik denk dat deze zin inhoudelijk ook sterker kan).

Bij onderzoek naar Indianen die geen woorden kenden voor getallen boven de 3 bleek dat ze ook gewoon niet konden rekenen; buiten het bereik van de taal werd er alleen maar geschat.


(en dan kan er nog wel wat meer geschaafd worden )


Beetje droevig dat je het goed gespelde 'indianen' verbetert naar de onjuiste versie. Het woord 'indiaan' is niet afgeleid van een aardrijkskundige naam en ook geen specifiek volk. Jammer Zelthor, jammer.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2010 19:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 september 2010 19:13 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
veel snuiven komt de insperatie vanzelf weet je ben benieuwd wat voor mensen er achter die plaatjes zitten laat me raden... 25jaar en nog maagd stoer doen achter je beeldscherm maar buiten blokje om lopen als er een paar negers je tegemoet lopen, kennis hebben van dingen die je in de praktijk toch nooit gebruikt denken dat je beter ben met je dure praatjes dikke auto maar gewoon een grote loser ben met de helft van je leven vergooit in de boeken je moet betalen om te neuken en zo niet heb je wel zon armani hoer die je geld opmaak en met mij bv leg te neuken als je op je werk ben en dan zielig alleen in een verlaten straat langzaam dood gaan met geld op je bank als je hart er mee op houd en iedereen je gewoon kapot laat gaan want ja je heb geld geen leven gehad ..............haha liet me ff gaan ieder ze ding toch


Goh, jeetje..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 19:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik voldoe wel aan enkele kenmerken, ik ben sero negatief en ben niet in behandeling voor kanker. Ook draag ik haat naar dingen zoals afwas en mensen die witlof eten. Jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-09-2010 19:16 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 13 september 2010 19:13 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
veel snuiven komt de insperatie vanzelf weet je ben benieuwd wat voor mensen er achter die plaatjes zitten laat me raden... 25jaar en nog maagd stoer doen achter je beeldscherm maar buiten blokje om lopen als er een paar negers je tegemoet lopen, kennis hebben van dingen die je in de praktijk toch nooit gebruikt denken dat je beter ben met je dure praatjes dikke auto maar gewoon een grote loser ben met de helft van je leven vergooit in de boeken je moet betalen om te neuken en zo niet heb je wel zon armani hoer die je geld opmaak en met mij bv leg te neuken als je op je werk ben en dan zielig alleen in een verlaten straat langzaam dood gaan met geld op je bank als je hart er mee op houd en iedereen je gewoon kapot laat gaan want ja je heb geld geen leven gehad ..............haha liet me ff gaan ieder ze ding toch


:')!

Jij mag blijven hoor!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 19:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2010 19:14 schreef WhiteRider het volgende:
Beetje droevig dat je het goed gespelde 'indianen' verbetert naar de onjuiste versie. Het woord 'indiaan' is niet afgeleid van een aardrijkskundige naam en ook geen specifiek volk. Jammer Zelthor, jammer.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 september 2010 19:14 schreef WhiteRider het volgende:
Beetje droevig dat je het goed gespelde 'indianen' verbetert naar de onjuiste versie. Het woord 'indiaan' is niet afgeleid van een aardrijkskundige naam en ook geen specifiek volk. Jammer Zelthor, jammer.

Hehehe, ik twijfelde al, je hebt helemaal gelijk

Overigens begon het wel -onterecht- als afgeleide van een aardrijkskundige naam (Indië), toch? En het duidt wel de oorspronkelijke bewoners van Noord-Amerika aan, is dat geen specifiek volk?

edit; maar ik ben ook niet degene die toespelingen maakt op iemands intelligentie met betrekking tot taal
edit2; overigens verbeterde ik het woord dus blijkbaar niet en een woord is ook nooit een volk. Foei, WhiteRider

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 19:21]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 19:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 september 2010 19:13 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt, heb je helemaal gelijk in!

Ik had het ook niet over dit specifieke geval, trouwens, deze verdient het mogelijk wel Maar soms is iemand oprecht nog wat onnozel, en vooral dan is het sneu als die persoon direct de grond ingestampt wordt.


Eens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 13-09-2010 19:46 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

[Sugar rush³]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 13-09-2010 19:48]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 19:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

De voornaamste reden dat indianen het niet meer zo goed aflegde tegen de blanken is dat 1/3e dood ging aan griep.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 september 2010 19:48 schreef ElitE het volgende:
De voornaamste reden dat indianen het niet meer zo goed aflegde tegen de blanken is dat 1/3e dood ging aan griep.

1/3e, zoveel, ja?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2010 19:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zul je net zien dat dat gedeelte grotendeels uit brute metaldrummers bestond.

On topic maar weer.


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 19:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat had ik ooit ergens gevonden, maar het blijkt misschien nog wel veel erger te zijn. iig voor sommige volkeren.

quote:
Reasons for the decline of the Native American populations are variously theorized to be from epidemic diseases, conflicts with Europeans, and conflicts among warring tribes. Scholars now believe that, among the various contributing factors, epidemic disease was the overwhelming cause of the population decline of the American natives.[43][44] After first contacts with Europeans and Africans, some believe that the death of 90 to 95% of the native population of the New World was caused by Old World diseases.[45] Half the native population of Hispaniola in 1518 was killed by smallpox.[46] Within a few years smallpox killed between 60% and 90% of the Inca population, with other waves of European disease weakening them further.[47] Smallpox was only the first epidemic. Typhus (probably) in 1546, influenza and smallpox together in 1558, smallpox again in 1589, diphtheria in 1614, measles in 1618—all ravaged the remains of Inca culture. Smallpox had killed millions of native inhabitants of Mexico.[48][49] Unintentionally introduced at Veracruz with the arrival of Pánfilo de Narváez on April 23, 1520, smallpox ravaged Mexico in the 1520s,[50] killing 150,000 in Tenochtitlan alone, including the emperor, and was credited with the victory of Hernán Cortés over the Aztec empire at Tenochtitlan (present-day Mexico City) in 1521.[51]


Sowieso zijn er weinig kogels gelost. Vaak kwamen we als ontdekkingsreiziger even kort bij een cultuur waarna het bij een volgend bezoek gewoon ingestort was en maar weinig van beschaving over is gebleven.

@ lain: whoops sorry lain niet gezien.


Ik heb nog een bankstaan waar vele avonden is gejammed, zijn er geinteresseerden?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-09-2010 19:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2010 19:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet zo'n ramp. Vette reply, wat die muzikantenbank aangaat.


Bruce Banner


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-09-2010 21:17 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 13 september 2010 19:13 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
veel snuiven komt de insperatie vanzelf weet je ben benieuwd wat voor mensen er achter die plaatjes zitten laat me raden... 25jaar en nog maagd stoer doen achter je beeldscherm maar buiten blokje om lopen als er een paar negers je tegemoet lopen, kennis hebben van dingen die je in de praktijk toch nooit gebruikt denken dat je beter ben met je dure praatjes dikke auto maar gewoon een grote loser ben met de helft van je leven vergooit in de boeken je moet betalen om te neuken en zo niet heb je wel zon armani hoer die je geld opmaak en met mij bv leg te neuken als je op je werk ben en dan zielig alleen in een verlaten straat langzaam dood gaan met geld op je bank als je hart er mee op houd en iedereen je gewoon kapot laat gaan want ja je heb geld geen leven gehad ..............haha liet me ff gaan ieder ze ding toch
Hij heeft me door.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 13-09-2010 23:49 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

Posted 13-09-2010 17:15 by ElitE

--------------------------------------------------------------------------------

kun je ook wat eigen opnames laten horen van jezelf?

--------------------------------------------------------------------------------
had ik niet eens gezien was lekker knetter maar is goed gozer koop van de week ff een cam stuur ik het je,en laat maar wat opnames van jou horen dan ben wel benieuwd


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-09-2010 23:52 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 13 september 2010 23:49 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
was lekker knetter


Goh.


Distichon
Usericon van Distichon
Posted 13-09-2010 23:55 by Distichon Profiel van Distichonhttp://www.myspace.com/distichon

quote:
Op 12 september 2010 18:20 schreef BongoBongo het volgende:
Dat zijn fijne stukjes muziek


Dank je BongoBongo

Het zijn nu nog losse flarden, bedoelt om een idee te geven. Hopelijk kan ik er spoedig een volledig deuntje aan toevoegen.



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-09-2010 11:13 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 13 september 2010 19:13 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
veel snuiven komt de insperatie vanzelf weet je ben benieuwd wat voor mensen er achter die plaatjes zitten laat me raden... 25jaar en nog maagd stoer doen achter je beeldscherm maar buiten blokje om lopen als er een paar negers je tegemoet lopen, kennis hebben van dingen die je in de praktijk toch nooit gebruikt denken dat je beter ben met je dure praatjes dikke auto maar gewoon een grote loser ben met de helft van je leven vergooit in de boeken je moet betalen om te neuken en zo niet heb je wel zon armani hoer die je geld opmaak en met mij bv leg te neuken als je op je werk ben en dan zielig alleen in een verlaten straat langzaam dood gaan met geld op je bank als je hart er mee op houd en iedereen je gewoon kapot laat gaan want ja je heb geld geen leven gehad ..............haha liet me ff gaan ieder ze ding toch


mensen zoals jij zijn vaak het slachtoffer van zinloos geweld.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen