IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten bank / band gezocht deel VII (find the missing limb for your band) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-04-2009 9:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 april 2009 9:23 schreef benocrofistband het volgende:
Op mijn huidige stage plek werk ik samen met een mongool, heel toevallig.. Volgens mij heeft hij meer intelligentie dan jou.
aha, dus je zit zelf op het LBO.

Als je niet anders kunt dan zulke reacties geven, zak er dan even fijn in met je op voorhand al kansloze kutproject.



benocrofistband
Usericon van benocrofistband
Posted 17-04-2009 9:46 by benocrofistband Profiel van benocrofistband

Sorry hoor maar ik probeerde gewoon rustig wat mensen te zoeken, ik bijt gewoon van me af van mensen wie tegen mij vervelend beginnen te doen.

ik zit trouwens op het mbo, en bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door benocrofistband op 17-04-2009 9:47]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2009 9:57 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 17 april 2009 9:23 schreef benocrofistband het volgende:
Tja je moet toch iets he? Ik kan er ook niets aan doen dat ik nooit het geld had gehad om een gitaar te kopen tot voor kort dan.

En voor de mensen met zwakzinnige reacties, dankjewel! Ik hoop dat je er beter door voelt, jullie zullen vast een erg goede reden hebben om dat te zeggen. Op mijn huidige stage plek werk ik samen met een mongool, heel toevallig.. Volgens mij heeft hij meer intelligentie dan jou.


Tegen wie heb je het nu? Tegen je, jullie of jou?
Gaat jouw vader nu boos op ons worden en bliksem op ons afsturen?



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-04-2009 10:01 by Silence Profiel van Silence

haha, Staalman, laat het jochie. Hij is al 'anders' genoeg zonder dat wij mede 'metalfans en halve satanisten' hem ook nog is het idee geven dat hij niet bij ONS hoort.. Het arme schaap.. (zwart uiteraard, zwart..)



niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 17-04-2009 10:05 by niles Profiel van nileshttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 13 maart 2009 10:39 schreef niles onder andere het volgende:
Drummer gezocht (Patton, Primus, Zappa etc.)

Wegens vertrek zijn wij (zanger, gitarist en bassist) op zoek naar een geïnspireerde en gemotiveerde drummer voor onze nog naamloze band. Wij spelen eigen werk waar bijzondere grooves zeker mogen (lees: moeten), maar concessies niet.

De gebruikelijke gooi naar een muzikale omschrijving is als volgt: een cross-over van rock, funk, jazz en, ach ja, alles wat er bij past. We kunnen niet ontkennen dat we ons laten inspireren door Mike Patton’s projecten, Les Claypool en Primus, Frank Zappa en de Chili Peppers toen die nog flink aan de dope waren. Verder komen er per nieuw nummer nieuwe zaken bij, en zo hoort het.

Het lijkt ons niet verkeerd als jij niet alleen een ervaren drummer bent, maar ook de fijne plekjes van je kit weet, open staat voor veel soorten muziek, creatief bent, niet schrikt als er geen 4 in de maatsoort zit en een flinke eigen inbreng hebt.

Optreden is vanzelfsprekend, net als opnemen. We hebben een oefenruimte in Deventer op woensdagavond. Andere opties zijn te overleggen.


Gevonden! Wel met dank aan muzikantenbank



[Dit bericht is gewijzigd door niles op 17-04-2009 10:06]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2009 10:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 april 2009 9:23 schreef benocrofistband het volgende:
Op mijn huidige stage plek werk ik samen met een mongool, heel toevallig.. Volgens mij heeft hij meer intelligentie dan jou.


Haha de tering!
Maar ik denk maar zo, ook Satan moet een pispaaltje hebben.

Ik hoop trouwens voor je dat men je op je stage wel wat aansturing geeft, want dit lijkt nergens naar.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 17-04-2009 10:35 by Embodiment of Fire Profiel van Embodiment of Fire

Muzikanten bank... Ja?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2009 10:47 by MMayo Profiel van MMayo

Je ziet de bank niet?


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 17-04-2009 11:36 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

Decompose zoekt zanger en bassist.

Decompose is een band die af en aan al een paar jaar bestaat maar nu volledig opnieuw begonnen is. Momenteel bestaat de band uit 2 originele leden die beiden gitaar spelen en ik-zei-de-gek op drums.

We zijn nog aan het experimenteren met een definitieve stijl en sound.
Invloeden die gebruikt worden variëren van bands als Paradise Lost en Cathedral, via Slayer en Sepultura tot bands als Entombed en Disfear. Hieruit proberen we een eigen stijl te creëeren die het best bij ons past.

We zoeken enthousiaste mensen die in ieder geval de basics van hun instrument beheersen (zanger moet zich kunnen presenteren en de bassist moet zijn bas in kunnen pluggen en een aantal noten kunnnen aanslaan). Verwacht geen muzikale vernieuwingen, maar enthousiaste mensen die met hun (beperkte) muzikale capaciteiten iets leuks willen creëeren. We zijn dus niet op zoek naar een bepaald type bassist of zanger, maar willen de mogelijkheden van de mensen die zich aanbieden verwerken in onze muziek.

Doel is om eind 2009/begin 2010 een set compleet te hebben om een demo op te nemen en het podium mee op te gaan, waarbij we niet volledig voor lul staan.

Heb je zin in een dergelijk experiment, ben je 30 jaar of ouder (anders wordt het leeftijdsverschil zo groot) en kun je op dinsdagavond vanaf een uur of 8 's avonds komen oefenen in onze oefenruimte in Gorinchem, dan ben je van harte welkom.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar marco punt klomp apestaartje live punt nl


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-04-2009 11:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 16 april 2009 13:05 schreef benocrofistband het volgende:
Ik ben erg spiritueel en daardoor is mijn muziek daar ook mee beinvloed. Satan is voor mij de ware vader en mijn muziek zal hem dan ook vereren. .




Broertje!


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-04-2009 12:11 by Dentz Profiel van Dentz

Beli gooide op brute wijze zijn topic dicht, toch gun ik het deze jongeman. Klinkt best puik dat spul zijn Myspace.
quote:

Yo dudes,

Hier een metalhead die toe is aan een band!!!
Ben 17 en doe aan grunten en screamen. Hou het het liefst op Death Metal. Ik schrijf ook teksten
Kom uit Utrecht, als het ff kan een beetje in de buurt, maar OV is geen probleem.

Hier staan demo's van mijn eenmansband:
www.myspace.com/mummifiedcorpse

Laat maar wat horen op metal_gothic_metal@hotmail.com!!



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


benocrofistband
Usericon van benocrofistband
Posted 17-04-2009 15:42 by benocrofistband Profiel van benocrofistband

quote:
Op 17 april 2009 12:11 schreef Dentz het volgende:
Beli gooide op brute wijze zijn topic dicht, toch gun ik het deze jongeman. Klinkt best puik dat spul zijn Myspace.



Kijk, nog een eenmansband. Klinkt inderdaad erg goed ja.

quote:
Op 17 april 2009 11:51 schreef varanus het volgende:
Broertje!


Oh?

[Dit bericht is gewijzigd door benocrofistband op 17-04-2009 15:43]


niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 17-04-2009 16:23 by niles Profiel van nileshttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 17 april 2009 10:35 schreef Embodiment of Fire het volgende:
Muzikanten bank... Ja?


Het invoegen van 'een andere' had het wat zinniger gemaakt, zie ik...



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-04-2009 17:43 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 17 april 2009 15:42 schreef benocrofistband het volgende:
Kijk, nog een eenmansband. Klinkt inderdaad erg goed ja.

Klopt.
Echter, hij heeft zich al enigszins bewezen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


benocrofistband
Usericon van benocrofistband
Posted 18-04-2009 8:56 by benocrofistband Profiel van benocrofistband

quote:
Op 17 april 2009 17:43 schreef Dentz het volgende:
Klopt.
Echter, hij heeft zich al enigszins bewezen.


Dat was me ook al duidelijk bij het luisteren van zijn werk ja Laten we trouwens kappen met discuseren en de muzikantenbank weer laten voor wat het is.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-04-2009 11:36 by Dentz Profiel van Dentz

Check, succes met je zoektocht naar muzikale satanen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 19-04-2009 21:18 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

En nu dan weer een keer on-topic!

quote:

Decompose zoekt zanger en bassist.

Decompose is een band die af en aan al een paar jaar bestaat maar nu volledig opnieuw begonnen is. Momenteel bestaat de band uit 2 originele leden die beiden gitaar spelen en ik-zei-de-gek op drums.

We zijn nog aan het experimenteren met een definitieve stijl en sound.
Invloeden die gebruikt worden variëren van bands als Paradise Lost en Cathedral, via Slayer en Sepultura tot bands als Entombed en Disfear. Hieruit proberen we een eigen stijl te creëeren die het best bij ons past.

We zoeken enthousiaste mensen die in ieder geval de basics van hun instrument beheersen (zanger moet zich kunnen presenteren en de bassist moet zijn bas in kunnen pluggen en een aantal noten kunnnen aanslaan). Verwacht geen muzikale vernieuwingen, maar enthousiaste mensen die met hun (beperkte) muzikale capaciteiten iets leuks willen creëeren. We zijn dus niet op zoek naar een bepaald type bassist of zanger, maar willen de mogelijkheden van de mensen die zich aanbieden verwerken in onze muziek.

Doel is om eind 2009/begin 2010 een set compleet te hebben om een demo op te nemen en het podium mee op te gaan, waarbij we niet volledig voor lul staan.

Heb je zin in een dergelijk experiment, ben je 30 jaar of ouder (anders wordt het leeftijdsverschil zo groot) en kun je op dinsdagavond vanaf een uur of 8 's avonds komen oefenen in onze oefenruimte in Gorinchem, dan ben je van harte welkom.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar marco punt klomp apestaartje live punt nl


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-04-2009 21:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 april 2009 9:23 schreef benocrofistband het volgende:
Volgens mij heeft hij meer intelligentie dan jou.

dan jij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 19-04-2009 22:35 by Beginning of Sorrow Profiel van Beginning of Sorrow

quote:
Op 19 april 2009 21:31 schreef bastianus het volgende:
dan jij.


Kon je het niet laten


ward
Usericon van ward
Posted 20-04-2009 10:59 by ward Profiel van wardhttp://www.myspace.com/faaldoom

Faal is op zoek naar een nieuwe zanger. We zijn op zoek naar een veelzijdige zanger die kan grunten, screamen en eventueel ook cleane zang, maar dat is geen vereiste. Denk bijvoorbeeld aan Esoteric, Ataraxie, Swallow the Sun en Xasthur. Buiten dat zoeken we ook iemand die echt van Doom houdt en er helemaal voor wil en kan gaan. De muziek de we maken is niet 100% doom, er zitten blackmetal invloeden in en van de postrock/core zijn we ook niet vies.
De thema's van de band zijn menselijk leed, verdriet, depressie, woede, psychoses, waanzin, etc...
Verder bieden wij regelmatig optredens binnen en buiten Nederland en kan je meewerken aan ons 2e album, welke in een professionele studio zal worden opgenomen. We repeteren op zondagen in Breda.
Stuur ons een mailtje als dit je wat lijkt.

www.myspace.com/faaldoom
faaldoom@gmail.com


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2009 11:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 april 2009 10:59 schreef ward het volgende:
Faal is op zoek naar een nieuwe zanger. We zijn op zoek naar een veelzijdige zanger die kan grunten, screamen en eventueel ook cleane zang, maar dat is geen vereiste. Denk bijvoorbeeld aan Esoteric, Ataraxie, Swallow the Sun en Xasthur. Buiten dat zoeken we ook iemand die echt van Doom houdt en er helemaal voor wil en kan gaan. De muziek de we maken is niet 100% doom, er zitten blackmetal invloeden in en van de postrock/core zijn we ook niet vies.
De thema's van de band zijn menselijk leed, verdriet, depressie, woede, psychoses, waanzin, etc...
Verder bieden wij regelmatig optredens binnen en buiten Nederland en kan je meewerken aan ons 2e album, welke in een professionele studio zal worden opgenomen. We repeteren op zondagen in Breda.
Stuur ons een mailtje als dit je wat lijkt.

www.myspace.com/faaldoom
faaldoom@gmail.com
Jullie komen zaterdag nog wel in Dynamo spelen he?



ward
Usericon van ward
Posted 20-04-2009 13:56 by ward Profiel van wardhttp://www.myspace.com/faaldoom

uiteraard, alle geplande optredens gaan gewoon door. We zijn alleen ondertussen al voorzichtig op zoek naar een nieuwe zanger, aangezien de huidige geen jaren meer gaat blijven.


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 20-04-2009 18:29 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Crossroad to Damnation zoekt drummer!!

Wij zijn opzoek naar een gemotiveerde en serieuze drummer. Die zijn weg rondom rare maat soorten kent. En niet bang is voor wat stevig en snel dubbel bas spel. Onze stijl is richting de progressieve deathmetal. Maar we spelen vooral gewoon wat we lekker vinden klinken!

We hebben nu een setlist van 5 eigen nummers en 2 covers. Dit is genoeg voor optredens, en het is dus de bedoeling dat we zo snel mogelijk de planken op gaan.

We repeteren 2 keer in de week in onze eigen oefenruimte!
Deze staat in de buurt van Den Bosch.

Lijkt jou dat wat? Laat dan iets horen via de mail(staat in mijn profiel)!!

Gegroet,

Mark Roelofs


You're running in circles


Svart
Usericon van Svart
Posted 21-04-2009 11:02 by Svart Profiel van Svart

quote:
Chronarch (een metalband in de richting van Nevermore, Strapping Young Lad, Textures,Darkane, Soilwork, Megadeth, Death, Mercenary, Sadus enz) is op zoek naar:

- een geschikte zanger.
- een 7 string gitarist.

Je bent:

- tussen de 20 en 35
- In het bezit van een tomeloze inzet en toewijding
- in het bezit van eigen transport en materiaal
- beschikbaar om op zondag te repeteren.

voor de gitarist:
- in bezit van degelijke gear en en een 7 string, of wilt deze zorgen.

voor de zanger:
- in staat je mannetje te staan, zowel voor de extreme als de cleane vocalen

Repetities gaan door in Hamont-Achel (Belgisch noord-limburg)en over een tijdje in Lommel. Een demo zit in de planning voor 2009

contact/info:

www.chronarch.be
chronarchmanagement@yahoo.com
Peterbloemen@hotmail.com (msn)




*bump*


objector
Usericon van objector
Posted 27-04-2009 20:44 by objector Profiel van objectorhttp://https://www.facebook.com/objectorband/

Aangezien het allemaal netjes in 1 topic gegoten moet worden ....

Objector is op zoek naar een drummer met ervaring en kennis van double-bass.
Graag een serieus persoon die zich wil en kan inzetten voor de band.
Repetities nemen plaats in Trix (antwerpen) op elke vrijdagavond tussen 19u en 22u. Onze muziek ligt tussen Metal en Thrash, invloeden : Exodus, Testament, Kreator, Slayer, Motorhead, Judas Priest, Megadeth,...
Enkel eigen werk (geen covers). Drumstel (basic) ter beschikking, partituren ook.
Vervoer kan eventueel geregeld worden.
Nummers te beluisteren op http://www.myspace.com/objectorband
Ook op zoek naar een vocalist die onze muziek kracht kan bijzetten, geen pure grunters al is een welgemikte growl hier en daar niet ongepast.
Hier geldt ook de voorwaarde dat de persoon zich wil en kan inzetten voor de band en zich kan vrijmaken op vrijdagavonden.
Micro's, statieven en PA aanwezig, teksten ook.

Personen die zich niet op vrijdagavonden kunnen vrijmaken hoeven niet te reageren.

Meer info via drdrecordsAThotmailDOTcom (ook messenger).

Mijn excuses voor het verkeerdelijk posten.....



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen