IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2009 23:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

juist een goed gevoel voor plaats

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-03-2009 23:53]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-03-2009 23:56 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 23 maart 2009 23:09 schreef altx het volgende:

Nu wordt het K2?

Het gaat net als bij Gorgoroth: Kathleen eigent zich de naam K3 toe en de andere twee dames beginnen een nieuwe groep onder de naam Heyah Mama.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-03-2009 1:40 by cataclysm child Profiel van cataclysm child



Faustian Spirit of the Earth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2009 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Celstraf voor biddende piloot

De Italiaanse rechtbank heeft een piloot uit Tunesië veroordeeld tot tien jaar cel. In 2005 bestuurde de piloot een vliegtuig boven Sicilië, toen deze plotseling begon te dalen wegens gebrek aan brandstof. In plaats van een noodlanding te maken, besloot de piloot te bidden. Zeventien mensen stierven. Ook de co-piloot heeft een celstraf gekregen, alsmede het hoofd van de betrokken luchtvaartmaatschappij.

(SN)

Kijk als dit SOP is in geval van laag zitten, bijna geen peut meer en een te lage snelheid verklaart dit weer een hoop.

Pun intended.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-03-2009 16:30 by Mark Profiel van Mark

Onder de noemer "I wondered why the plane was getting bigger. Then it hit me."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2009 18:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Milieuclubs boos over afschaffing vliegtaks

Absurd. Zo betitelt Milieudefensie het kabinetsvoorstel om de vliegtaks af te schaffen. ,,Afschaffen van de vliegtaks is een subsidie van 300 miljoen euro voor vliegtuigpassagiers. De mensen die vliegreizen kunnen betalen, mogen net als voorheen weer volkomen belastingvrij het milieu gaan vervuilen'', meent de milieuorganisatie.

De groepering is wel blij met investeringen in duurzame energie. ,,Het is fantastisch dat daar geld in wordt gestoken. Maar we vinden het wel jammer dat het kabinet niet echt kiest en van twee walletjes eet. Er wordt immers ook geïnvesteerd in het aanleggen van wegen en ook het vliegen wordt niet ontmoedigd. De milieuwinst die je op het ene terrein boekt, geef je daardoor aan de andere kant weer weg'', stelt een zegsman van Milieudefensie.

(SN)

Nu heb ik er niet voor gestudeerd hoor, maar als mensen met de auto naar het buitenland gaan omdat vliegen vanaf daar goedkoper is, is dat dan goed voor het milieu?
En is in de file staan ook goed voor het milieu?



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-03-2009 20:17]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-03-2009 18:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 maart 2009 8:59 schreef bastianus het volgende:
Off the record, maar vanmorgen wist Albert Verlinde op de radio te vertellen dat Hans van der Togt weer televisie gaat doen!


Ghehe, ik heb het gelezen in de spits, hij draagt in zijn nieuwe aflevering wel een pruik wist men te vermelden, omdat ze graag hadden dat Albert leek op zijn vroegere jaren.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-03-2009 20:39 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Voor de vrouwmensen onder ons die geen zin meer hebben in een koter, bezint eer gij begint

In Rusland is vandaag een gynaecoloog veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van vier jaar. De man had namelijk een vrouw gesteriliseerd terwijl hij te diep in het glaasje had gekeken.

De 31-jarige vrouw moest de ingreep in juni 2007 ondergaan wegens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ondanks zijn toestand stond de dronken arts erop dat hij de vrouw zou opereren. Omdat de man tevens hoofd is van het ziekenhuis, kon men niet tegen zijn beslissing ingaan.

De vrouwenarts was zo dronken, dat hij niet meer op zijn benen kon staan. Geregeld viel de zuiplap op de grond tijdens de sterilisatie. Ook verwijderde hij organen terwijl dit niet nodig was.

De rechtbank van Sverdlovsk, in het idyllische Oeral-gebergte, legde hem een vrij milde straf op. De man mag de komende drie jaar geen doktertje meer spelen. Ook moet hij het slachtoffer dertienduizend euro smartengeld betalen.


Against God and Government


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 25-03-2009 20:40 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

TOULOUSE - Een Franse vrouw die dacht dat de duivel in haar was gevaren, heeft haar bejaarde moeder met een kruisbeeld afgeslacht.

Dat gebeurde in het katholieke bedevaartsoord Lourdes in het zuiden van Frankrijk, meldden Franse media woensdag op gezag van de autoriteiten.

"Ik had visioenen in een droom. Ik zag dat ik de duivel was'', zou de 34-jarige vrouw tegen de politie hebben gezegd na haar arrestatie.

Haar appartement in Lourdes stond vol met crucifixen. Met een van de kruisbeelden en ook een lamp bracht ze haar 81-jarige moeder om het leven.

Besmeurd

Na de moord maandagavond belde de moordenares de hulpdiensten, die haar besmeurd met bloed aantroffen. Ze is in een psychiatrisch ziekenhuis opgenomen.
© ANP


Verrassend triviaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2009 9:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Wim is deaud

De naam Wim sterft snel uit. Wim staat voor suf en oud-Hollands.

Volgens Eindhovenaar Wim Daniëls is er sprake van een 'Wim-crisis'. Onder de vijftig heet al bijna helemaal niemand meer zo, zo blijkt uit zijn boek 'Lang leve Wim; what is a world without Wimmen'.

Hoogtepunt

"Wim heeft zijn hoogtepunt bereikt in de jaren vijftig". Momenteel is er in de eredivisie geen enkele Wim meer te bewonderen. En dat was ooit heel anders, van Wim Suurbier tot Wim Jonk", signaleert Daniëls in De Telegraaf.


Daniëls heeft de moed over zijn eigen naam nog niet opgegeven. "Kijk, het is geen erotische naam, niet meer tenminste. Dat komt omdat je bij Wim meteen denkt aan oudere mannen".

(SN)

...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-03-2009 9:29 by renYek Profiel van renYek

Nuon verlaagt energierekening met 25 procent
Uitgegeven: 26 maart 2009 09:17
Laatst gewijzigd: 26 maart 2009 09:17
AMSTERDAM - Energiebedrijf Nuon verlaagt de energietarieven per 1 juli met 25 procent. Dat komt per huishouden met een gemiddeld energieverbruik neer op een verlaging van de energierekening met minimaal 300 euro per jaar.

Een woordvoerster van het energiebedrijf bevestigde donderdag berichtgeving hierover in het AD. "Het komt vooral door de grootste daling van de gasprijs ooit'', aldus de woordvoerster.

Door de fiks lagere olieprijs gaat de prijs van gas, die daaraan gekoppeld is, in de zomer omlaag met 35 procent


Goh, verrassing. Zouden de energieleveranciers daarom zo aan het stunten zijn (geweest) met het vastzetten van je contract voor meerdere jaren? Zal toch niks te maken hebben met dat ze verwachten/weten dat het duurste component van je energierekening (gas, gekoppeld aan aardolie) flink in prijs gaat zakken?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 10:05 by bastianus Profiel van bastianus

"Kijk, het is geen erotische naam, niet meer tenminste. Dat komt omdat je bij Wim meteen denkt aan oudere mannen".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 10:09 by XXL Profiel van XXL

@ RenYek.

Uiteraard hebben die akties daar wel mee te maken.
Gelukkig voor hen zijn de veel mensen achterlijk en trappen daar met ogen open in.

Mensen zijn sowieso bang voor schommelingen in de maandlasten.
Daarom zetten de meesten hun hypotheekrente ook liever lang vast tegen een hoger tarief dan een variabele rente.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-03-2009 10:09]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 11:33 by XXL Profiel van XXL

huhuhu.

PVV has left the building.

Wilders weigert nog langer deel te nemen aan het debat over de maatregelen tegen de kredietcrisis en heeft met zijn mensen de zaal verlaten.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-03-2009 11:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het gehele bericht plaatsen is wel wat netter:

Geert Wilders is bij de bespreking van de Kabinetsplannen over de komende bezuinigingen weggelopen.

"Aan deze schijnvertoning doen wij niet mee", aldus de PVV-leider die daarna de Kamer verliet. Volgens hem wordt de oppositie niet serieus genomen en heeft verder praten geen zin.
Aanleiding waren opmerkingen van CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel dat er nauwelijks ruimte is om nog iets te veranderen aan de crisismaatregelen die de coalitiepartijen hebben voorgesteld.

Femke Halsema was verontwaardigd over het vertrek. "Een democraat verlaat nooit het debat."

De heer Wilders heeft natuurlijk geheel gelijk. Dit is puur corporatisme (fascisme?) en heeft niets met de parlementaire democratie te maken.
Of het verstandig is om zij weg te lopen is een tweede; Ik weet het niet. Als nou de voltallige oppositie was vertrokken was het iig wel gaaf geweest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders is een jankerd. Maar goed dat er nog geen verkiezingen zijn anders zit je straks met een LPF-afgang deel 2 ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 11:55 by XXL Profiel van XXL

Ah, de nieuwssites zijn snel.

Ik zag het zojuist op TV.

Zijn woorden waren ongeveer: 'Ik weiger om, zoals we in correct nederlands zeggen: voor piet snot, deel te nemen aan dit scheindebat.'

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen wildersfan ben maar dit siert hem wel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2009 11:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 maart 2009 11:55 schreef XXL het volgende:
Ah, de nieuwssites zijn snel.

Ik zag het zojuist op TV.

Zijn woorden waren ongeveer: 'Ik weiger om, zoals we in correct nederlands zeggen: voor piet snot, deel te nemen aan dit scheindebat.'

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen wildersfan ben maar dit siert hem wel.


Schijndebat dan neem ik aan?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-03-2009 11:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het is al gelekt dat de voor PvdA-kamerleden de enige optie om tegen deze voorstellen te stemmen uit de fractie stappen is. Lekkere democratie waarin kamer en kabinet zo aan de kant geschoven worden en plannen van twee ondemocratische buitenparlementaire molochen zo door de strot van de volksvertegenwoordiging geduwd worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Eerst janken dat kabinet niet snel genoeg is en nu janken dat ze te snel willen ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-03-2009 12:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

We zitten hier voor Piet Snot. Ik blijf hier niet zitten als een circuspaard. Als wij ons als parlement serieus nemen, stappen we op bij dit debat. De kern van het debat is dat je als oppositie ook invloed kunt uitoefenen. Als van tevoren gezegd wordt dat daar bijster weinig kans voor is, dan zijn we hier een Noord-Koreaans parlement.''


Dat zei een woedende PVV-leider Geert Wilders donderdag nadat hij uit het Tweede-Kamerdebat over het crisispakket was gelopen. Wilders is kwaad omdat CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel had aangegeven dat wat hem betreft de ruimte voor de Kamer om nog iets te veranderen aan het crisispakket ,,buitengewoon beperkt'' is.

Achterkamers

Wilders liep uit protest met zijn hele fractie uit het debat. Een deel van de Kamer roffelde instemmend op de bankjes. Rita Verdonk zei dat ze het besluit van Wilders kan voorstellen. ,,Er is hier sprake van achterkamertjespolitiek. GroenLinks-leider Femke Halsema veroordeelde het vertrek. ,,Een democraat loopt nooit weg uit een democratisch debat.''


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2009 12:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 maart 2009 11:56 schreef MMayo het volgende:
Schijndebat dan neem ik aan?




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-03-2009 12:57 by Staalman Profiel van Staalman

Geniaal...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-03-2009 13:20 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 26 maart 2009 12:00 schreef kwelgeest het volgende:
We zitten hier voor Piet Snot. Ik blijf hier niet zitten als een circuspaard. Als wij ons als parlement serieus nemen, stappen we op bij dit debat. De kern van het debat is dat je als oppositie ook invloed kunt uitoefenen. Als van tevoren gezegd wordt dat daar bijster weinig kans voor is, dan zijn we hier een Noord-Koreaans parlement.''



Ik heb echt helemaal niks met die Wilders, maar in dit geval moet ik bekennen dat ik hem toch volledig gelijk geef.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 13:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2009 13:20 schreef Mark het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met die Wilders, maar in dit geval moet ik bekennen dat ik hem toch volledig gelijk geef.

+1. Gisteren op het Journaal had hij ook al een goed punt, met zijn geld dat aan banken wordt gegeven en mensen in het land die er niks van terugzien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen