IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-04-2009 13:03 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 april 2009 12:57 schreef Lionheart het volgende:
Niet zo vreemd dat je geen last hebt van tuig maar wel van de politie als je zelf ook tuig bent.


Haha mooi he, woon je verdomme in een probleemwijk krijg je de wouten op bezoek omdat de buren het niet meer trekken ghehe.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-04-2009 16:51 by Mark Profiel van Mark

Vlamingen schaduwen hun kinderen
BRUSSEL - Opvallend veel Vlaamse ouders laten hun pubers schaduwen door een privédetective. Ze zijn bang dat hun kinderen drugs gebruiken of spijbelen. Dat meldde de Belgische krant Het Laatste Nieuws woensdag.

De ouders maken zich bij jongens vooral zorgen om drugsgebruik en foute vrienden, terwijl ze bij meisjes bang zijn voor een verkeerde vriend. De overbezorgdheid blijkt vaak onnodig, maar zorgt soms voor onthutsende ontdekkingen. Zo bleek een jongen drugsdealer te zijn en een meisje ontving continu privé mannen op haar kamer.

De opdrachtgevers zijn meestal welgestelde ouders of tweeverdieners uit de middenklasse. Volgens een detective zou de verklaring kunnen liggen in het toenemende geweld op straat of het feit dat ouders zelf geen tijd hebben om hun kinderen in de gaten te houden.
Jeugdpsycholoog Ludo Driesen spreekt van een verontrustend fenomeen. ,,Het getuigt niet van een gezonde relatie met je kind. Als zoiets uitkomt levert dat voor altijd een vertrouwensbreuk op'', zo stelt hij. Volgens hem moeten jongeren zelf de wereld ontdekken, hoe erg ouders dat ook vinden.

(ANP)


Het blijft lachen met onze zuiderburen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-04-2009 17:40 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 2 april 2009 12:41 schreef Greycloak het volgende:
we zijn hier geen Noord-Korea.


Maar meneer wil wel meer blauw op straat, zodat het publieke domein langzaam in een politiestaat ala Noord-Korea verandert.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-04-2009 18:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 2 april 2009 16:51 schreef Mark het volgende:
Vlamingen schaduwen hun kinderen
BRUSSEL - Opvallend veel Vlaamse ouders laten hun pubers schaduwen door een privédetective. Ze zijn bang dat hun kinderen drugs gebruiken of spijbelen. Dat meldde de Belgische krant Het Laatste Nieuws woensdag.

De ouders maken zich bij jongens vooral zorgen om drugsgebruik en foute vrienden, terwijl ze bij meisjes bang zijn voor een verkeerde vriend. De overbezorgdheid blijkt vaak onnodig, maar zorgt soms voor onthutsende ontdekkingen. Zo bleek een jongen drugsdealer te zijn en een meisje ontving continu privé mannen op haar kamer.

De opdrachtgevers zijn meestal welgestelde ouders of tweeverdieners uit de middenklasse. Volgens een detective zou de verklaring kunnen liggen in het toenemende geweld op straat of het feit dat ouders zelf geen tijd hebben om hun kinderen in de gaten te houden.
Jeugdpsycholoog Ludo Driesen spreekt van een verontrustend fenomeen. ,,Het getuigt niet van een gezonde relatie met je kind. Als zoiets uitkomt levert dat voor altijd een vertrouwensbreuk op'', zo stelt hij. Volgens hem moeten jongeren zelf de wereld ontdekken, hoe erg ouders dat ook vinden.

(ANP)


Het blijft lachen met onze zuiderburen.


Pedo's hebben dus concurrentie gekregen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 april 2009 17:40 schreef WMP het volgende:
Maar meneer wil wel meer blauw op straat, zodat het publieke domein langzaam in een politiestaat ala Noord-Korea verandert.
Je begrijpt me best maar wilt gewoon dat ik hap.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-04-2009 22:26 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 2 april 2009 11:51 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het kan misschien als betuttelend gezien worden, maar in die reclames wordt inderdaad gesuggereerd dat geld lenen de normaalste zaak van de wereld is. Bepaalde segmenten in onze samenleving is hier gevoelig voor. Om die mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen, vind ik dit een prima initiatief...
\

Het geld dat daardoor (mogelijk) bespaard wordt in de schuldhulpverlening kan mooi besteed worden voor meer blauw op straat.

Maar ach is dat werkelijk nodig?
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2068028.ece/Criminaliteit_daalt__onveiligheidsgevoel_stijgt.html



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 9:57 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Natuurlijk is dat niet nodig, en ik zit midden in een zogenaamde probleem zone, helemaal niks aan de hand, ja af en toe staat er een groepje buiten jointje te roken, of er wordt zo nu en dan een autoradio gejat, maar verder. Ik vind de hedendaagse bromsnor een grotere crimineel dan de gemiddelde radio dief.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-04-2009 10:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wanneer zien we jou in het tattoo topic met de letters ACAB in je nek?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 10:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Het is rokjesdag!

De dag waar heel mannelijk Nederland op wacht na een lange koude winter is aangebroken: rokjesdag! Volgens ingewikkelde formules die het vrouwelijk gedrag beschrijven is berekend dat vandaag de eerste dag van het jaar is waarop het gros van de leuke meisjes een rokje aan trekt. Na een koude periode waarin meisjes lange broeken dragen, de winter, is er elk jaar een dag waarop ze allemaal spontaan besluiten een rokje aan te trekken.

De Van Dale noemt het ook wel bloesjesdag, namelijk de 'eerste warme lentedag (waarop de vrouwen voor het eerst in hun bloesje op straat lopen)'. Meestal speelt rokjesdag zich wat later in april af, maar de goede weersvoorspellingen zorgen er waarschijnlijk voor dat het vandaag al zo ver is.

Eigenlijk weet je achteraf pas of het daadwerkelijk de rokjesdag is geweest, maar voor zo'n uniek moment zou het zonde zijn om er achteraf pas achter te komen. Dus voor alle mannelijke FOK!kers: begeef je naar buiten, kijk en geniet.


bronok!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-04-2009 11:24 by bastianus Profiel van bastianus

Ie vuult ow net zo'n bolle in de wei,
tussen al dat mooie grei..

Gisteren in het park nog bijna een moeder aangerand, die haar t-shirt uitdeed, me daarbij "per ongeluk" een fijne aanblik op haar bh-loze flinke jongens bood en het geheel afrondde met een mooie knipoog. Helaas zat er een moeder van de peuterspeelzaal verderop die mij kende dus moest ik me inhouden...



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-04-2009 12:21]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 11:33 by spectre Profiel van spectre

Want die is exclusief?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-04-2009 12:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 april 2009 11:33 schreef spectre het volgende:
Want die is exclusief?

Neuh.. Maar er wordt nogal veel geluld op de peuterspeelzaal. Vreemdgaanderij van bekenden zou onmiddelijk besproken worden.
Overigens had ik nog niks gedurfd als er geen bekenden in de buurt waren, maar dat klinkt niet stoer. Maar ik bemerk wel een zekere hitsigheid bij sommig vrouwvolk nu het weer mooi begint te worden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-04-2009 12:25 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Mooi zo. Daar is de lente ook voor.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 12:49 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 april 2009 11:24 schreef bastianus het volgende:
Ie vuult ow net zo'n bolle in de wei,
tussen al dat mooie grei..

Gisteren in het park nog bijna een moeder aangerand, die haar t-shirt uitdeed, me daarbij "per ongeluk" een fijne aanblik op haar bh-loze flinke jongens bood en het geheel afrondde met een mooie knipoog. Helaas zat er een moeder van de peuterspeelzaal verderop die mij kende dus moest ik me inhouden...




Heeft ze veel kinderen?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-04-2009 13:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 april 2009 12:49 schreef Lionheart het volgende:
Heeft ze veel kinderen?

Zowel de peuterspeelzaalmoeder als de knipoogmoeder als ik hadden twee kinderen bij ons. Er waren dus zes kinderen aanwezig.
Of de knipoogmoeder al haar kinderen bij zich had weet ik niet, maar ze leek me vooral geïnteresseerd in het verwekkingsproces. Leek me ook wel een type om rubberen voorbehoedsmiddelen bij te gebruiken, om in elk geval zeker te weten dat enig toekomstig kroost niet onder jouw verantwoordelijkheid valt. Maar lekker was ze wel, en dat wist ze zelf ook verdomd goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 13:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

If you got it, flaunt it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2009 13:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Lubbers wil kernwapenvrije wereld

Oud-premier Ruud Lubbers wil een kernwapenvrije wereld. Dat meldt de NOS. Lubbers vindt dat de NAVO zondag op zijn zestigste verjaardag een voorstel moet doen om de kernwapens af te schaffen.

Maar, zo denkt hij, verwezenlijking van dat plan vereist de medewerking van veel landen en is een zaak van lange adem. Op Radio 1 zei de oud-premier dat hij altijd al een voorstander is geweest van de afschaffing van kernwapens.

(SN)

Is meer een uitspraak van iemand die meedoet aan een miss-verkiezing.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2009 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach hij wil misschien mee doen aan doe-een-miss-verkiezing


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2009 14:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De Amerikaanse president Barack Obama wil dat Europa veel meer robuuste militaire capaciteit opbouwt. ,,De VS willen geen beschermheer zijn van Europa, maar een partner'', zei Obama in een persconferentie met de Franse president Nicolas Sarkozy voorafgaand aan de NAVO-top in Straatsburg.

"Hoe sterker Europa is, hoe meer we samen kunnen optrekken in de wereld, hoe effectiever onze inspanningen.''

Het militaire bondgenootschap NAVO hanteert als streefcijfer dat elk land minstens 2 procent van het bbp aan militaire zaken uitgeeft. Onderzoek in februari toonde dat vorig jaar slechts vijf van de 26 NAVO-landen daaraan voldoen. De Verenigde Staten zijn met 4 procent de grote uitschieter. Nederland verlaagde de defensie-uitgaven vorig jaar van 1,5 naar 1,4 procent van het bbp.

Zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Het geduld van de VS met Europa houdt een keertje op. Heeft nog lang geduurd voordat het een keer duidelijk gezegd werd.
Ook frappant dat Nederland wel meer dan afgesproken uitgeeft aan ontwikkelingshulp, maar dat we ons niet aan onze NAVO afspraken houden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2009 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LoL



WMP
Usericon van WMP
Posted 03-04-2009 14:34 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 3 april 2009 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
[...]maar dat we ons niet aan onze NAVO afspraken houden.


Die 2% is een streefcijfer, geen keiharde afspraak.
En je kan het ook omdraaien: niet Europa moet meer investeren in militaire zaken, maar de VS juist minder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 15:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 13:43 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Is meer een uitspraak van iemand die meedoet aan een miss-verkiezing.

Ja, een beetje wel, maar de wijverbreide spreiding van kernwapens leiden tot een mooie patstelling in de wereld. Mochten die ooit echt nog ingezet moeten worden is het vrijwel meteen voorbij met de menselijk beschaving zodra elke jan-kloot in paranoïde idioterie z'n raket laat vliegen.

We schieten er volgens mij dus bijzonder weinig mee op. Tot de aliens komen natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-04-2009 15:00]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 15:07 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

We nemen u even mee terug in de tijd. Het is voorjaar 2007. De zon scheen. Vogeltjes floten. In het centrum krijgt de sympathieke Tilburger Denis van Vliet het aan de stok met de politie. Reden hiervoor is het zeer tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende funshirt dat hij draagt waarop het politielogo kundig verwerkt is in het woord 'corrupt'. Kijk HIER anders nog even naar de reportage die Rutger destijds met de AD-journalist maakte. Dat het verschrikkelijke vergrijp van Denis een staartje zou krijgen bleek wel toen niet later dan een jaar (!!!) bekend werd dat justitie hem zou vervolgen voor AANRANDING van de goede naam van de politie. Want half Nederland mag in de brand staan. Steekpartijen. Berovingen noem maar op. Iemand die op gewelddadige wijze met zijn kinderarmpje de tere oksel van de sterke arm van de wet binnendringt, die gaat vroeg of laat voor de bijl. En in Denis zijn geval betekent dat dus laat. Want de hele kwestie mag dan dik twee jaar geleden hebben plaatsgevonden. Vanochtend verzamelde een delegatie van de Politie Brabant zich plechtig voor de woning van Denis met een dagvaarding. De bekendste politielogoverkrachter van Nederland moet zich op 9 april 09:00 melden bij het Gerechtshof. Saillant detail. Het is die dag heel toevallig zijn verjaardag. Of zoals de zichtbaar goed geluimde diender aan Denis liet weten: "We hebben een cadeautje voor je!" Goed bezig Vrouwe Justitia. Nederland is weer een stukje veiliger.


Bromsnor weet waar de problemen liggen, hulde voor het systeem


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 15:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Had je dit al gezien dan?
quote:
Op 2 april 2009 22:26 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Het geld dat daardoor (mogelijk) bespaard wordt in de schuldhulpverlening kan mooi besteed worden voor meer blauw op straat.

Maar ach is dat werkelijk nodig?
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2068028.ece/Criminaliteit_daalt__onveiligheidsgevoel_stijgt.html


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 15:18 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb het gezien ja


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen