IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 15:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

En wat vind je ervan dat de criminaliteit daalt? En dat mensen zich tóch onveiliger voelen? Waar zou dat door komen? Media? Dat mensen zich graag voor de gek laten houden?

Kun je het ook aan jezelf relateren? Dat het misschien niet zoveel met de politie te maken heeft maar met je eigen verdraaide beeld van wat er gaande is?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 15:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 april 2009 15:21 schreef ZelThoR het volgende:
En wat vind je ervan dat de criminaliteit daalt? En dat mensen zich tóch onveiliger voelen? Waar zou dat door komen? Media? Dat mensen zich graag voor de gek laten houden?

Kun je het ook aan jezelf relateren? Dat het misschien niet zoveel met de politie te maken heeft maar met je eigen verdraaide beeld van wat er gaande is?


Ik snap niet dat mensen zich onveiliger voelen, waarom? Ik zou dan ook te maken moeten hebben met incidenten etc. zoals ik al aangaf, ik woon zelf in een probleemwijk, niks aan de hand, ouderen, allochtonen, studenten alles woont er, niks geen gezeur. Kijk als men serieuze criminaliteit aan wil pakken, mijn zegen hebben ze, maar uit eigen ervaring zijn de meeste agenten zure gefrustreerde mensen die waarschijnlijk thuis niks te zeggen hebben en tot hun 18 in bed hebben gepist en daarom maar gaan hun "macht" gaan uit oefenen op de student die buiten pist, of de man die te hard rijdt, en waardoor komt het? Ik denk door die eeuwige betutteling van de huidige regering, het constante christelijke gezeik over normen en waarden, ik heb mijn eigen normen en waarden, en omdat ik daar niet aan voldoe zit oom agent mij op de nek om mij voor de zoveelste keer te bekeuren, van mij mogen ze agenten dan ook gewoon muilperen geven als ze weer staan te schrijven of te flitsen.


Against God and Government


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-04-2009 15:31 by Daops Profiel van Daops

@Zelthor: Goed punt.

En ach, geklaag dat oom agent boeven moet gaan vangen "in plaats van..." is van alle tijden. Meestal ongefundeerd.

Zelfde met het veiligheidsgevoel, mensen zijn nou eenmaal niet altijd rationeel..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-04-2009 15:31]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 15:34 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Inderdaad, iemand met een shirt met de print "Corrupt" is gevaar voor de samenleving en dient twee jaar later weer gedagvaard te worden, op zijn verjaardag welteverstaan.





x10


Against God and Government


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-04-2009 15:35 by Daops Profiel van Daops

Ok, dat is inderdaad te belachelijk voor woorden. In mijn stad nog wel..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 15:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 15:27 schreef Rotzak het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich onveiliger voelen, waarom? Ik zou dan ook te maken moeten hebben met incidenten etc. zoals ik al aangaf, ik woon zelf in een probleemwijk, niks aan de hand, ouderen, allochtonen, studenten alles woont er, niks geen gezeur. Kijk als men serieuze criminaliteit aan wil pakken, mijn zegen hebben ze, maar uit eigen ervaring zijn de meeste agenten zure gefrustreerde mensen die waarschijnlijk thuis niks te zeggen hebben en tot hun 18 in bed hebben gepist en daarom maar gaan hun "macht" gaan uit oefenen op de student die buiten pist, of de man die te hard rijdt, en waardoor komt het? Ik denk door die eeuwige betutteling van de huidige regering, het constante christelijke gezeik over normen en waarden, ik heb mijn eigen normen en waarden, en omdat ik daar niet aan voldoe zit oom agent mij op de nek om mij voor de zoveelste keer te bekeuren, van mij mogen ze agenten dan ook gewoon muilperen geven als ze weer staan te schrijven of te flitsen.

Dus je laat je beeld van de politie volledig bepalen door het kleine stukje wat je er zelf van meemaakt.

Of heb je cijfers over welk deel van de tijd de politie de burger aan het pesten is en welk deel van de tijd besteed wordt aan 'boeven vangen'?

Daarbij is het argument dat alleen 'echte' criminaliteit aangepakt moet worden dikke bullshit. Dat is hetzelfde als zeggen dat dokters alleen naar levensbedreigende situaties mogen kijken. De impact (overlast, kwaliteit van leven etc.) van kleine criminaliteit (ja, dus ook wildplassen) op het dagelijks leven is voor veel mensen groter dan die van grote criminaliteit vermoed ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 15:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 15:34 schreef Rotzak het volgende:
Inderdaad, iemand met een shirt met de print "Corrupt" is gevaar voor de samenleving en dient twee jaar later weer gedagvaard te worden, op zijn verjaardag welteverstaan.

Dat is ook onzin, blijkbaar kan het volgens de wet toch gebeuren. Ga dan daarover klagen ipv over de politie

En dan nog is dit voor zover jij en ik weten maar een incident! Misschien is de politie maar 0,01% van haar tijd met dit soort dingen bezig. Weinig reden om er dan zo over te zeiken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-04-2009 15:49 by Mark Profiel van Mark

Ik moet zeggen dat ik de Nederlandse politie soms wel erg kinderachtig vindt, ik heb bij tijd en wijle van die baasjes gezien van begin 20 die het nodig vinden om even lekker de authoriteit uit te hangen. Maar goed, dat hou je toch.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 16:02 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 april 2009 15:37 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is ook onzin, blijkbaar kan het volgens de wet toch gebeuren. Ga dan daarover klagen ipv over de politie

En dan nog is dit voor zover jij en ik weten maar een incident! Misschien is de politie maar 0,01% van haar tijd met dit soort dingen bezig. Weinig reden om er dan zo over te zeiken.


Zolang ik 90 euro boete krijg voor het pissen tegen een boom notabene, dan veracht ik zowel de staat alsmede de knecht die deze belachelijke hoge boete uitdeelt, of het nu 1 of 90 procent van de incidenten is, om nog maar te zwijgen over die achterlijke regels als een verplicht id plicht en dat soort geintjes, ik moet me verdomme identificeren in mijn eigen huis tegenwoordig.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2009 16:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Emigreren?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-04-2009 16:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 april 2009 16:02 schreef Rotzak het volgende:
Zolang ik 90 euro boete krijg voor het pissen tegen een boom notabene, dan veracht ik zowel de staat alsmede de knecht die deze belachelijke hoge boete uitdeelt, of het nu 1 of 90 procent van de incidenten is, om nog maar te zwijgen over die achterlijke regels als een verplicht id plicht en dat soort geintjes, ik moet me verdomme identificeren in mijn eigen huis tegenwoordig.

Je zou ook een wc op kunnen zoeken als je moet pissen. Scheelt een bult geld. Bovendien vind ik het zwaar irritant, al die stappers die de straat vol pissen. Dus als je dan een boete krijgt: Eigen schuld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2009 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mensen die opstraat pissen = zwervers.
Grow up


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 16:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wat een gelul, in de streek waar ik woon zit er gewoon niks anders op dan of tegen de boom zeiken of jezelf bezeiken, en een bekeuring oke, maar een godvergeten negentig euro? Maargoed, ze moeten natuurlijk cartoon network kunnen betalen op het knechtenbureau, en tegenwoordig is bambix duur en zijn de pampers ook niet meer te betalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 03-04-2009 16:17]


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2009 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je woont in zimbabwanië?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 16:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 april 2009 16:15 schreef Rotzak het volgende:
Wat een gelul, in de streek waar ik woon zit er gewoon niks anders op dan of tegen de boom zeiken of jezelf bezeiken, en een bekeuring oke, maar een godvergeten negentig euro? Maargoed, ze moeten natuurlijk cartoon network kunnen betalen op het knechtenbureau, en tegenwoordig is bambix duur en zijn de pampers ook niet meer te betalen.


Moeten ze daar de wc nog uitvinden of zo?


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-04-2009 16:19 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 april 2009 16:15 schreef Rotzak het volgende:
Wat een gelul, in de streek waar ik woon zit er gewoon niks anders op dan of tegen de boom zeiken of jezelf bezeiken,


quote:
Op 3 april 2009 15:27 schreef Rotzak het volgende:
ik woon zelf in een probleemwijk


Waar pis je nou tegen een boom?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 16:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 april 2009 16:19 schreef Daops het volgende:
Waar pis je nou tegen een boom?


Ik ben voor het laatst bekeurd bij mijn ouders thuis, diep in het platteland van de achterhoek, dus ook voor Lionheart, an de kanten van de greppel staat geen plee


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 16:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 16:02 schreef Rotzak het volgende:
Zolang ik 90 euro boete krijg voor het pissen tegen een boom notabene, dan veracht ik zowel de staat alsmede de knecht die deze belachelijke hoge boete uitdeelt...

OK, bij dezen veracht ik jou compleet als persoon alsmede je ouders, omdat jij ooit een keer in je leven vast wat fout gedaan hebt.

Daaaahaaag.

edit: en dan vind ik nogeneens dat je ongelijk hebt met het kinderachtige van bepaalde bekeuringen op bepaalde moment, kun je nagaan hoe je met zo'n instelling je eigen ruiten ingooit!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-04-2009 16:29]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-04-2009 16:33 by XXL Profiel van XXL

Misschien wist Rotzak gewoon niet dat je niet mag wildplassen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 16:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 16:33 schreef XXL het volgende:
Misschien wist Rotzak gewoon niet dat je niet mag wildplassen.

Maakt niet uit

Je wordt geacht de wet te kennen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-04-2009 16:34]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 16:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 april 2009 16:34 schreef ZelThoR het volgende:
Maakt niet uit

Je wordt geacht de wet te kennen.


Ik vond je antwoord voor de edit sterker.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 16:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 16:38 schreef Lionheart het volgende:
Ik vond je antwoord voor de edit sterker.
Was het ook, maar die is volgens mij (na even wél nadenken) niet waar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-04-2009 16:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 april 2009 16:34 schreef ZelThoR het volgende:
Maakt niet uit

Je wordt geacht de wet te kennen.


Ik wordt geacht de wet te kennen? Vergeet het maar


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-04-2009 16:47 by XXL Profiel van XXL

Dus als ik met drank op achter het stuur wordt gesnaaid zijn de gevolgen ook onterecht zolang ik maar volhoud dat ik de wet niet ken en het niet wist.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 16:55 by spectre Profiel van spectre

He, moet je daar nou weer op terug komen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen