IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 25-02-2009 16:33 by Daops Profiel van Daops

Dat vliegtuig in de Hudson laatst, amerikaanse maatschappij -> zie je nou wel! Alles uit dat land verbieden op europa te vliegen!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 16:56 by Mark Profiel van Mark

Hoezo, alle passagiers overleefden daar toch? Laat maar komen hoor!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2009 17:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 februari 2009 15:30 schreef ZelThoR het volgende:
Om welk percentage gaat het dan? Hoe is dat in vergelijking met andere maatschappijen? Wat waren de omstandigheden? Was het aan de maatschappij te wijten?


Zeik even een eind in de andere richting, wil je? Ik heb het niet over percentages gehad. Dit zijn absolute cijfers. Ik vergelijk het ook niet met welke maatschappij dan ook.

Je verveelt je echt, hè?
En ja, ik hap hier graag even op, hehehe.

@ Mark: Daops hangt nu eenmaal graag de Turkenknuffelaar uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-02-2009 17:06]


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-02-2009 17:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 februari 2009 17:04 schreef Lainedil het volgende:
Zeik even een eind in de andere richting, wil je? Ik heb het niet over percentages gehad. Dit zijn absolute cijfers. Ik vergelijk het ook niet met welke maatschappij dan ook.

Je verveelt je echt, hè?
En ja, ik hap hier graag even op, hehehe.

Nou ja, jij suggereert dat het een onveilige maatschappij is. En absolute cijfers zijn niet voldoende voor die uitspraak


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2009 17:09 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 februari 2009 17:07 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, jij suggereert dat het een onveilige maatschappij is. En absolute cijfers zijn niet voldoende voor die uitspraak


Ik houd gewoon niet van een maatschappij die neerstort, zo eenvoudig is het. En ik vlieg ook niet graag met Turkish Airways, Onur Air, El Muslimo Air, of welke zandbakluchtvaartmaatschappij (mooi Scrabblewoord ) dan ook. En ja, ik ben fors bevooroordeeld.

Germanwings is nog niet gecrashed. *klopt snoeihard af*

[EDIT: vandaar ook het verzoek mbt onze tour in september om niet met El Cheapo te vliegen. Ik schijt hem nu al, hahaha.]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-02-2009 17:10]


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 17:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 februari 2009 15:47 schreef ZelThoR het volgende:
Mijn vragen staan nog steeds


precies, ik heb er nu nog meer bij


quote:
Op 25 februari 2009 15:49 schreef Cadaveria het volgende:
Lastige vergelijking aangezien je niet weet hoeveel vluchten klm heeft ten opzichte van die turkse maatschappijk


Nou dat zal wel stukken meer zijn,
maar KLM heeft ook echt wel meer ongelukken gehad. Op die site kun je volgens mij op een wikipediaanse manier ongelukken invullen, iig echt geen officiele lijstjes dus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 17:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 februari 2009 17:09 schreef Lainedil het volgende:
Ik houd gewoon niet van een maatschappij die neerstort, zo eenvoudig is het. En ik vlieg ook niet graag met Turkish Airways, Onur Air, El Muslimo Air, of welke zandbakluchtvaartmaatschappij (mooi Scrabblewoord ) dan ook. En ja, ik ben fors bevooroordeeld.

Germanwings is nog niet gecrashed. *klopt snoeihard af*

[EDIT: vandaar ook het verzoek mbt onze tour in september om niet met El Cheapo te vliegen. Ik schijt hem nu al, hahaha.]


hehe dus alleen nieuwe vliegtuigmaatschappijen, die lijken me juist veel onveiliger.

quote:
Turkish Airlines is sinds april 2008 volwaardig lid van Star Alliance. De nationale maatschappij van Turkije heeft nooit op de zwarte lijst van de Europese Unie gestaan.


quote:
Opgericht in 1933




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-02-2009 17:18 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 25 februari 2009 17:10 schreef ElitE het volgende:




Nou dat zal wel stukken meer zijn,
maar KLM heeft ook echt wel meer ongelukken gehad. Op die site kun je volgens mij op een wikipediaanse manier ongelukken invullen, iig echt geen officiele lijstjes dus.

Ja daarom. Maar jah. Algemene conclusie is dus gewoon dat het niet te vergelijken valt.
Ja toch altijd wel handig om je eigen gezonde verstand te gebruiken bij dit soort dingen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 17:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

daarnaast is vliegen ook het veiligste transportmiddel. Haha trouwens 1 van de chicks van halal heet:
Jihad Alariachi

leuke naam


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-02-2009 17:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 februari 2009 17:09 schreef Lainedil het volgende:

Germanwings is nog niet gecrashed. *klopt snoeihard af*




Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat in de jaren 40-45 best wat Duitse vliegtuigen neerstortte?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-02-2009 17:42 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 25 februari 2009 17:04 schreef Lainedil het volgende:
@ Mark: Daops hangt nu eenmaal graag de Turkenknuffelaar uit.
Geloof me, ook voor mij is het hier gewoon een vermakelijk spel.

quote:
Op 25 februari 2009 17:09 schreef Lainedil het volgende:
Ik houd gewoon niet van een maatschappij die neerstort, zo eenvoudig is het.
Dus je bent het met mijn opmerking over het Hudson-vliegtuig eens?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-02-2009 18:01 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 februari 2009 17:09 schreef Lainedil het volgende:
Ik houd gewoon niet van een maatschappij die neerstort, zo eenvoudig is het. En ik vlieg ook niet graag met Turkish Airways, Onur Air, El Muslimo Air, of welke zandbakluchtvaartmaatschappij (mooi Scrabblewoord ) dan ook. En ja, ik ben fors bevooroordeeld.

Germanwings is nog niet gecrashed. *klopt snoeihard af*

[EDIT: vandaar ook het verzoek mbt onze tour in september om niet met El Cheapo te vliegen. Ik schijt hem nu al, hahaha.]


Jullie kunnen toch ook zelf vliegen?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2009 18:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 februari 2009 18:01 schreef Lionheart het volgende:
Jullie kunnen toch ook zelf vliegen?


De Peruaanse douane staat geen vleugeltjes en vliegende eenhoorns toe. Die moeten we thuis laten, en zijn dus op echte grote mensendingen aangewezen.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 18:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 15:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij zie jij het verschil nog niet tussen een Griek, Turk, Armeniër of Macedoniër.
Zolang jij maar het verschil weet tussen een mening en een feit vind ik alles prima.



Maarem, goed bezig, nog steeds niets bekend over de oorzaak, maar de zwarte doos is binnen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 18:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 17:42 schreef Daops het volgende:
Dus je bent het met mijn opmerking over het Hudson-vliegtuig eens?
Wat ik ervan meegekregen heb is dat die gasten op de Hudson hebben laten zien hoe je een noodlanding hoort uit te voeren, en ligt die Turk in 3 stukken in een akker.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 18:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Meer bekend; de piloten hebben een zogenaamde "overtrek" (niets met bedden te maken) weten te maken door zo lang mogelijk in de lucht te blijven.
Zal een mooie klereherrie in de cockpit geweest zijn, al die toeters en bellen en stemmen die je vertellen dat je snelheid te laag ligt om -niet- uit de lucht de donderen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 19:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 februari 2009 18:23 schreef Greycloak het volgende:
Wat ik ervan meegekregen heb is dat die gasten op de Hudson hebben laten zien hoe je een noodlanding hoort uit te voeren, en ligt die Turk in 3 stukken in een akker.




Cholera tering, door hoeveel turkse moslims moet jij wel niet simultaan verkracht zijn in je prehomosexuele periode om elk negatief dingetje aan turkjes en marrokaantjes te verbinden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-02-2009 19:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat Grey in zijn vorig leven een Turks-sprekende Griek was in Smyrna, zo jaren 1920. Zou veel verklaren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-02-2009 19:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

In de jaren 1920 was Grey toch ook al gewoon Grey?


Bareuh...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 19:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 19:16 schreef ElitE het volgende:
Cholera tering, door hoeveel turkse moslims moet jij wel niet simultaan verkracht zijn in je prehomosexuele periode om elk negatief dingetje aan turkjes en marrokaantjes te verbinden.
Wacht even hoor, maar wat precies klopt er niet aan hetgeen ik heb gepost?
Misschien dat je me beter daarop kan wijzen dan op je sexuele dromen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 19:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je suggereert dat die turk niet kan vliegen, maar situaties zijn niet echt te vergelijken, het amerikaanse toestel was op veel grotere hoogte al in de problemen, en kon dus gemakkelijk een stukje water zoeken. Hierzo had de piloot maar een zeer kleine marge om dingen te kunnen herstellen, bovendien geen water.

ooggetuigen zeiden dan ook nog dat hij uit de lucht donderde ipv langzaam op de grond gleed.

nu kwam dit waarschijnlijk door een brandstof tekort, maar ik geloof niet dat de piloot daar veel mee te maken heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-02-2009 19:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 20:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 19:55 schreef ElitE het volgende:
je suggereert dat die turk niet kan vliegen, maar situaties zijn niet echt te vergelijken, het amerikaanse toestel was op veel grotere hoogte al in de problemen, en kon dus gemakkelijk een stukje water zoeken. Hierzo had de piloot maar een zeer kleine marge om dingen te kunnen herstellen, bovendien geen water.

ooggetuigen zeiden dan ook nog dat hij uit de lucht donderde ipv langzaam op de grond gleed.

nu kwam dit waarschijnlijk door een brandstof tekort, maar ik geloof niet dat de piloot daar veel mee te maken heeft.
Ter informatie; elk vliegtuig heeft een bijzonder goed werkende brandstofmeter met bijbehorende sirenes die al afgaan ruim voordat de tanks leeg zijn.
Ten tweede ligt Schiphol tussen de bollenvelden waar je gerust een Boeing een beschaafde buiklanding kan laten maken.

Ik zie nog steeds geen enkele reden om het leven van je passagiers op het spel te zetten door willens en wetens je kist met lege tanks toch op het asfalt neer te willen zetten.

Maar goed, ik was er niet bij, ik "lees alleen wel eens wat" (om het voorzichtig uit te drukken; ik ben geen Beli) en hij zal absoluut een goede reden hebben gehad om het leven van zijn passagiers wel degelijk op het spel te zetten.

En fijn te weten dat je ook serieus kan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-02-2009 20:21]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-02-2009 20:58 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Niemand weet nog iets over de oorzaak, het onderzoek kan nog maanden of jaren duren, maar Grey knows it all.



Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 25-02-2009 21:02 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Tja, het eerste waar ik aan dacht was, dat de brandstof op was. Aangezien er helemaal geen explosie of brand was en ze er bijna waren... Maar IK ben dus absoluut geen expert.

Herstel:
Eigenlijk was het eerste wat ik dacht: Wat erg!

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 25-02-2009 21:04]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-02-2009 21:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hey WR, ff normaal doen, het was een Turk, en over dat volk weet grey alles vanaf! die kunnen nooit iets goed doen dus ik denk wel dat grey een punt heeft hier, met hun geiten enzo (wie houd er nou geite?!!?)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen