|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, want Grey leest wel eens wat. En hij bouwt modelvliegtuigjes. Je weet. |
|
Als God had gewild dat Turken zouden vliegen dan had hij ze wel vleugeltjes gegeven. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
NIEUWSFLASH: ER IS GEEN, IK HERHAAL, GEEN gOD! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tuurlijk wel, wie heeft anders al die kerken overal gebouwd? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Tuurlijk. Nogmaals, een Boeing die naar beneden dondert duidt op niets anders dan een te lage snelheid om lift onder de vleugels te genereren. Een beetje piloot weet dat. Het enige dat ik hier lees is dat het allemaal met mijn Turkenfobie (...) te maken heeft en geen andere speculaties. Spreek me eens tegen ofzo, beetje schelden kan iedereen wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vanzelfsprekend. Een mensenlijke fout lijkt het meest voor de hand liggend, maar er kunnen tig andere oorzaken voor een te lage snelheid zijn. Dat zal uit het onderzoek blijken. |
|
quote: quote: Hehe, sorry hoor Grey, maar alleen omdat je wat leest ben je geen expert. En verder ademen jouw posts weer de gebruikelijke kortzichtigheid die we van je gewent zijn uit. Je hebt volgens jezelf de wijsheid weer in pacht en weet wederom direct schuldiigen aan te wijzen. Knap hoor. Boeiender |
|
quote:Tsja, het enige andere dat ik hier lees is nogmaals een hoop stompzinnig gescheld en tegenwerpingen zonder funderingen. Mocht het te wijten zijn aan een defecte brandstofmeter in combinatie met een defecte snelheidsmeter dan nog zijn er mensen die hun werk beter moeten doen. Heeft iemand die er veel en veel meer verstand van heeft dan deze N00b misschien een logischer verklaring? Ik houd me aanbevolen, en schelden graag in een ander tipok. Lekker makkelijk. En waar claim ik de waarheid in pacht te hebben? Zo te lezen trek jij ook erg snel conclusies, dus ga mij niet verwijten waar je jezelf schuldig aan maakt chef! wederom. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-02-2009 22:03] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
 schel·den schold, h gescholden beledigende woorden uitspreken Oh, en: quote: Goh, Boeing... Amerikaans! Mischien heeft een amerikaan wel niet goed zijn werk uitgevoerd. Nah, zal toch niet... Lijkt me dat je beter kan afwachten tot er een onderzoek is afgerond voor er gesproken kan worden over de oorzaak. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-02-2009 22:09] Boeiender |
|
Goed nieuws dat. Nog beter nieuws: quote: (SN) Dit schijnt in Deutschland al voor een % of 30 (!) minder boem op de weg te zorgen. Ik ben benieuwd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als de rode baron had gevlogen was ie vast neergehaald door een een rond fladderend stuk shoarma gok ik .. Sinds WWII zijn de vliegtuigjes ietwat veranderd grey ... |
|
quote:De piloten en onderhoudsmonteurs dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat zijn vast Koerden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik denk dat het door de lichtval kwam. |
|
quote: jullie kunnen wel heel leuk speculeren hoor, al die dingen.. maar íédereen wéét toch dat osama bin laden hier achter zit? dom volk hiero.. |
|
quote:Of Red Bull natuurlijk |
|
quote: Veel Turken die ik ken zijn wel omgeven door vliegen, met vleugeltjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Veel Nederlanders trouwens ook, is vaak als je op boerderijen werkt. Wat ik nou zo raar vind, is dat iedereen een mening heeft of geraakt is als er eens een keer bij een vliegtuigongeluk een paar mensen omkomen. Ook op televisie al die zielige ooggetuigenverslagen en alle andere emotionele toestanden bij betrokkenen. Terwijl er op jaarbasis in het wegverkeer b.v. veel meer mensen omkomen. Of in de derde wereld door honger. Of door oorlogen die gewoon doorwoeden. Eigenlijk is het gewoon decadentie ten top, al die aandacht voor een vliegtuigongeluk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium spreekt van een duidelijk geval van een undershoot, de term voor een vliegtuig dat op de verkeerde hoogte zit bij de landing en daardoor de landingsbaan niet haalt. Het toestel, een Boeing 737-800, brak bij de val in drie stukken: het knikt bij de vleugels en bij het staartstuk. Ooggetuigen vertellen dat het toestel op het laatst schuin met de neus omhoog in de lucht hing. Het staartstuk brak daardoor bij het raken van de grond als eerste af. Hoogleraar Van Tooren: ,,Als je heel hard naar beneden klapt, wordt de vliegtuigromp technisch gezien behoorlijk op buiging belast. Die breekt dan. Dat gebeurt altijd voor en achter de vleugel.’’ Volgens Van Tooren is het de grote vraag wat is misgegaan. ,,De kist was nog vrij jong, dus er is geen sprake van vermoeiing. Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de motoren.’’ Als zoiets gebeurt vlak voor de landing, zoals gisteren bij TH1951, is er heel weinig tijd om te reageren en zijn er weinig opties, zegt Benno Baksteen van het Platform Duurzame Luchtvaart. ,,Je moet dan binnen een paar seconden een plan maken.’’ Hij sluit niet uit dat de omgekomen piloten doelbewust de akker hebben uitgekozen in een poging een relatief zachte noodlanding te maken. Het uitvallen van motoren, voor de deskundigen voorlopig de meest aannemelijke oorzaak, kan diverse oorzaken hebben. Bij de recente noodlanding op de Hudson-rivier in New York raakte het vliegtuig een zwerm vogels. Het toestel dat januari 2008 op Londen Heathrow tegen de grond klapte, verloor motorvermogen doordat de brandstofleidingen waren dichtgevroren. Er zijn ook vliegtuigen verongelukt doordat de kerosine op was. Een vertraging kan oorzaak zijn van brandstofgebrek, maar TH1951 was niet noemenswaardig vertraagd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Niet echt een naam die vertrouwen wekt.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jammer dat de piloten niet meer leven, anders hadden ze daar snel een oorzaak kunnen vinden. mja lijkt me een typische stall. Aan de motoren was te zien dat ze geen vermogen meer leveren en ja met zo'n lage snelheid verliest hij lift en pleurt ie recht naar beneden. Dat vliegtuig van de Hudson had hetzelfde maar zat veel hoger waardoor hij snelheid kon houden door de neus te laten zakken.. voor de echte luchtvaardnerds (zoals ik ) zou ik dit eens checken: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9466&page=3 |
|
quote:Dan nog. Neus naar beneden om snelheid te pakken, laatste moment weer optrekken et le voila, buiklanding. Het is niet dat er bomen vlak voor de banen staan ofzo. Maar zoals ik al zei, de piloot zal wel een reden hebben gehad om dit te riskeren. En dat ene eiland bekent kleur: quote: (SN) Uitmuntend getimed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah, ook nog piloot in je vrije tijd? |
|
quote: *kuch* quote: Er staan wel bomen rondom het akker waar het is neergekomen. <-----Thee voor Grey Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |