IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2009 8:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 februari 2009 7:57 schreef Greycloak het volgende:
1. De betekenis van het woord "mega" mag je nog even ergens opzoeken, maar om het te nuanceren; de bouwsector laat zichzelf ook in niet geringe mate kapot concurreren door bedrijven uit o.a. Polen. Verder zijn er nog geen massale uitzettingen geweest dus ja, we zitten er in, nee, niet mega zoals in de V.S.
2. Zet de percentages in BNP naast elkaar voor wat betreft de V.S. aan deze, door hen zelf begonnen, oorlog uitgeeft en wat Nederland eraan spendeert. Verder, als wij eruit stappen laat dat niet zo'n troep achter als wanneer de V.S. eruit stappen.
3. Zet de percentages in BNP naast elkaar voor wat betreft de V.S. aan deze, door hen zelf begonnen, oorlog uitgeeft en wat Nederland eraan spendeert. Verder, als wij eruit stappen laat dat niet zo'n troep achter als wanneer de V.S. eruit stappen.

[edit]Doe maar Earl Grey, flink zwart met een kruimeltje suiker.[/edit]


Qua bouwsector heb ik het niet over de arbeidskrachten maar over projecten die niet doorgaan / uitgesteld worden. Dit heeft alles te maken met krediet, en het moeilijker worden met het verkrijgen ervan, en met inversteerders die het rustig aandoen door de kredietcrisis. Geld moet rollen en als dat stagneert zullen er onherroeppelijk gevolgen zijn.

Verder kan je ook kijken naar de autoverkoopsector, zeg maar tegen je autodealer dat er niets aan de hand is.

En qua oorlogen, heb ik het over BPN? Had jij het over BPN? Je verwijt de VS dat het eikels zijn omdat ze een onwinbare oorlog voeren. Daar doen we lekker aan mee, dus zijn we net zulke grote eikels, en het maakt niet uit "dat we er makkelijk uit kunnen stappen", daar gaat het niet om, daar mis je het punt.

En over de troep die achterblijft, daar zijn we ook verantwoordelijk voor, omdat we meedoen. Maakt niet uit, al hadden we maar 10 man gestuurd, dan nog heb je een verantwoordelijkheid voor het geheel omdat je participeert.

[edit] Earl Grey comming up![edit]

[edit2] Maar je moet hem alleen opdrinken vrees ik, tijd om even langs het vliegtuigje te rijden [edit2]

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-02-2009 8:07]


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 10:39 by bastianus Profiel van bastianus

Persoonlijk denk ik dat de kredietcrisis in de VS veel meer impact heeft, simpelweg omdat de schulden per hoofd van de bevolking daar veel hoger zijn. Bovendien hebben de VS een veel slechter socialer vangnet, waardoor het alleen maar nog erger kan worden. En het één werkt natuurlijk het ander in de hand.
In Nederland gaat het echter door ons kabinet ook behoorlijk de verkeerde kant uit, doordat Donner en consorten ook flink wat gaten in dit vangnet willen gaan maken. Door flink op de lonen, pensioenen en uitkeringen te gaan bezuinigen.
Blijkbaar heeft dit kabinet nooit van het Keynesiaanse model gehoord, dat ervoor pleit om als overheid juist extra veel geld in dit soort zaken te investeren in slechte tijden. Immers, geld moet rollen om de economie draaiende te houden. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de bezuigingen in zorg, onderwijs etc. Door alleen maar geld in bedrijven en banken te investeren komt het geld w.s. op de verkeerde plaats, namelijk bij de top van het bedrijfsleven terecht. En die overleven de crisis toch wel, daar zorgen ze wel voor.
Samengevat: Het feit dat niemand hier door het gebrek aan sociaal vangnet absurde schulden hoeft te maken, redt voor een deel onze economie. Laten we dat a.u.b. zo houden.

Wat de oorlogen betreft, daar zit Nederland wel degelijk in, door politieke en oorlogssteun. Maar Nederland is ook erg gebaat (geweest) bij de steun van de VS als belangrijke kernmacht. De VS hebben natuurlijk niet voor niets legerbases en dependances op Nederlandse legerbases. Die steun heeft ons ook vaak gered, laten we wel wezen, anders waren we nu een Duitse provincie zonder Ajax geweest.
De PvdA en andere partijen kunnen nu wel heel stoer commentaar maken op de rol van Nederland in Irak en Afghanistan, maar als zij hadden geregeerd weet ik zeker dat ze dezelfde keus hadden gemaakt. Omdat Nederland zonder defensiesteun van de VS nergens is, en het logisch is dat ze eens iets terug doen. Bovendien is steun van een belangrijke kernmacht niet overbodig voor het evenwicht tegenover andere kernmachten in Azië of voormalig Rusland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-02-2009 10:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 februari 2009 16:54 schreef Lionheart het volgende:
Idd, er vielen maar negen doden, dat stelt toch niks voor?

Dus als morgen 9 van jouw directe familieleden (of goede vrienden) dood neervallen is dat prima?

Die amerikanen (die christenen) zijn gestoord. Als ze zich zo aan de bijbel houden laat ze dan ook geen varkensvlees eten etc.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2009 10:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 februari 2009 8:05 schreef MR. N het volgende:
Verder kan je ook kijken naar de autoverkoopsector, zeg maar tegen je autodealer dat er niets aan de hand is.



Owja, die sector die al jaren en jaren schandalig veel verdient aan arme mensen die het hebben van een dure auto zien als een verlengstuk van hun penis.

Meer mensen die met die sector echt enorm veel medelijden hebben?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2009 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Autoverkopen zijn in NL 10% gedaalt .. vind dat niet zo schokkend. Allover is er 0,5% meer gekocht in NL ...

Er is zeker ene vorm van crisis, maar imho is die er puur op sentimenteel nivo. We praten het elkaar aan .. als iedereen gewoon normaal doet en normaal zijn dingen koopt is er niks aan het handje.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2009 11:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2009 10:40 schreef ghoulliette het volgende:

Die amerikanen (die christenen) zijn gestoord. Als ze zich zo aan de bijbel houden laat ze dan ook geen varkensvlees eten etc.

ach het is maar een groepje van 70 mensen die kerk, maargoed ze zijn wel extreem erin doorgedraait ze besteden alleen al $200.000 aan vliegtickets per jaar om bij begrafenissen van soldaten en andere gelegenheden te demonstreren. Dus ik denk dat ze nog best even naar nederland willen komen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2009 11:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2009 11:09 schreef Jenje het volgende:
Autoverkopen zijn in NL 10% gedaalt .. vind dat niet zo schokkend. Allover is er 0,5% meer gekocht in NL ...

Er is zeker ene vorm van crisis, maar imho is die er puur op sentimenteel nivo. We praten het elkaar aan .. als iedereen gewoon normaal doet en normaal zijn dingen koopt is er niks aan het handje.


Nee we staan nog aan de voorgrond van de crisis, in nederland is het domino spelletje nog niet zo veral in de VS. Maar dat sentimentele is echt niet het enige, die enorme daling van 10% is wel in enkele maanden gebeurt, en niets ziet ernaar uit dat het binnekort stijgt.

De grotere industriele bedrijven hebben allemaal werktijdsverkortingen aangevraagd die telkens langer moeten. Ik zie veel transport bedrijven die minder opdrachten krijgen of failliet gaan.
Transacties van de bank duren nu soms een week langer, dat wil zeggen dat je als bedrijf nog zo gezond is je falliet verklaard kan worden omdat de bank zn geld niet meer op orde heeft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2009 11:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2009 10:39 schreef bastianus het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de kredietcrisis in de VS veel meer impact heeft, simpelweg omdat de schulden per hoofd van de bevolking daar veel hoger zijn. Bovendien hebben de VS een veel slechter socialer vangnet, waardoor het alleen maar nog erger kan worden. En het één werkt natuurlijk het ander in de hand.
In Nederland gaat het echter door ons kabinet ook behoorlijk de verkeerde kant uit, doordat Donner en consorten ook flink wat gaten in dit vangnet willen gaan maken. Door flink op de lonen, pensioenen en uitkeringen te gaan bezuinigen.
Blijkbaar heeft dit kabinet nooit van het Keynesiaanse model gehoord, dat ervoor pleit om als overheid juist extra veel geld in dit soort zaken te investeren in slechte tijden. Immers, geld moet rollen om de economie draaiende te houden. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de bezuigingen in zorg, onderwijs etc. Door alleen maar geld in bedrijven en banken te investeren komt het geld w.s. op de verkeerde plaats, namelijk bij de top van het bedrijfsleven terecht. En die overleven de crisis toch wel, daar zorgen ze wel voor.
Samengevat: Het feit dat niemand hier door het gebrek aan sociaal vangnet absurde schulden hoeft te maken, redt voor een deel onze economie. Laten we dat a.u.b. zo houden.



nouja snijden AOW is zo raar nog niet, in de tijd dat de AOW werd ingevoerd was de gemiddelde levensverwachting 67 jaar nu 78. dat is een behoorlijke hap geld extra, en dan heb je nog een behoorlijke vergrijzing. en mensen van 67 zijn nu ook minder naar de klote als 40 jaar geleden. Dat de overheid wat meer moet investeren kan wel, maar op sommige dingen zullen toch echt bezuinigingen moeten komen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2009 12:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mobiel teruggevonden in kabeljauw

Een zakenman die zijn mobiele telefoon was kwijtgeraakt op het strand, was stomverbaasd toen het toestel opdook in een kabeljauw. Dat berichtte het Britse dagblad The Sun vandaag.

De 45-jarige Andrew Cheatle vertelde dat hij een week eerder met zijn hond aan het dollen was. "De telefoon moet uit mijn zak zijn gevallen en meegesleurd door een golf."

Toen Andrew winkelde voor een nieuwe telefoon, werd zijn 33-jarige vriendin gebeld. "Je oude mobiel belt mij", aldus Rita Smith. Een visser vertelde haar dat hij de telefoon die ochtend had gevonden in de maag van een flinke kabeljauw. Eerst had het mobieltje het niet gedaan, maar toen de visser zijn eigen simkaart erin stak wel.

De zakenman kon het verhaal niet geloven, maar ging toch kijken. "Mijn telefoon deed het na een week gewoon nog, hij stonk alleen een beetje en was wat beschadigd." Andrew heeft geen nieuwe telefoon gekocht.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-02-2009 12:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik hoop dat deze mensen naar Turkije afreizen, en daar voor belediging van de Turkse natie worden opgepakt en nooit meer het daglicht zien. Is die idiote wet nog ergens goed voor.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2009 12:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 februari 2009 12:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik hoop dat deze mensen naar Turkije afreizen, en daar voor belediging van de Turkse natie worden opgepakt en nooit meer het daglicht zien. Is die idiote wet nog ergens goed voor.


Waar reply jij nou precies op? Misschien ff quoten ofzo?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 12:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2009 11:22 schreef ElitE het volgende:
nouja snijden AOW is zo raar nog niet, in de tijd dat de AOW werd ingevoerd was de gemiddelde levensverwachting 67 jaar nu 78. dat is een behoorlijke hap geld extra, en dan heb je nog een behoorlijke vergrijzing. en mensen van 67 zijn nu ook minder naar de klote als 40 jaar geleden. Dat de overheid wat meer moet investeren kan wel, maar op sommige dingen zullen toch echt bezuinigingen moeten komen.

Ja en nee. Het is te gek dat je je hele leven lang premie moet betalen voor je AOW, en dat je die dan later niet fatsoenlijk geïndexeerd ontvangt.
Met de pensioenen is het nog veel schandaliger. Daar is geld gewoon verdampt doordat de fondsen met het geld dat ze voor mensen moesten beheren zijn gaan beleggen. En nu de economie tegenzit kunnen hun klanten hiervoor gaan opdraaien.
Waar ik geen moeite mee heb is als de lonen bevroren worden of als er efficiënter gewerkt moet worden in gesubsidieerde sectoren of het bedrijfsleven. De kosten voor overhead en overbodige regelgeving rijzen de pan uit. Verder zie ik niet in waarom er dure regelingen als de Vut in stand moeten worden gehouden, en waarom de pensioengrens vast bij 65 moet liggen. Zelf zou ik er geen moeite mee hebben om langer door te werken.
Tot slot denk ik dat de kredietcrisis de prijs is voor het feit dat we jarenlang boven onze stand hebben geleefd. Een simpel principe is gewoon dat je niet meer geld moet uitgeven dan er binnen komt. Zelf heb ik dat altijd gedaan, waardoor ik nu geen schulden of andere problemen heb. Maar ik leef dan ook heel eenvoudig met weinig extra uitgaven. Zodat ik ook een buffer heb kunnen opbouwen voor als de tijden minder zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2009 12:33 by XXL Profiel van XXL

Wie echt verzekerd wil zijn van een goede oudedagvoorziening neemt uiteraard gewoon een wat jongere vriendin met een goede baan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-02-2009 12:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 februari 2009 12:29 schreef XXL het volgende:
Waar reply jij nou precies op? Misschien ff quoten ofzo?


Ik reageer op de gehele vorige pagina . Zal je ongetwijfeld niet ontgaan zijn.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 12:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 februari 2009 12:33 schreef XXL het volgende:
Wie echt verzekerd wil zijn van een goede oudedagvoorziening neemt uiteraard gewoon een wat jongere vriendin met een goede baan.


of een (hele) oude multimiljonair(e)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2009 12:44 by XXL Profiel van XXL

Je oudedagvoorziening moet natuurlijk wel leuk blijven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 13:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2009 12:21 schreef ElitE het volgende:
Mobiel teruggevonden in kabeljauw

Een zakenman die zijn mobiele telefoon was kwijtgeraakt op het strand, was stomverbaasd toen het toestel opdook in een kabeljauw. Dat berichtte het Britse dagblad The Sun vandaag.

De 45-jarige Andrew Cheatle vertelde dat hij een week eerder met zijn hond aan het dollen was. "De telefoon moet uit mijn zak zijn gevallen en meegesleurd door een golf."

Toen Andrew winkelde voor een nieuwe telefoon, werd zijn 33-jarige vriendin gebeld. "Je oude mobiel belt mij", aldus Rita Smith. Een visser vertelde haar dat hij de telefoon die ochtend had gevonden in de maag van een flinke kabeljauw. Eerst had het mobieltje het niet gedaan, maar toen de visser zijn eigen simkaart erin stak wel.

De zakenman kon het verhaal niet geloven, maar ging toch kijken. "Mijn telefoon deed het na een week gewoon nog, hij stonk alleen een beetje en was wat beschadigd." Andrew heeft geen nieuwe telefoon gekocht.



Die zakenlui verzinnen ook de gekste smoezen als hun telefoon naar vis ruikt. Gelukkig trapte Rita erin.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2009 13:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 februari 2009 12:38 schreef Greycloak het volgende:
Als jij mijn opleiding betaalt vind ik dat een puik plan!
Mail maar even voor details en alvast bedankt!


Hoe bedoel je.. opleiding?
Heb jij toch helemaal niet nodig?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2009 13:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 februari 2009 10:40 schreef ghoulliette het volgende:
Dus als morgen 9 van jouw directe familieleden (of goede vrienden) dood neervallen is dat prima?



Heej, de drogreden, die heb ik hier lang niet voorbij zien komen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2009 13:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2009 13:20 schreef MMayo het volgende:
Hoe bedoel je.. opleiding?
Heb jij toch helemaal niet nodig?
Het laatste nieuws: MMayo krabbelt terug.

Oh en natuurlijk dit:

quote:
Werkstraf voor doodrijden kind

De rechtbank in Arnhem heeft een 22-jarige inwoner van Lunteren veroordeeld tot een werkstraf van tachtig uur, omdat hij in mei 2007 een meisje van dertien heeft doodgereden. Bovendien kreeg de bestuurder een voorwaardelijk rijverbod van acht maanden.

Het kind was op kamp en nam deel aan een dropping. De groep liep onbegeleid in het donker, droeg geen hesjes, had geen zaklampen aan en liep langs een slecht verlichte weg. Het meisje liep op de weg. De man reed 70 of 80 kilometer per uur, waar 60 was toegestaan. Zijn koplampen waren laag afgesteld. Hij hoorde een klap, keerde om en zag toen wat er aan de hand was. Twee jongens raakten lichtgewond.

(SN)

Als ik de vader van dat kind was dan wist ik het wel...

Dan ging ik ook met een grijns van oor tot oor 240 uur schoffelen. Graag zelfs.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-02-2009 13:50]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2009 13:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 februari 2009 13:49 schreef Greycloak het volgende:
Het laatste nieuws: MMayo krabbelt terug.



Lezen is ook een kunst schijnbaar, doe anders even die quote waarin ik je een opleiding aan heb geboden of het over opleiding heb in dit kader.

Gaaf!
Octopus zorgt voor overstroming in Californië
Uitgegeven: 27 februari 2009 09:13
Laatst gewijzigd: 27 februari 2009 12:03
SANTA MONICA/LOS ANGELES - Een octupus heeft met haar acht armen en een nieuwsgierige aard voor een grote overstroming gezorgd in het Santa Monica Pier Aquarium in Californië.

Dat berichtte de Los Angeles Times vrijdag.

De Octopus draaide een scharnier los en verplaatste een leiding die vers zeewater naar het inktvissenverblijf voerde. Het bezoekerscentrum rond het aquarium van de octopus liep onder.

De eerste werknemers die donderdagmorgen op hun werk kwamen, zagen de gevolgen van de ondernemingslust van de Octopus. Ze schatten dat de pijpleiding circa tien uur lang zeewater in het pand had gespoten.

Het verblijf is boven het strand gebouwd, maar de vloer is niet berekend op de afvoer van dergelijke waterstromen. Het is erg veel werk het Pier Aquarium weer droog te krijgen.
© ANP

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-02-2009 13:55]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-02-2009 13:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 26 februari 2009 16:54 schreef Lionheart het volgende:
Idd, er vielen maar negen doden, dat stelt toch niks voor?


Ik las woensdag tijdens het haringhappen dat die hoertjes van Halal er ook zin zaten, die hebben het zeker weer net gered he? Erg jammer.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 13:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2009 13:41 schreef Snaack het volgende:
Heej, de drogreden, die heb ik hier lang niet voorbij zien komen!

Dat niet alleen. Als morgen mijn familieleden of vrienden bij een vliegtuigongeluk omkomen, wil ik mijn leed in alle stilte met mijn zelfgekozen omgeving verwerken, en niet met een hoop camera's en andere goedkope, sensatiebeluste media-aandacht. Het is namelijk geen gezonde interesse in het verhaal achter de ramp, maar ramptoerisme. Het meest trieste vind ik dat de journaals ook aan dit soort nieuws meedoen, blijkens de berichtgeving die erg "persoonlijk" was vergeleken met vrogger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2009 13:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 februari 2009 13:54 schreef Rotzak het volgende:
Ik las woensdag tijdens het haringhappen dat die hoertjes van Halal er ook zin zaten, die hebben het zeker weer net gered he? Erg jammer.


Klopt, volgens nieuwsberichten zijn ze nog even snel terug het vliegtuig in gegaan om een laptop te redden terwijl de rest nog lag te kreperen. Prioriteiten stellen he.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2009 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zaten toch bijna alleen maar turken in het toestel? Dan is het toch logisch?

I mean .. een goede laptop kost je rap 7, 800 euro ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen