IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Workout Metal Volgende pagina
BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 12:43 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

Hey ik ben nieuw hier maar heb me eigenlijk aangemeld omdat ik eigenlijk nergens anders deze vraag kan stellen omdat er weinig Nederlandse forums zijn waar mensen verstand hebben van metal.

Ik ben op zoek naar lekkere stevige tracks , zonder (of weinig) emotie, lekker uptempo, nauwelijks of geen intro en outro. Vaak eigenlijk met niet veel inhoud, als het maar lekker in het gehoor ligt waarbij je het liefst het gezicht van je grootste vijand wil platstampen.

Nummers die ik nu al bij elkaar heb gesprokkeld:

Hatebreed - Live for this
Dope - Die motherfucker die
Pantera - The Underground in America
Damageplan - Explode
Damageplan - Fuck you
Slipknot - Surfacing
Drowning Pool - Bodies






I crush your rush, I rule you fool...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2009 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

..


nhee


..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 12:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vader - Litany


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-02-2009 12:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 12:51 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

Ok ik ben misschien niet specifiek genoeg geweest. Ik ben niet op zoek naar grindcore/death metal/black metal. Het moet nog wel verstaanbaar zijn en het mag in jullie oren misschien wel een beetje "poppy" klinken als ik aan moet nemen dat hier echte metalheads zitten.

Ik hou wel van death en black metal af en toe maar daar ben ik nu niet naar op zoek.


I crush your rush, I rule you fool...


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 12:52 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:51 schreef Slechtheid het volgende:

Dat ken ik al, dat gaat echt te ver


I crush your rush, I rule you fool...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 12:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Check Strapping Young Lad maar eens, zit volgens mij wel tussen wat jij bedoeld.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 12:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:51 schreef BlaqSpark het volgende:
Ok ik ben misschien niet specifiek genoeg geweest. Ik ben niet op zoek naar grindcore/death metal/black metal. Het moet nog wel verstaanbaar zijn en het mag in jullie oren misschien wel een beetje "poppy" klinken als ik aan moet nemen dat hier echte metalheads zitten.

Ik hou wel van death en black metal af en toe maar daar ben ik nu niet naar op zoek.




STATIC-X!!!!


de eerste twee albums en de laatste ,

zeker workout metal


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:54 schreef MR. N het volgende:
Check Strapping Young Lad maar eens, zit volgens mij wel tussen wat jij bedoeld.


klopt!!

vooral de rooie , en City



signature


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 12:55 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:54 schreef MR. N het volgende:
Check Strapping Young Lad maar eens, zit volgens mij wel tussen wat jij bedoeld.
Ja ik zal eens ff in mn Strapping Young Lad folder kijken, maar zover ik weet is het niet groovy genoeg. Check ik ook meteen wat Fear Factory.


I crush your rush, I rule you fool...


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 12:56 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:54 schreef Hypnos het volgende:
STATIC-X!!!!


de eerste twee albums en de laatste ,

zeker workout metal

Daar had ik niet aan gedacht :D, die eerste 2 zijn de enige platen die ik dig, is die laatste weer een beetje in die stijl? Niet dat Wayne weer echt probeert te zingen en shit.


I crush your rush, I rule you fool...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-02-2009 12:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 20 februari 2009 12:43 schreef BlaqSpark het volgende:
Hey ik ben nieuw hier maar heb me eigenlijk aangemeld omdat ik eigenlijk nergens anders deze vraag kan stellen omdat er weinig Nederlandse forums zijn waar mensen verstand hebben van metal.

Ik ben op zoek naar lekkere stevige tracks , zonder (of weinig) emotie, lekker uptempo, nauwelijks of geen intro en outro. Vaak eigenlijk met niet veel inhoud, als het maar lekker in het gehoor ligt waarbij je het liefst het gezicht van je grootste vijand wil platstampen.

Nummers die ik nu al bij elkaar heb gesprokkeld:

Hatebreed - Live for this
Dope - Die motherfucker die
Pantera - The Underground in America
Damageplan - Explode
Damageplan - Fuck you
Slipknot - Surfacing
Drowning Pool - Bodies







Je bent de winnaar van 2009


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de laatste is za-lig

binnenkort ook weer een nieuwe


die "zone" dinges sukkte echt verschrikkelijk

Spineshank gaat ook wel, beetje soft ma kom,

de eerste Lost Souls

ook industrial

eerste Ensiferum




signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2009 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sunn O)))!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2009 13:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Rammstein?


Boeiender


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 13:04 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 13:00 schreef MR. N het volgende:
Rammstein?
Vind Rammstein meestal een beetje log, weinig uptempo. Maar zal toch ff checken


I crush your rush, I rule you fool...


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 13:04 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:58 schreef Rotzak het volgende:
Je bent de winnaar van 2009
Mail me de prijs maar


I crush your rush, I rule you fool...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:59 schreef Jenje het volgende:
Sunn O)))!!!



Striborg?


Nortt!


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2009 13:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 13:05 schreef Hypnos het volgende:
Striborg?


Nortt!


The Great Kat!

300 BPM!!


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 13:08 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 12:59 schreef Hypnos het volgende:
de laatste is za-lig

binnenkort ook weer een nieuwe


die "zone" dinges sukkte echt verschrikkelijk

Spineshank gaat ook wel, beetje soft ma kom,

de eerste Lost Souls

ook industrial

eerste Ensiferum



Klopt ja, Shadow Zone was echt verrot. Sindsdien heb ik het nieuwere spul van Static-X niet meer geluisterd, die plaat was echt beschamend.


I crush your rush, I rule you fool...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2009 13:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 13:08 schreef BlaqSpark het volgende:
Klopt ja, Shadow Zone was echt verrot. Sindsdien heb ik het nieuwere spul van Static-X niet meer geluisterd, die plaat was echt beschamend.


kloept


ouwe thrash is ook zeer geschikt voor work out

Devastation

maar ook eerste Soilwork tem figure number 5


en Unleashed

ern als het power mag zijn: de eerste Primal Fear, Sonata Artica : Silence en Winterguilds Heart


signature


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 13:19 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 13:11 schreef Hypnos het volgende:
kloept


ouwe thrash is ook zeer geschikt voor work out

Devastation

maar ook eerste Soilwork tem figure number 5


en Unleashed

ern als het power mag zijn: de eerste Primal Fear, Sonata Artica : Silence en Winterguilds Heart
Ik zoek echt emotieloze nummers, geen zang maar ook geen grunt, meer schreeuwen a la Anselmo, lekkere vooruit denderende nummers. Soilwork heeft vaak dat gevoelige in hun nummers, ben wel echt een liefhebber van hun platen hoor.


I crush your rush, I rule you fool...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-02-2009 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Meshuggah - Bleed
Gojira - From the Sky / Vacuity
Lamb of God - Ashes of the Wake
Dying Fetus - Opium for the Masses

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-02-2009 13:25]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2009 13:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2009 13:19 schreef NecRobert het volgende:
Meshuggah!
leg je linkerbeen onder je rechtoksel en kietel je neus!


BlaqSpark
Usericon van BlaqSpark
Posted 20-02-2009 13:31 by BlaqSpark Wijzig reactieProfiel van BlaqSparkQuote dit bericht

Rammstein - Feuer Frei is dan wel weer een goeie


I crush your rush, I rule you fool...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen