IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Secrets of the Moon Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 13:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Er wordt wel aan een nieuwe schijf gewerkt. Maar daar heb je verder niks aan op het moment.

CisW is overigens wel het proberen waard voor jou, denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-05-2006 13:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

klopt ja..

volgens mij zijn ze aan het opnemen of gaan ze opnemen...

hehe,

het nieuwe album gaat erg langzaam worden... heb begrepen dat er geen blastbeat meer in zit


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 14:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Poeh, kijken wat dat wordt, dan.

aangezien

CisW > E EP

en ook

v(CisW) > v(E EP)

Lijkt snelheid gunstig te zijn voor de kwaliteit van SotM.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-06-2006 10:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Secrets of the Moon rondt werk nieuw album af

Het duitse Secrets of the Moon heeft net de studio verlaten voor de opnames van het nieuwe album dat hun vorige Carved in stigmata wounds moet opvolgen. Het nieuwe album zal de naam Antithesis meekrijgen en zal rond de herfst van dit jaar bij de platenboer verschijnen. De tracklist is als volgt:

1. Nowhere
2. Versus (stream)
3. Ordinance
4. Confessions
5. Metamorphoses
6. Ghost
7. Seraphim is dead (stream)
8. Lucifer speaks
9. Exit



Klinkt vet!

Stoer riff op het eind van de Versus stream.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-06-2006 10:59]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 08-06-2006 11:47 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik vond ze saai toen in de GVH. Weet niet meer wanneer dat was, maar was iig met Planet Aids en Dimensional Psychosis enzovoort.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-06-2006 16:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb ze een keer in 2003 of 2004 in Baroeg gezien. Bruut!!!!! Ik vond SoTM eerder headliner dan Ragnarok.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-06-2006 20:14 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb ze een keer in de Metropool in Hengelo gezien, dat was ook een bijzonder goed optreden: enorm strak, vette nummers, goed geluid en erg overtuigend gebracht en dat dan ook nog eens met maar drie man.


Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 08-06-2006 20:18 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

Carved In Stigmata Wounds, geweldig plaat ja! en de streams klinken erg vet dus ben benieuwd



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-06-2006 21:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De "The exhibitions" mini is zelf nog iets gaver dan CiSW, zeker de moeite waard als je deze laatstgenoemde kan waarderen. Ben erg benieuwd wat het nieuwe album gaat brengen, tot nu vind ik de band met elke release sterker worden dus ik heb goede hoop dat het de moeite waard wordt.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2006 11:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

http://www.vortexarts.net/antithesis/music/Ordinance128kbit.mp3

Klinkt vet Wat minder tegen Satyricon aanschurkend dan de voorgaande EP. Al blijven de vocals wel een Satyr-edge hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-07-2006 15:04 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Klinkt weer tof, net als de afgelopen EP weer een stapje vooruit. Ik vind trouwens die EP ook nog steeds erg goed. Hoewel ik wel de vergelijking met Satyricon snap heeft hij naar mijn mening toch meer dan voldoende eigen smoel (en geluid ). In ieder geval zijn het beide erg toffe bands van een naar mijn mening vergelijkbaar niveau.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-07-2006 15:04]


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 29-07-2006 16:09 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 11:47 schreef Borthulaz het volgende:
Ik vond ze saai toen in de GVH. Weet niet meer wanneer dat was, maar was iig met Planet Aids en Dimensional Psychosis enzovoort.


Dat was op kerstavond, Darkspace was er ook bij en volgens mij Merrimack?

Welnu, ik snap overigens de vergelijking met Satyricon niet. Waar SOTM weet te boeien met tempowisselingen, originele riffs en sterke songstructuren in het algemeen, weet Satyricon niet meer waar ze de mosterd vandaan moeten halen. Daarnaast lijkt het domweg niet op elkaar.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 29-07-2006 17:12 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

SOTM rost Satyricon er gemakkelijk uit hehe.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2006 19:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 16:09 schreef Nuberus het volgende:
Dat was op kerstavond, Darkspace was er ook bij en volgens mij Merrimack?

Welnu, ik snap overigens de vergelijking met Satyricon niet. Waar SOTM weet te boeien met tempowisselingen, originele riffs en sterke songstructuren in het algemeen, weet Satyricon niet meer waar ze de mosterd vandaan moeten halen. Daarnaast lijkt het domweg niet op elkaar.
Vocalen zijn erg gelijkend en op de EP ook gelijkende tempo's/riffs.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 29-07-2006 19:51 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 19:26 schreef ZelThoR het volgende:
Vocalen zijn erg gelijkend en op de EP ook gelijkende tempo's/riffs.


Toch is het niet wat het lijkt, een slobberwijntje van de Lidl is ook rood zeg maar.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2006 20:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dit klinkt echt goed! Erg benieuwd naar de hele schijf!
Satyricon haal ik er niet echt uit, een geweldig, redelijk modern geluid daarentegen wel. En dat is zeker een pluspunt bij deze muziek.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2006 22:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 19:51 schreef Nuberus het volgende:
Toch is het niet wat het lijkt, een slobberwijntje van de Lidl is ook rood zeg maar.
Het is geen Satyricon kloon nee, maar er zitten zeer zeker Satyricon elementen in. Zo beter? Ik wil ook wel specifieke dingen opzoeken, maar ik ga morgen op vakantie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2006 22:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 20:21 schreef Sater het volgende:
Dit klinkt echt goed! Erg benieuwd naar de hele schijf!
Satyricon haal ik er niet echt uit, een geweldig, redelijk modern geluid daarentegen wel. En dat is zeker een pluspunt bij deze muziek.
Ik had het ook vooral over de EP


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-07-2006 10:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ajoh, uit die Stronghold haal ik ook geen Satyriconinvloeden. Ja toch?

Allemaal naar Baroeg Open Air dus!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2006 11:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*kuch*kerrazy torrents*kuch*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-09-2006 17:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zo die nieuwe is eigenlijk best wel goed, ik luister hem nu voor het eerst en het valt me niet tegen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-09-2006 17:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ja, best te doen.. wel veel deathspell omega invloed/hoog DSO gehalte.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-09-2006 17:43]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-09-2006 22:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 16:21 schreef WhiteRider het volgende:
Heb ze een keer in 2003 of 2004 in Baroeg gezien. Bruut!!!!! Ik vond SoTM eerder headliner dan Ragnarok.

Ja.

En zaterdag vond ik het wat minder, al heb ik niet de hele show gezien. Het laatste deel scheen vetter geweest te zijn.

Heb ik overigens wat veranderingen in de line-up gemist?


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 05-09-2006 7:54 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 4 september 2006 17:39 schreef Argh het volgende:
ja, best te doen.. wel veel deathspell omega invloed/hoog DSO gehalte.


Is dat zo? die heb ik er totaal niet in gehoord

update: ok als je een handje vol black metal kent dan lijkt alle black metal op elkaar natuurlijk.

Beetje het wijn verhaal van die meneer een paar berichten hierboven..

[Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 05-09-2006 8:02]


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2006 11:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2006 7:54 schreef Den_Bockereyder het volgende:
Beetje het wijn verhaal van die meneer een paar berichten hierboven..

Ik ken verder ook zat black metal, maar toch viel mij de gelijkenis in vocalen op. Vooral door intonatie en dictie bij de meer gesproken dan "gezongen" delen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen