IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Secrets of the Moon Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2006 11:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik denk dat Argh redelijk wat BM-platen kent


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-09-2006 14:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

nee ik ken er maar 1 nu ben ik niet true meer, ik moet huilen, jammer hoor!.. maar goed ik vind het qua sfeer/opbouw/progressie aardig overeen komen met DSO... vooral de latere platen, de vorige SOTM begon gauw op mn zenuwen te werken ben benieuwd hoe dat met deze is.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 05-09-2006 16:41 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 5 september 2006 11:35 schreef spectre het volgende:
Ik denk dat Argh redelijk wat BM-platen kent


dat zou best maar de enige overeenkomst is dan misschien het progressieve in Kenose en latere SOTM hehe


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-09-2006 16:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

toevallig gister nog naar de ouwe zooi geluisterd.. orion in the wintersky enzo... dat was toch ook wel erg lekker...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2006 14:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vette schijf, die nieuwe. DOA hoor ik er ook niet in, wel meen ik wat invloeden van de nieuwere Satyricon te horen (Rebel Extravaganza) met name door de vocals denk ik.

Vette schijf in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-09-2006 14:28]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-09-2006 14:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

+ 1/2

Ik hoor hetzelfde, maar het is me niet pakkend genoeg. Beetje te "bedacht".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-09-2006 1:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Mijn eerste reactie is ook niet bijster positief. Nog maar even een paar keer aanslingeren van de week, misschien dat 'ie later beter gaat bevallen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Heerschschijf! Goede kans dat die hoog in mijn jaarlijst komt.

[/lijstjesfetish]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is wel een wenplaatje, maar sinds wanneer is bedachte muziek niet goed M.? Het klinkt mij in de oren als een werk waar elk nootje voor is gewikt en gewogen.. is dat ook wat jij bedoelt? Ik vind dat positief.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-09-2006 7:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:21 schreef spectre het volgende:
Het is wel een wenplaatje, maar sinds wanneer is bedachte muziek niet goed M.? Het klinkt mij in de oren als een werk waar elk nootje voor is gewikt en gewogen.. is dat ook wat jij bedoelt? Ik vind dat positief.

Dat kan, ik vind het gewoon niet lekker lopen en dan doet het me niks. Ik moet er wel een goed gevoel bij krijgen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2007 14:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ondertussen wat mensen al wat meer aan dit plaatje gewend? Ik blijf het een geweldig ding vinden. Net de CD ook eindelijk binnengekregen, en dat maakt het feest helemaal kompleet!

Supermooi uitgevoerde artwork, beetje als Now, Diabolical, maar dan nog iets minimalistischer qua kleurgebruik en wat meer kleine details.

Zo staat op elke pagina met lyrics de titel klein in het goud(achtig) en groot erboven in glanzend zwart, met als achtergrond dus een matzwarte pagina. Het matzwart is een beetje korrelig, daar zie je een soort klein reptielenhuidpatroontje in. Soms staat er een (zeer vervreemdend) plaatje naast de lyrics, dat is dan weer met glanzende inkt, constrasteert lekker en ziet er gaaf uit.

De foto's van de verschillende bandleden staan op een soort centerfoldje in het midden, hehe.

De CD zelf heeft een zwarte beschreven kant en een matzwarte "voor"kant met het volgnummer van de platenmaatschappij, de albumnaam en een negenpuntige ster (bestaande uit drie driehoeken).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-01-2007 15:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tof, nog steeds bestellen dat ding.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2007 15:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zeker doen

15 euro bij Displeased, en vandaag is een verzenddag, dus misschien heb je mazzel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-01-2007 16:26 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Super album!!! S_U_P_E_R!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2007 13:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb hem na een flinke tijd weer eens aanstaan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2008 11:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

SECRETS OF THE MOON: A.D. quits the band
Only a few month after bass player and founding member Daevas left SECRETS OF THE MOON, now also guitarist A.D. quits the band. A.D., who had significant influence on the songwriting for the band's latest album "Antithesis" (2006), explains his decision: "Due to my all-dominant negativity I cannot extract a single good aspect from representing my music live on stage any more. Thus the time on the road has been horrible for me. After I hit rock bottom the last time I decided to stop it all."
S.O.T.M. mastermind sG finds himself distress in view of the situation: "I feel like a shadow these days. Humble, yet having the will to appear more potent than ever when all this struggle is endured one day. A.D.'s leaving is comprehensible for all people involved in the band, still it hits us with an intensity which consequences are not foreseeable yet." Still he forcefully denies rumors that the SECRETS OF THE MOON have split up or will do so in the near future.

------------------------

Goddammit Maar afwachten wat het nog wordt dan...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-07-2008 11:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2008 11:28 schreef ZelThoR het volgende:
"Due to my all-dominant negativity I cannot extract a single good aspect from representing my music live on stage any more."


:')

Pretentieus gewauwel... te genant voor woorden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2008 17:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 11:28 schreef nuclearwarfare het volgende:
:')

Pretentieus gewauwel... te genant voor woorden.

Hehehe, maar goed dat 'ie weg is dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-07-2008 17:52 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Antithesis weer eens op gezet, mooie plaat!
Satyricon springt me vaak te binnen als ik deze luister.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2008 21:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hm, staan in het voorprogramma van Enslaved in Leeds blijkbaar. Ik ben benieuwd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-08-2008 21:14 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Schijnt een erg goede liveband te zijn. Ik heb ze zelf helaas nog nooit aan het werk gezien, maar het lijkt me erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 12-08-2008 21:14]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2008 21:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Cool, klinkt best als een aardig affiche: Secrets of the Moon, Chthonic, Enslaved


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2008 11:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 17:52 schreef Metalhead22 het volgende:
Antithesis weer eens op gezet, mooie plaat!
Satyricon springt me vaak te binnen als ik deze luister.

Mij springt dat niet te binnen, Antithesis is veel kouder/klinischer. Althans, dat vind ik

Luister the Exhibitions EP maar eens, daar hoor ik in ieder geval duidelijk Satyricon terug.
quote:
Op 12 augustus 2008 21:15 schreef Mark het volgende:
Cool, klinkt best als een aardig affiche: Secrets of the Moon, Chthonic, Enslaved

En dat komt in Leeds? Bastard!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-09-2008 19:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat een kutcd eigenlijk die antissetehessis,

de muziek is gaaf, de composities zijn gaaf en ik vind het ook eigenlijk best erg gaaf maar, met weemoed denk je dan aan de tijd dat ze nog een eigen smoel hadden... ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet... van elke andere band had ik dit een wereldcd gevonden en nu mis ik toch iets...





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2008 19:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2008 19:43 schreef Aaaarco het volgende:
wat een kutcd eigenlijk die antissetehessis,

de muziek is gaaf, de composities zijn gaaf en ik vind het ook eigenlijk best erg gaaf maar, met weemoed denk je dan aan de tijd dat ze nog een eigen smoel hadden... ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet... van elke andere band had ik dit een wereldcd gevonden en nu mis ik toch iets...


Ik vind Antithesis juist een eigen smoel hebben, zeker ten opzichte van the Ehibitions EP (ten opzichte van het oudere werk niet zo). Antithesis is uitermate klinisch gespeeld, gezongen en geproduceerd; misschien mis je daardoor wat meer uitgesproken emotie en vuur in de muziek?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen