IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over het christendom Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 02-06-2004 0:17 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 8:54 schreef SiQDiZ het volgende:
Support the war against Judeo-Christianity flyer 1

Support the war against Judeo-Christianity flyer 2




Dit is net zo treurig als het propanganderen van religieuze nonsens. je verspilt je moeite, tijd en energie aan je mning aan iemand opdringen. Of het nu religieuze mafketels, verzekeringsagenten of figuren als jij zijn maakt me geen reet uit: je wilt jouw ideologie opdringen aan iemand anders, in feite ben je dus geen haar beter dan wat je veracht.

Ben ik nou zo slim of jij zo ongelooflijk stupide?


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 04-06-2004 13:15 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Is het nou leuk om over anderen te zeiken en ze heel veel pijn en ellende toe te wensen? Zie je, plezier is niet mijn sterkste kant.


Mentation - www.mentation.nl


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 04-06-2004 14:04 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 9:17 schreef FireFox het volgende:
Eigenlijk wil ik tijdens het beluisteren van metal helemaal niet aan religie herinnerd worden. Gezwijmel over satan vind ik even irritant als over god, maargoed bij de meeste bands kun je er niet omheen, en gezien ik nogal altijd muziek luister om de muziek negeer ik het dan ook maar.


zo is het maar net....


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 07-06-2004 13:16 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

god boeit gewoon niet en muziek die over god gaat boeit ook niet.


god zag ons werken
god zag ons zwoegen
----------------------------------------
toen zag god ons salaris
hij draaide zich om en weende bitter


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 07-06-2004 13:17 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Anoniem op 07-06-2004 13:51]


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 13:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

slechtvalk is gay..........................

need i say more?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2005 19:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Money was like the sacred totem in a primitive culture, a mysterious object that efficiently expressed the larger social reality. In the American culture formed by democratic capitalism, money was the sacred totem. The common faith shared by Americans was secular rationalism and the social order was defined by the scientific abstractions surrounding money. Yet religious mystery was still required – priests and ritual, sacred secrets that sustained belief. If one understood money’s secrets, the true nature of the American social reality was made plain. Money revealed compromised ideals in the civic order. Limitations were imposed on the idea of democracy and sovereign citizens passively accepted them. Money defined the social hierarchy, the rank ordering of citizens, which valued some above others. Money expressed the culture’s deepest longings and obsessions, the fretful belief that a dead substance could somehow confer immortal life on those who accumulated it. Money was a living creed in American life, as Veblen said, a more convincing realty than human toil or material needs or the tenuous things of the human spirit

http://www.inspiredbooks.com/Humanism.htm


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-01-2005 22:55 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

[quote]Op 7 juni 2004 13:40 schreef HgarrothwulfF het volgende:
slechtvalk is gay..........................
quote]



Be Patient, Death Will Come Eventually...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2005 22:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 22:55 schreef Dragonsfire het volgende:
Op 7 juni 2004 13:40 schreef HgarrothwulfF het volgende:
slechtvalk is gay..........................
quote]



Laat me raden, jij zit in Slechtvalk?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-01-2005 23:27 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 13:40 schreef HgarrothwulfF het volgende:
slechtvalk is gay..........................

need i say more?


Dat klopt, kutband. Maar dat ze christelijk zijn heeft er voor mij niks mee te maken.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-01-2005 23:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 7 juni 2004 13:40 schreef HgarrothwulfF het volgende:
slechtvalk is gay..........................

need i say more?

black metal is gay, eigenlijk



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-01-2005 0:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

black metal kun je moeilijk vrolijk noemen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 3:33 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 13 augustus 2002 20:30 schreef joeri het volgende:
waarom wordt je dan niet gewoon jezelf en niet christen las je toch niet in de bijbel gelooft


JIHAD!!!, oh sorry verkeerde topic. Do carry on

*away*


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 14:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Jesaja 30:32
Elke keer dat de HEER de gesel van het noodlot op zijn rug laat neerkomen,
zullen de trommels en de lieren klinken.
Met een regen van slagen gaat hij Assyrië te lijf.
Ach, drummers worden toen iig wel gerespecteerd door het christendom



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2005 15:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Numeri 31:17:
Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens, en dood alle vrouw die door bijligging des mans eenen man bekend heeft;

kwam ik tegen tijdens een godsdienstwerkstuk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-03-2005 16:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 0:48 schreef Phriar het volgende:
black metal kun je moeilijk vrolijk noemen


Daarom noemen we het ook Gay en niet vrolijk.


And my marlboro light


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-03-2005 16:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Satan is the devil


Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-03-2005 16:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Damn, lekker mekkeren op het christendom, want dat is toch wel zo'n enorme bedreiging voor muziek en je leven.

Richt je vurige woorden liever tot die kanker-islam, want da's pas een bedreiging.

Maar al die "stoere-true-grim-ende-evil" black-metal muzikanten hebben daar het gore lef niet voor.

Waarom niet?
Omdat je hier te maken hebt met een religie waarvoor mensen bereid zijn om te sterven.

Als je cvlt wilt zijn en een kerk in de hens wilt steken... tja makkelijk.

Maar wil je cvlt zijn en je steekt zo'n fuckin' moskee in de hens, dan kun gelijk vrezen voor je eigen leven.


M.a.w: ik heb liever 100 christenen(die vallen mij niet lastig), dan vijf tyfus-moslims!!!!!




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 16:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 maart 2005 16:16 schreef Staalman het volgende:
Damn, lekker mekkeren op het christendom, want dat is toch wel zo'n enorme bedreiging voor muziek en je leven.

Richt je vurige woorden liever tot die kanker-islam, want da's pas een bedreiging.

Maar al die "stoere-true-grim-ende-evil" black-metal muzikanten hebben daar het gore lef niet voor.

Waarom niet?
Omdat je hier te maken hebt met een religie waarvoor mensen bereid zijn om te sterven.

Als je cvlt wilt zijn en een kerk in de hens wilt steken... tja makkelijk.

Maar wil je cvlt zijn en je steekt zo'n fuckin' moskee in de hens, dan kun gelijk vrezen voor je eigen leven.


M.a.w: ik heb liever 100 christenen(die vallen mij niet lastig), dan vijf tyfus-moslims!!!!!





Onheil heeft hier een cd over "The Threat".


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 31-03-2005 16:51 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 16:16 schreef Staalman het volgende:
Damn, lekker mekkeren op het christendom, want dat is toch wel zo'n enorme bedreiging voor muziek en je leven.

Richt je vurige woorden liever tot die kanker-islam, want da's pas een bedreiging.

Maar al die "stoere-true-grim-ende-evil" black-metal muzikanten hebben daar het gore lef niet voor.

Waarom niet?
Omdat je hier te maken hebt met een religie waarvoor mensen bereid zijn om te sterven.

Als je cvlt wilt zijn en een kerk in de hens wilt steken... tja makkelijk.

Maar wil je cvlt zijn en je steekt zo'n fuckin' moskee in de hens, dan kun gelijk vrezen voor je eigen leven.


M.a.w: ik heb liever 100 christenen(die vallen mij niet lastig), dan vijf tyfus-moslims!!!!!






ik sluit me bij je aan


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 31-03-2005 17:02 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

Ik denk niet dat je hier zomaar over kan oordelen. Ik geloof niet in 'een God'. Zelf leef ik heel erg naar het Boedhisme. En daar geloven ze ook niet in een bepaalde God. Ik vind het een naar idee dat er iemand of iets moet zijn wat 'machtiger' of 'hoger' is dan wij. Waarom moeten wij allemaal naar 1 iemand luisteren? Ik vind dat iedereen gelijk is. Ik hou niet zo van 'groepen' die 1 iemand of iets aan bidden. We zijn toch allemaal belangrijk? Ik snap dat veel mensen er kracht en energie uit halen. En verder heb ik ook niks tegen mensen die wel geloven. Maar ik denk eerder dat er meerder goden zijn dan 1 bepaald iemand of iets. En ik denk ook dat er heel veel in jezelf is. Dat je veel dingen in je leven zelf kan bepalen, en dat je daar geen 'God' bij nodig hebt.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-03-2005 17:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dus jij eet geen vlees en doodt geen insecten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2005 17:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2005 17:08 schreef Misanthrope het volgende:
Dus jij eet geen vlees en doodt geen insecten?


Nee, zij heeft haar snijtanden toch niet voor niks


nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 31-03-2005 17:29 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 23:29 schreef Audiophile het volgende:
black metal is gay, eigenlijk


inderdaad


SALT IN YOUR WOUNDS!!


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 31-03-2005 17:55 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2005 17:08 schreef Misanthrope het volgende:
Dus jij eet geen vlees en doodt geen insecten?


Nee, ik leef ook weer niet helemaal naar het Boedhisme. Maar ik probeer verder zo veel mogelijk naar het Boedhisme te leven


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen