IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vrijdag 8 mei, God Dethroned + support @ Vera Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 08-05-2009 11:26 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 8 mei 2009 11:04 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Voor zover ik weet gaan dan de deuren open. De eerste band begint om half 10 te spelen..

Ok thanx!


see you at occultfest!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-05-2009 11:59 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Bijna!



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-05-2009 12:38 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 7:52 schreef MMayo het volgende:
Primaaa's, sleep het vanavond voor je mee.
Hopelijk vandaag niet zo ziekig als gister.

Ok, heel mooi. Bedankt alvast en beterschap



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-05-2009 12:39 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Misschien wordt het nog druk? Toch maar even kaartjes halen vanmiddag....

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 08-05-2009 12:39]


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 13:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Daarna wel allemaal de stad in hè.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 08-05-2009 13:43 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Grunn onveilig maken?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-05-2009 13:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik woon er inmiddels, het is al onveilig genoeg!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 13:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Smoesjes!


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 08-05-2009 13:53 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Napilzen in de Ster is altijd wel leuk natuurlijk..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2009 13:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 11:03 schreef the witch het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? Op de site van Vera staat aanvang 21.00 maar begint dan ook de 1e band of is dan de zaal open? Wel handig ivm tijdstip vertrek.


Tsja dat is maar de vraag bij Vera, vorige keer starte de eerste band drie kwartier eerder dan op de website stond.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 13:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 13:53 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Napilzen in de Ster is altijd wel leuk natuurlijk..


Juist.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-05-2009 14:21 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 13:26 schreef Schaep het volgende:
Daarna wel allemaal de stad in hè.

Kut dat dat Steen ook vanavond is, had ik eigenlijk wel willen zien... biertje doen tussen de veertienjarige petjes.


Dear dirty delightful old drunken old days


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-05-2009 14:28 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 8 mei 2009 13:26 schreef Schaep het volgende:
Daarna wel allemaal de stad in hè.
Wordt hem helaas WEER niet. De volgende keer dat ik wel meega... Kan iemand me dan even weer uitleggen waar die toko ook alweer zat?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 14:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, zonde man!

quote:
Op 8 mei 2009 14:21 schreef Schaffelaer het volgende:
Kut dat dat Steen ook vanavond is, had ik eigenlijk wel willen zien... biertje doen tussen de veertienjarige petjes.


Haha, onderschat het publiek dat erop afkomt niet hoor. Helaas is het dit keer samen met Spinal, valt het nieuwe album tegen en is het niet uitverkocht, maar de volgende keer moet je zeker gaan, dan doen we een biertje!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-05-2009 14:59]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-05-2009 16:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Biertje is altijd goed!


Dear dirty delightful old drunken old days


Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 08-05-2009 16:34 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

Elpee had geen kaarten meer, maar ze gaven aan dat je vanavond ook gewoon aan de deur gewoon terecht kunt.

Heb voor de zekerheid nog maar even gereserveerd, maar nog geen bevestiging gehad van Vera.



BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 09-05-2009 3:28 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Was supervet!

Té veel bekenden, té veel bier, té veel jonkle en nu ga ik slapen


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-05-2009 3:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 16:34 schreef Smithereens het volgende:
Elpee had geen kaarten meer, maar ze gaven aan dat je vanavond ook gewoon aan de deur gewoon terecht kunt.

Heb voor de zekerheid nog maar even gereserveerd, maar nog geen bevestiging gehad van Vera.


Reserveringen en Vera, dat is bij mij bijna nog nooit goed gegaan.. wel altijd nog binnen kunnen komen (ook bij uitverkochte zooi) gelukkig


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2009 7:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik had netjes gereserveerd, mailtje uitgeprint en meegenomen. Lever ik het ding in, krijg ik te horen van ach.. het reserveren had niet gehoeven hoor om vervolgens een bomvolle zaal in te lopen. Vreumd. Maarreh gaaf zeg, God Dethroned was echt superstrak.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 09-05-2009 7:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2009 7:27 schreef MMayo het volgende:
Ik had netjes gereserveerd, mailtje uitgeprint en meegenomen. Lever ik het ding in, krijg ik te horen van ach.. het reserveren had niet gehoeven hoor om vervolgens een bomvolle zaal in te lopen. Vreumd. Maarreh gaaf zeg, God Dethroned was echt superstrak.


Inderdaad! Heb je One Bullet Left nog meegekregen?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-05-2009 12:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Inderdaad erg veel bekende gezichten gisteravond. Al die gezichten die er pak em beet zo'n 8 jaar geleden ook allemaal waren. Bovendien ouderwese gekte in de zaal. Lang geleden dat ik dat heb meegemaakt.

En GD was natuurlijk supergaaf. Vooral ook bewondering voor "onze" Yank die in een paar weken tijd die hele set erin heeft gestampt.

Toffe avond.


Touché, pussycat!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-05-2009 14:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Meeegggaaa brak nu! veel te smoor gister!

Trok GD uiteraard goed! Execution Protocol!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 09-05-2009 14:39 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

+ =

En nu vooral brak.. GD was übervet. Het publiek ook.. mooi om te zien! ..en deze kwam ook af en toe voorbij.



[Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 09-05-2009 14:42]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2009 15:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zo dan.

Moeten we vaker maar niet te vaak doen zeg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2009 17:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2009 7:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Inderdaad! Heb je One Bullet Left nog meegekregen?


Een kleine 20 minuten, wat zijn ze gegroeid en hip geworden zeg


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen