IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : god hates..........
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.godhatestheworld.com/

jongens , wat een heersende site zeg. Zelden zo gelachen. Een aantal landen wordt gewogen en is te licht bevonden. En zeg nu zelf, op hoeveel sites wordt Piet Hein Donner een van de "Children of sin" genoemd



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-02-2009 23:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

God hates us all



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 23:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 23:45 schreef Judge M. het volgende:
God hates us all


nee nee, er zijn "blauwe" landjes op de kaart op die site. die zijn nog niet beoordeeld en kunnen dus alsnog goedgekeurd worden!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-02-2009 23:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Verschrikkelijk dom, bekrompen en hypocriet KUTvolk.
Meer woorden maak ik er niet aan vuil


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 23:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

sites waar ze typen over die arme Finnen: "They are teaching them to be perverts before they learn Geometry. Perfect! I can already smell the brimstone!", daar kan men toch alleen maar om lachen?

ik kan haast niet wachten todat saudi-arabie aan de beurt is


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 17:48 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Wat een stelletje Neanderthalers. De gemiddelde VS-inwoner weet niet eens waar ons land ligt. Zij stammen grotendeels af van ons Europeanen.


Por Vida


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-02-2009 17:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht


PriestsRapeBoys.com
The Catholic Church: the largest, most well-funded and organized pedophile machine in history.


Daar hebben ze toch wel een verdomd goed punt lijkt mij!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-02-2009 17:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2009 17:48 schreef pitboss het volgende:
Wat een stelletje Neanderthalers. De gemiddelde VS-inwoner weet niet eens waar ons land ligt. Zij stammen grotendeels af van ons Europeanen.


Ik denk dat je de opzet van de site niet helemaal hebt begrepen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 18:00 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

De grootste pedofielen machine is toch Thailand?


Por Vida


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-02-2009 18:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Die music video.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-02-2009 18:04 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Misschien heb je gelijk Lepel, maar wat is dan dé opzet van hun site?


Por Vida


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-02-2009 18:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

O mijn god, ik krijg echt de kriebels als ik die filmpjes kijk. Wát een volk


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-02-2009 19:04 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

the filthy, satanic and perverted Netherlands.

Je zou het bijna als een compliment gaan opvatten...

Moreover, the fags of Netherlands are so filthy, that God has caused them to murder each other. Check out this interesting God-Smack:

Om je te bescheuren toch!

1228 - Sea flooding killed more than 100,000

Ja, dat is duidelijk Gods straf op het Nederlandse homobeleid

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 28-02-2009 19:10]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 19:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

België is ok?


signature


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen