IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : WNF SOS actie - Jullie verhaal?
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2002 21:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Aangezien uit een aantal andere topics over de toestand van onze planeet en de menselijkheid een zekere vorm van machteloosheid en onvrede jegens de politiek naar voren kwam, leek het me wel nuttig om deze actie van het WNF onder jullie aandacht te brengen. De wereldleiders komen eind deze maand bijeen en je kunt zo 'direct' je beklag doen en jouw visie deponeren bij deze personen.

Ik ga morgen even uitgebreid zitten om een stukje tekst te tikken en in te zenden, en die zal ik ook hier plaatsen. Als diegenen die daar zin in hebben (iedereen natuurlijk! nu kan het en alle kleine beetje helpen ) dat ook doen kunnen we wellicht wat van elkaar leren ().


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2002 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mooi! ook al zal het niks helpen. Niet om jou tegen te spreken of zo maar er zijn gewoon te sterke tegenkrachten die er teveel belangen bij hebben dat het huidige ecomische systeem zo door blijft draaien. Ook in nederland. kijk maar naar onze regering hoeveel die in milieu en natuur zijn geïntereseerd.

Maar ik zal je zeker steunen want wie weet en ook al is het een gevecht tegen de bierkaai, we moeten het toch maar aangaan!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 13-08-2002 22:12 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

En hoe komen al die wereldleiders in Zuid Afrika? Met het vliegtuig...
En hoe gaan ze weer terug? Met het vliegtuig...

En zo boren ze hun eigen conferentie weer netjes de grond in.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 22:12 schreef DimmuChild het volgende:
En hoe komen al die wereldleiders in Zuid Afrika? Met het vliegtuig...
En hoe gaan ze weer terug? Met het vliegtuig...

En zo boren ze hun eigen conferentie weer netjes de grond in.


Balkenende is reeds op de fiets vertrokken!


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 13-08-2002 22:40 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Als ze een beter milieu hebben kunnen ze meer uitstoten...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-08-2002 7:45 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

las in de spits dat 1 van de japanse autofabrikanten met een auto op waterstof is begonnen... ben benieuwd hoelang et duurdt voor ze failliet zijn, de oliemaatschappijen zullen dat echt nevah toelaten


My madness, my sadness


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-08-2002 8:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 7:45 schreef winters rage het volgende:
las in de spits dat 1 van de japanse autofabrikanten met een auto op waterstof is begonnen... ben benieuwd hoelang et duurdt voor ze failliet zijn, de oliemaatschappijen zullen dat echt nevah toelaten

ja dat is tenenkrullend gewoon he ? tis al lang mogelijk, maar ze laten het niet toe echt waar als ik aan dat soort dingen denk (wat ik dus maar niet al te veel doe) word ik meteen droevig en chaggie.

edit

ik zie net dat een bedrijf waarmee wij smaen werken met veel projecten ook een card heeft gemaakt (Zappwerk) ik zal kijken of ik namens Prisma ook zo'n card mag maken ik ga zeker ook meedoen aan deze actie (niet geschoten altijd mis )

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 14-08-2002 8:51]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen