IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Woe (Black Metal) *** Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2009 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-03-2009 16:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Tijd voor een nieuwe nickname, Hypnos.

'Wansmaak' is al enige tijd weer beschikbaar.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2009 16:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-03-2009 16:58 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

vet artwork


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-03-2009 17:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vast gejat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2009 17:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vast

de muziek vinnek trouwens wel goed


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-03-2009 22:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 maart 2009 16:52 schreef XXL het volgende:

'Wansmaak' is al enige tijd weer beschikbaar.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog?


signature


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 28-03-2009 15:17 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

dat 'n'roll hadden ze van mij weg mogen laten. Gewoon de black voldoet voor mij.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2009 15:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eigentlijk wel jips


signature


Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 23-03-2010 13:00 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

Omhoog! Megaruige band.



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-10-2010 12:14 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Woe's nieuwe cd is uit sinds 12 oktober. Quietly, Undramatically. 2 nieuwe nummers op de myspace. Klinkt niet verkeerd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 13:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2009 17:19 schreef ghoulliette het volgende:
vast gejat


Blijkbaar niet...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sjiiiiiiit, die nieuwe is echt dramatisch goed


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-10-2010 1:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Geen r en r meer?

Hype, lees ik overal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 1:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mwa, beetje in vaarwater van Cobalt, maar slechts een beetje

hype is omdat je de mindere productie er moet bijnemen en velen dat doen omdat het net een iets mindere is... denk ik


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-10-2010 1:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Gaat wel een beetje richting Liturgy/Krallice af en toe.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 16-10-2010 1:31 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Oeh, dat ga ik eens checken zometeen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-10-2010 1:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En dan wat meer oldschool. Dank Hypnos.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-10-2010 12:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dit ga ik ook maar eens proberen dan.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alliemaal


signature


self
Usericon van self
Posted 16-10-2010 13:56 by self Wijzig reactieProfiel van selfQuote dit berichthttp://www.myspace.com/selfblackmetal

klinkt lekker! thnx



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 10:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Fucking vet.


I wish I was a butterfly


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-11-2010 12:15 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 10:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Fucking vet.

Top 10 materiaal.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 21:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, is nummer 7 geworden bij mij

Anyway, meer mensen moeten dit horen!

Dit vond ik ervan:

With the album title Woe are just dead wrong, their is nothing quiet or undramatic about this album. It rages, it tears, it screams, it destroys all hope and leaves you as a withered husk; this is melancholic black metal as it should be, fucking aggressive! It seems as though Woe has chosen to reinvigorate the old punk spirit (black) metal used to have, not in the sense that it sounds shoddy (it very much doesn’t) or that this is black n’ roll (it is very much metal) but in the sense that it celebrates its emotions in reckless abandon and sometimes uses punk-like beats giving it a really aggressive edge in certain blast beats. The latter element is kinda reminiscent of old school death metal as well, the off-beat snare hits give it a distinct oem-ta feel.

So all in all, raging black metal interspersed with nice melodic guitar lines, aggressive vocals sometimes varied with clean vocals and sheer aggression that stems from the melancholy and despair underlying this great release! Probably the (kinda post-) black metal release of the year for me. Highly recommended.

http://andiwritethistoyoumydear.blogspot.com/2011/02/review-woe-quietly-undramatically-2010_26.html

En hierbij wil het zeer kathartische punk/hardcore-aspect nog eens benadrukken


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-05-2011 22:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2011 21:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, is nummer 7 geworden bij mij

Anyway, meer mensen moeten dit horen!

Dit vond ik ervan:

Met de titel van het album Wee zijn gewoon helemaal fout, er is niets rustig of dramatisch over dit album. Stormt, het tranen, het schreeuwt, het vernietigt alle hoop en laat u als een verschrompelde schil, dit is melancholisch black metal zoals het hoort, fucking agressief! Het lijkt alsof Wee heeft ervoor gekozen om de oude punk geest (black) metal gebruikt te hebben, niet in de zin dat zij onwaardig geluiden (het erg niet) of dat deze is zwart n 'roll (het is heel erg nieuw leven inblazen metaal) maar in de zin dat haar emoties viert in roekeloze overgave en soms maakt gebruik van punk-achtige beats waardoor het een echt agressief rand in bepaalde blast beats. Het laatste element is een beetje doet denken aan old school death metal als goed, de off-beat snare hits geven een duidelijke oem-ta voelen.

Dus al met al, razende black metal afgewisseld met mooie melodische gitaarlijnen, agressieve vocalen soms afgewisseld met cleane zang en pure agressie die voortkomt uit de melancholie en wanhoop onderliggende deze geweldige release! Waarschijnlijk is de (kinda post-) black metal release van het jaar voor mij. Ten zeerste aanbevolen.


En hierbij wil het zeer kathartische punk/hardcore-aspect nog eens benadrukken


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen