IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tombs (doom/black/sludge) Volgende pagina
Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 04-03-2009 18:39 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Ik zag dat er nog geen topic was van deze geweldige band. Bij deze. Hun laatste plaat Winterhours is een verslavende groeiplaat. Zeer aan te raden voor fans van Neurosis, Unearthly Trance die niet vies zijn van kille black metal. Meer liefhebbers?

www.myspace.com/tombsbklyn



DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 04-03-2009 18:43 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik waardeer uiteraard! Erg gave band, heb nog wel het idee dat de volgende plaat nog veel ruiger gaat worden maar deze mag er zeker zijn!


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 04-03-2009 19:20 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 18:43 schreef DrDoom het volgende:
Ik waardeer uiteraard! Erg gave band, heb nog wel het idee dat de volgende plaat nog veel ruiger gaat worden maar deze mag er zeker zijn!


haha, we zullen zien. Ik ben eerst nog wel even zoet met Winterhours. Was je er ook bij toen ze eind vorig jaar in de Vera kelderbar stonden te raggen? Was erg intens en loeihard! Het voorprogramma, Planks was ook erg goed.



DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 04-03-2009 19:24 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 4 maart 2009 19:20 schreef Judas Spritz het volgende:
haha, we zullen zien. Ik ben eerst nog wel even zoet met Winterhours. Was je er ook bij toen ze eind vorig jaar in de Vera kelderbar stonden te raggen? Was erg intens en loeihard! Het voorprogramma, Planks was ook erg goed.


Ik kon toen helaas niet! Baal er nog steeds van, had niet anders verwacht dan dat het loeihard en intens was. Ik ben deze ook lang nog niet zat maar ik heb gewoon het gevoel dat ze nog lang niet het onderste uit de kan hebben gehaald.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 04-03-2009 19:57 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 19:24 schreef DrDoom het volgende:
Ik kon toen helaas niet! Baal er nog steeds van, had niet anders verwacht dan dat het loeihard en intens was. Ik ben deze ook lang nog niet zat maar ik heb gewoon het gevoel dat ze nog lang niet het onderste uit de kan hebben gehaald.


Het was eigenlijk te hard voor de kelderbar. Het etiket werd zo'n beetje van je bierflesje geblazen. Lang leve de oordoppen! Maar het was een gave show! Ik baal nu wel dat ik geen shirtje heb gekocht. Laat ze maar snel weer terug komen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-03-2009 20:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat mij betreft een van de betere releases van 2009 tot nu toe. Geweldig!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/12369/Tombs-Winter-Hours.html


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 04-03-2009 22:19 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 20:48 schreef NecRobert het volgende:
Wat mij betreft een van de betere releases van 2009 tot nu toe. Geweldig!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/12369/Tombs-Winter-Hours.html


+1



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2009 22:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind hem ook erg vet, de laatste weken erg veel geluisterd in de bus..
Maar ben het met mart eens, erg goeie nrs, maar het geheel kan beter, dit kan alleen maar veeeel beters aangeven.
Maar mega vette binnenkomer en zeker geen misser...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-03-2009 8:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ze zetten een mooi eigen geluid neer met inderdaad veel potentie voor de toekomst. Voor nu maakt alleen het eigen geluid de band echt goed, kijken of ze met de volgende CD de stap naar een waar meesterwerk zetten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-03-2009 8:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2009 8:19 schreef ZelThoR het volgende:
Ze zetten een mooi eigen geluid neer met inderdaad veel potentie voor de toekomst. Voor nu maakt alleen het eigen geluid de band echt goed, kijken of ze met de volgende CD de stap naar een waar meesterwerk zetten.

In de onderwijzer-modus? Het lijkt wel op mijn schoolrapporten van vroeger:
"Bas kan al best goed leren, alleen moet hij met rekenen echt beter zijn best doen, en niet alleen maar de werkjes doen die hij zelf leuk vindt."


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-03-2009 8:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nah, dat zou meer zo gaan dan (als ik een onderwijzermodus had): "Toont goede inzet, maar laat het in de afwerking nog liggen. Als hij hier aan gaat werken kan hij een hele goede worden."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-03-2009 8:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2009 8:37 schreef ZelThoR het volgende:
Nah, dat zou meer zo gaan dan (als ik een onderwijzermodus had): "Toont goede inzet, maar laat het in de afwerking nog liggen. Als hij hier aan gaat werken kan hij een hele goede worden."

Oja. Ontopic: Ik vind het vette muziek! Van mij mag het alleen weer iets smeriger en minder galmerig. Maar goed, ik zweer dan weer bij "mindere" producties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-03-2009 9:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-11-2009 20:45 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Blijft toch een verdraaid originele plaat. Niet heel makkelijk luisterbaar, maar toch erg intens en creatief. Relapse blijft dit soort bands er toch maar iedere keer uitpikken!



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-11-2009 20:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ach die gasten! Ja lekker plaatje inderdaad, moet hem nog eens draaien, zonde dat ik hem een beetje links heb laten liggen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2009 21:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Erg fijne band ja, laatst ontdekt.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-11-2009 21:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Misschien ook maar eens Unearthly Trance luisteren dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 17:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 17:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Cool, thanks


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-05-2011 18:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De namen Unearthly Trance & Neurosis doen me denken dat ik dit goed ga trekken!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 11:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-05-2011 15:58 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het debuut is erg vet. Deze nummers maken me erg benieuwd naar de volledige plaat, siked!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-06-2011 15:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 18:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nog niet bekend met het debuut, maar even deze een digitale stream spin gegeven. Heerlijk plaatje kan ik wel zeggen!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-06-2011 22:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Nieuwe plaat bevalt me erg goed, beter dan de vorige.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2011 9:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gaaf album die nieuwe. Wordt een gave tour samen met The Secret deze zomer, 4 augustus in 013.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen