IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ekove Efrits
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-03-2009 15:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Even deze nieuwe ontdekking delen want dit is wat mij betreft toch wel heel erg de moeite waard.



Ekove Efrits is een éénmansband uit Iran opgericht in 2005 door meneer Count De Efrit.

De stijl haakt het meeste aan bij de tegenwoordig aardig populaire depressieve black metal stroming. Er zitten echter ook behoorlijk wat ambient en doomy stukken door de muziek die het geheel wel een eigen sound geven. Over het algemeen is het tempo dan ook vrij laag. Wat mij betreft niet erg, hoewel ik wel wat meer extreme uitbarstingen zou willen horen.

Ekove Efrits heeft één full-length album uitgebracht, te weten:

Suicidal Rebirth uit 2008 op Possession Productions



(Googlen op blogspot+band+titel levert wel een volledige download op)

Daarnaast is er in het verleden een aardige stapel demo's op de mensheid losgelaten:

- Key To The Kingdom Of Shadows (2007)
- The Wraiths Of Forgotten Forest (2006)
- Into The Funeral Witches (2006)
- Unholy Graves (2005)
- In The Black Minds (2001)

Met die demo's ben ik nog niet zo bekend, maar wat ik heb gehoord klonk wel aardig. Suicidal Rebirth is echter een heel erg fijn album. Ik luister hem nu voor de derde keer en ontdek er steeds meer in. De productie is ook zeker goed, hoewel niet perfect. Een waarschuwing is hier trouwens wel op zijn plek want de plaat is ingespeeld met drums uit een doosje. Daar heb ik persoonlijk geen enkel probleem mee maar er zijn natuurlijk altijd mensen die dat niet trekken.

Official Website

Myspace

Op beide sites zijn wel een aantal samples te vinden maar helaas alleen van de demo's.

Ik ben benieuwd wat men hier van vindt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 06-03-2009 17:28 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

Erg mooi en sferisch, ik heb de CD ook al een tijdje. Aanrader voor de fans van het genre!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2009 17:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooi

ik zit er ook weer aan, aan de depres


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-03-2009 0:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Al mensen die dit eens hebben beluisterd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2010 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jazeker

ik heb het nieuwe album Hypermnesia hier

wat een killer

zwoel, sexy, donker, oosters... als eten bij de IndiËr en gepijpt worden door de dochter des huizes


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-02-2010 23:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2010 22:49 schreef Hypnos het volgende:
het nieuwe album


Geil!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2010 23:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt wel zal hoog scoren, zoveel moeitelijkheid
luisteren en luisteren

inkopen!

muzikaliteit te koop
beats, lounge, metal, sfeer, evolutie, ...


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-02-2010 23:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Heb jij een promo Bart of gedownload?

Want van wat ik op kan maken uit de berichten op de officiële site heeft meneer besloten om deze plaat vooralsnog alleen als mp3 te releasen en voor zover ik zie ook allen maar in 128 kbps.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2010 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


een cdr van iemand die ik ken ja, w&arschijnlijk mp3

daarom nog geen review


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-10-2012 15:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Conceptual Horizon uit 2011 weer eens beluisterd. Die deed me in 1e instantie weinig maar ik begin er nu wel een beetje warm voor te draaien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen