IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-11-2010 16:25 by bazzio Profiel van bazzio

Kan me ook nog eens iets vreselijks herinneren in Ahoy...My bloody Valentine ofzoiets, kan dat?


Bazzio Attacks!!!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2010 10:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ja, dat kan wel kloppen ja. Dat was kut zeg.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 11:45 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor



Iron Maiden heb ik eigenlijk nooit helemaal geweldig gevonden. Number of the Beast is wel een lekker plaatje af en toe, maar met bovenstaand nummer had ik echt wel zoiets van; . Overall, aardige band in mijn mening, maar ik snap gewoon de hype niet rondom de mannen. Ik geloof vast dat ze allen goed zijn in wat ze doen. Maarja, het doet mij nu eenmaal niks.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2010 13:00 by De Ulk Profiel van De Ulk

Hey, ik wist helemaal niet dat ze die ook gecovered hadden.


Bareuh...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-11-2010 13:21 by nark Profiel van nark

quote:
Op 13 november 2010 11:45 schreef ColdheartMinor het volgende:


Iron Maiden heb ik eigenlijk nooit helemaal geweldig gevonden. Number of the Beast is wel een lekker plaatje af en toe, maar met bovenstaand nummer had ik echt wel zoiets van; . Overall, aardige band in mijn mening, maar ik snap gewoon de hype niet rondom de mannen. Ik geloof vast dat ze allen goed zijn in wat ze doen. Maarja, het doet mij nu eenmaal niks.


Nicko de mafkees hahahahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2010 13:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Een band afschrijven op basis van een cover vind ik een beetje te kort door de bocht


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 13-11-2010 13:28 by Lampje Profiel van Lampje

Staat op de single van "... Benjamin Breeg". Jammer dat Bruce Dickinson niet meedeed aan deze cover. Ik had hem best wel eens willen horen jodelen, haha !

quote:
Op 12 november 2010 16:04 schreef Forever After het volgende:
En dan zeker weer het hele nieuwe album spelen?
*denkt terug aan die braakballen show in de Brabanthallen.*



Ik vond de show in de Brabanthallen wel te gek. Van mij mogen ze ook best de nieuwe cd helemaal spelen bij het volgende NL concert. En dan niet aanvullen met hun kaskrakers, maar een paar oude songs die ze nog niet, of nauwelijks live gespeeld hebben.


lampje


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2010 13:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 november 2010 11:45 schreef ColdheartMinor het volgende:


Iron Maiden heb ik eigenlijk nooit helemaal geweldig gevonden. Number of the Beast is wel een lekker plaatje af en toe, maar met bovenstaand nummer had ik echt wel zoiets van; .


Je weet dat dit een cover is van het Nederlandse Focus, dat het niet op een reguliere plaat staat en dat je het ook niet serieus moet nemen, hoop ik?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 14:58 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 13 november 2010 13:34 schreef Ralph het volgende:
Je weet dat dit een cover is van het Nederlandse Focus, dat het niet op een reguliere plaat staat en dat je het ook niet serieus moet nemen, hoop ik?


Ja, ja en ja, zo kortzichtig ben ik nu ook weer niet, haha. Maar ja, ik vind dit echt gewoon ja... hoe niet serieus het misschien ook bedoelt is, ik vind dit echt gewoon slecht, sorry. Iron Maiden is gewoon niet mijn ding.

quote:
Op 13 november 2010 13:23 schreef Mutilator het volgende:
Een band afschrijven op basis van een cover vind ik een beetje te kort door de bocht


Leest u even beter: Iron Maiden heb ik eigenlijk nooit helemaal geweldig gevonden. Number of the Beast is wel een lekker plaatje af en toe, maar met bovenstaand nummer had ik echt wel zoiets van; .

Mijn mening is dus niet echt gebasseerd op gewoon een cover. Ik heb Iron Maiden wel zeker een kans gegeven. En sommige nummers zijn ook lekker af en toe, ik noem Fear of the Dark, Run to The Hills, maar voor de rest, het doet me gewoon niks, het spreekt me gewoon niet aan. En geloof me ik heb vaak zat een album van ze op gehad staan.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2010 15:00 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 november 2010 14:58 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ja, ja en ja, zo kortzichtig ben ik nu ook weer niet, haha. Maar ja, ik vind dit echt gewoon ja... hoe niet serieus het misschien ook bedoelt is, ik vind dit echt gewoon slecht, sorry. Iron Maiden is gewoon niet mijn ding.


Dat Maiden je ding niet is kan, en daar is niets mis mee, maar ik vind het wel wat vreemd om er dan als voorbeeld die Focus-cover bij te halen en daar quasi je oordeel achteraan te zetten.

En voor de helderheid: ik vind het ook geen beste cover, hehe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 13-11-2010 15:01 by Murder Junkie Profiel van Murder Junkie

Maiden en covers, dat is sowieso een gruwel en dat zeg ik, als fanboy zijnde.


Zoveelste mentalkloon.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2010 15:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 november 2010 15:01 schreef Murder Junkie het volgende:
Maiden en covers, dat is sowieso een gruwel en dat zeg ik, als fanboy zijnde.
Derek Riggs heeft anders best mooie covers gemaakt voor ze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 13-11-2010 15:11 by Murder Junkie Profiel van Murder Junkie

quote:
Op 13 november 2010 15:07 schreef bastianus het volgende:
Derek Riggs heeft anders best mooie covers gemaakt voor ze.
Die wel ja. de laatste paar zijn een horror voor het oog. Vooral die laatste, een of andere mislukte predator eddie...Beetje heel erg jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 13-11-2010 15:12]


Zoveelste mentalkloon.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 15:13 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 13 november 2010 15:00 schreef Ralph het volgende:
Dat Maiden je ding niet is kan, en daar is niets mis mee, maar ik vind het wel wat vreemd om er dan als voorbeeld die Focus-cover bij te halen en daar quasi je oordeel achteraan te zetten.

En voor de helderheid: ik vind het ook geen beste cover, hehe.


Heb je wel misschien een punt, maar ik wou eens kijken hoeveel man het wat die cover betreft met mij eens waren.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2010 15:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 november 2010 14:58 schreef ColdheartMinor het volgende:
...
Leest u even beter: Iron Maiden heb ik eigenlijk nooit helemaal geweldig gevonden. Number of the Beast is wel een lekker plaatje af en toe, maar met bovenstaand nummer had ik echt wel zoiets van; .

Mijn mening is dus niet echt gebasseerd op gewoon een cover. Ik heb Iron Maiden wel zeker een kans gegeven. En sommige nummers zijn ook lekker af en toe, ik noem Fear of the Dark, Run to The Hills, maar voor de rest, het doet me gewoon niks, het spreekt me gewoon niet aan. En geloof me ik heb vaak zat een album van ze op gehad staan.


Ik begrijp het, maar Maiden heeft door de jaren heen telkens hun stijl aangepast en misschien heb je wel net de beste albums gemist?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 15:20 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Als jij me die kan noemen dan wil ik het gerust nog eens proberen hoor.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-11-2010 15:24 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik zou 7th son of a 7th son nog eens een kans geven dan

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 13-11-2010 15:25]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2010 15:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

7th sonava...zou ik ook aanraden, maar is misschien een te grote stap.

Ik zou eigenlijk na 'beast' chronologisch doorgaan naar Piece of mind, vervolgens Powerslave etc etc..



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 15:37 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Ok dankje!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2010 15:37 by bastianus Profiel van bastianus

Ik ben met Muti in dit geval. Piece of mind is sowieso de beste Maiden naar mijn bescheiden mening, betere songs dan op Number of the beast.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2010 18:15 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ik vind ook Piece Of Mind de beste. Seventh Son zou je kunnen proberen, maar persoonlijk vind ik die, op een paar nummers na, niet zo goed.


Bareuh...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2010 19:46 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Heb Powerslave en Piece of Mind via iTunes eens gedownload. Ga ik morgen eens luisteren, bedankt allen!


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 13-11-2010 19:55 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

powerslave zeker goed om (hernieuwd?) kennis te maken ja.. en 7th son is gewoon geniaal...


Vind ik ook niet


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-11-2010 20:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 november 2010 16:25 schreef bazzio het volgende:
Kan me ook nog eens iets vreselijks herinneren in Ahoy...My bloody Valentine ofzoiets, kan dat?


Wel een pionier in het shoegaze genre.

Ik vind er zelf trouwens ook weinig aan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2010 20:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2010 15:36 schreef Mutilator het volgende:
7th sonava...zou ik ook aanraden, maar is misschien een te grote stap.

Ik zou eigenlijk na 'beast' chronologisch doorgaan naar Piece of mind, vervolgens Powerslave etc etc..



Piece of mind is de beste met BD als zanger
Het allerbeste werk van IM zijn echter de eerste twee platen...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen