IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-04-2009 22:05 by Bub Profiel van Bub

En net terug...

In het kort...
vliegtuig, aankomst andere stad...wat stukken van de show...enthousiaste danwel emotionele fans...Maiden humor...vliegtuig, aankomst andere stad...wat stukken...etc.

Aangezien dit een documentaire is had ik enigzins wel wat diepgang verwacht maar alles bleef oppervlakkig en in het geheel werd er niets nieuws verteld wat nog niet bekend was bij de gemiddelde fan.
(iets wat ik mijzelf ook wel van te voren kon vertellen)

Desondanks was het leuk om Maiden eens in de bios te zien en heb ik mij dus prima vermaaktt!


bub


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-04-2009 22:59 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 21 april 2009 22:05 schreef Bub het volgende:
En net terug...

In het kort...
vliegtuig, aankomst andere stad...wat stukken van de show...enthousiaste danwel emotionele fans...Maiden humor...vliegtuig, aankomst andere stad...wat stukken...etc.

Aangezien dit een documentaire is had ik enigzins wel wat diepgang verwacht maar alles bleef oppervlakkig en in het geheel werd er niets nieuws verteld wat nog niet bekend was bij de gemiddelde fan.
(iets wat ik mijzelf ook wel van te voren kon vertellen)

Desondanks was het leuk om Maiden eens in de bios te zien en heb ik mij dus prima vermaaktt!


Ik sluit me hier volledig bij aan. De documentaire had niet veel om het lijf, maar inderdaad gaaf om Maiden in de bioscoop te zien.


Bareuh...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-04-2009 0:21 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

idd, leuk om ze in de bios te zien, maar vond het een beetje een gemiddelde dvd die je savonds opzet voor er bij...
geluid was trouwens kut


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 0:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De lampjes ook? Anders kun je wellicht solliciteren



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-04-2009 10:40 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Net even bonnetjes opgemaakt, en "No prayer for the dying" en "Piece of mind" gekocht. Twee platen die ik eigenlijk nauwelijks kon, bevallen allebei prima uiteraard! Piece of mind meer dan No prayer for the dying hoewel die toch echt ook heerlijke nummers heeft, vooral het titelnummer.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2009 11:26 by Staalman Profiel van Staalman

En toch is en blijft Maiden 1 van mijn favoriete bands... De Blaze periode daargelaten.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 22-04-2009 11:42 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 22 april 2009 10:40 schreef Dirge for november het volgende:
Net even bonnetjes opgemaakt, en "No prayer for the dying" en "Piece of mind" gekocht. Twee platen die ik eigenlijk nauwelijks kon, bevallen allebei prima uiteraard! Piece of mind meer dan No prayer for the dying hoewel die toch echt ook heerlijke nummers heeft, vooral het titelnummer.




Piece Of Mind is een van me favoriete Maiden platen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-04-2009 12:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 april 2009 11:26 schreef Staalman het volgende:
En toch is en blijft Maiden 1 van mijn favoriete bands... De Blaze periode daargelaten.




Inderdaad, hoewel de nummers live met Bruce toch echt wel sterk zijn! (lord of the flies en clansman bijv.)



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-04-2009 17:18 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 22 april 2009 11:42 schreef meatgrinder het volgende:


Piece Of Mind is een van me favoriete Maiden platen.


Piece Of Mind is één van m'n favoriete platen.


Bareuh...


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-04-2009 21:50 by watery black Profiel van watery black

ah, ik ben dus toch niet de enige

ik vond hem gaaf in ieder geval veel kippevelmomenten


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-04-2009 23:09 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

zeker, enorm coole film. toen we er naar toe reden, was net de vroege film afgelopen. overal maiden shirts!



watery black
Usericon van watery black
Posted 22-04-2009 23:19 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 april 2009 23:09 schreef collision-tammi het volgende:
zeker, enorm coole film. toen we er naar toe reden, was net de vroege film afgelopen. overal maiden shirts!


wij hadden de eerste film. de zaal zat boemvol. ik heb nog nooit zoveel rockers zo braaf bij elkaar zien zitten


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 23-04-2009 15:53 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Waar draait die film, ik meende alleen in de grote steden? is er ergens een overzichtje ofzo?


don't mistake lack of talent for genius


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-04-2009 16:59 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 23 april 2009 15:53 schreef NecroNoud het volgende:
Waar draait die film, ik meende alleen in de grote steden? is er ergens een overzichtje ofzo?


Volgens mij draaide hij alleen afgelopen dinsdag.


Bareuh...


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-04-2009 0:57 by watery black Profiel van watery black

idd alleen dinsdag. ik ben in hasselt geweest


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2009 19:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, even disc 2 opstaan van de nieuwe dvd, mooi geschoten, niet zo druk als de latere dvd's. Na het huishouden disc 1 maar even kijken.


Eindelijk weer eens gaaf artwork van Derrek Riggs voor Maiden overigens.


Boeiender


immortality
Usericon van immortality
Posted 26-05-2009 20:57 by immortality Profiel van immortality

Dat was ook wel weer nodig, zeker na die van a matter of life and death. Stond dan wel weer in verhouding met de muziek van de plaat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2009 20:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 mei 2009 20:57 schreef immortality het volgende:
Dat was ook wel weer nodig, zeker na die van a matter of life and death. Stond dan wel weer in verhouding met de muziek van de plaat.


ik vond de laatste gave hoes die van Seventh Son Of A Seventh Son, daarna was het bagger.

Oh, ook aanwezig de 6e overigens?


Boeiender


immortality
Usericon van immortality
Posted 26-05-2009 21:01 by immortality Profiel van immortality

Ik ga m'n best doen. Ben misschien aan het werk ergens in het land. Laatst nog in Zwolle aan het werk geweest trouwens.

Maar ik ga het zeker proberen de 6e (en de 13e bij Nargaroth)


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-05-2009 21:20 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 mei 2009 20:59 schreef MR. N het volgende:
ik vond de laatste gave hoes die van Seventh Son Of A Seventh Son, daarna was het bagger.

Oh, ook aanwezig de 6e overigens?


Ik vond eigenlijk alleen die van Dance Of Death echt slecht, de rest vond ik best aardig.


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2009 22:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 mei 2009 21:01 schreef immortality het volgende:
Ik ga m'n best doen. Ben misschien aan het werk ergens in het land. Laatst nog in Zwolle aan het werk geweest trouwens.

Maar ik ga het zeker proberen de 6e (en de 13e bij Nargaroth)
In Zwolle? Je weet toch waar mijn huis staat?

Oh, en de docu ook gezien nu, beetje jammer dat het veel teveel live muziek bevat, in die tijd hadden ze beter nog veel meer in kaart kunnen brengen / meer de diepte in kunnen gaan.

Maar al met al wel erg imponerend hoe vooral (weer) in zuid amerika gereageerd wordt op metalbands. En die Ed Force One is ook een erg gaaf idee natuurkijk.


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-05-2009 18:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 26 mei 2009 19:35 schreef MR. N het volgende:
Eindelijk weer eens gaaf artwork van Derrek Riggs voor Maiden overigens.


Idd, is weer ouderwets goed. Sinds wanneer hebben ze hun meningsverschillen bijgelegd?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-05-2009 22:22 by Dentz Profiel van Dentz

Is het Maiden album The X Factor echt zo kut, of ligt dat aan mij?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 22:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2009 22:22 schreef Dentz het volgende:
Is het Maiden album The X Factor echt zo kut, of ligt dat aan mij?

Die is echt kut ja. Dof geproduceerd, veel te lange nummers met saaie thema's en saaie matte zang van Blaze Bailey. Alleen Man on the edge vind ik wel goed te doen, ook omdat die niet zo achterlijk lang duurt als die andere nummers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 31-05-2009 8:03 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

Ik vind het wel een goed album. Vooral de sfeer en voor Iron Maiden vrij originele en donkere composities vind ik goed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen