IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : aanbiedingen & co Vorige pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-07-2011 20:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 20:36 schreef Dentz het volgende:
C&A is ook een goede voor goedkope pakken.




I am the 1%.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-07-2011 20:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wat?
Voor die 2 keer per jaar dat ik zo'n ding draag vind 125,- mooi zat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-07-2011 20:48 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Een pak straalt uit dat je aandacht aan je kleding hebt besteed, hiermee kun je mijns inziens aanduiden dat je een gebeurtenis belangrijk vind. Ik vind dat zoiets dan verneukt wordt door het dragen van een polyester hobbezak.

Maar wij verschillen dan in ieder geval van mening


I am the 1%.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-07-2011 20:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ho ho, geen polyester maar een lycra en wol mix.
Ik heb wel een klein beetje oog voor kwaliteit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-07-2011 23:15 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 20:48 schreef stoomfiets het volgende:
Een pak straalt uit dat je geld aan je kleding hebt besteed, hiermee kun je mijns inziens aanduiden dat je een gebeurtenis belangrijk vind. Ik vind dat zoiets dan verneukt wordt door het dragen van een polyester hobbezak.




Even gefix'd .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2011 22:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 20:36 schreef Dentz het volgende:
C&A is ook een goede voor goedkope pakken.


En voor goedkope jassen. Ben de mijne weer eens kwijt geraakt met stappen. Ga even zo'n goedkoop jasje regelen denk ik.

Ze hebben echt een hele zwik voor rond de 20 euro nu:

http://www.wehkamp.nl/herenmode/kleding/jassen-jacks/C22_2B1_B1C/?AAPP=75#&&SM=1&ML=&KW4=_&SKC=&PRmax=150&KW1=&M=&MK=&KW6=&PRmin=15&F=1_2_19_4_17_22_


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 11:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-07-2011 17:28 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
:')


Een gelijkgestemde?


I am the 1%.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 17:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 17:28 schreef stoomfiets het volgende:
Een gelijkgestemde?
Nou ben ik geen mieperd qua kleding. Ik loop zelf niet alleen maar in (dure) merkkleding, maar de C&A als 'serieuze' optie gaan aandragen voor pakken en jassen gaat echt te ver.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 18-07-2011 17:59 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 17:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Maar de C&A als 'serieuze' optie gaan aandragen voor pakken en jassen gaat echt te ver.


Ik snap dat de C&A wat te hoogdrempelig is voor jou, als Scapino-addict!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 18:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 17:59 schreef Schuurman het volgende:
Ik snap dat de C&A wat te hoogdrempelig is voor jou, als Scapino-addict!
Leger des Heils doet't indd. Anders houd ik geen centen over voor m'n Jopie-suas.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 18-07-2011 18:05 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 18:01 schreef Kvelgeest het volgende:
Leger des Heils doet't indd. Anders houd ik geen centen over voor m'n Jopie-suas.


Haha. Bij de FEBO zijn de frikandellen in de aanbieding deze week (1 euro i.p.v. 1,20) - om maar eens ontopic te blijven.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 18:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 18:05 schreef Schuurman het volgende:
Haha. Bij de FEBO zijn de frikandellen in de aanbieding deze week (1 euro i.p.v. 1,20) - om maar eens ontopic te blijven.
Laat die BBQ maar zitten!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-07-2011 18:18 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 17:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Nou ben ik geen mieperd qua kleding. Ik loop zelf niet alleen maar in (dure) merkkleding, maar de C&A als 'serieuze' optie gaan aandragen voor pakken en jassen gaat echt te ver.


Ik heb nauwelijks kleding waar een merkje op te zien is, échte kwaliteit kun je ook zonder merkje wel voelen en met een beetje getraint oog ook wel zien.

Goed uiteindelijk moet je ook bij jezelf afvragen wat je ervoor overhebt, in het bedrijfsleven moet je er altijd een beetje representatief bij lopen dus in dit geval is de keuze bij mij snel gemaakt


I am the 1%.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-07-2011 18:22 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Om geld te besparen kan je beter de wetenschap in inderdaad.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-07-2011 19:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 18:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Om geld te besparen kan je beter de wetenschap in inderdaad.

Geld besparen, zeker. Helaas komt er ook een pak minder geld binnen. Nou ja, wel meer dan een pak dus je gaat er netto niet op vooruit


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2011 20:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 18:18 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb nauwelijks kleding waar een merkje op te zien is, échte kwaliteit kun je ook zonder merkje wel voelen en met een beetje getraint oog ook wel zien.

Goed uiteindelijk moet je ook bij jezelf afvragen wat je ervoor overhebt, in het bedrijfsleven moet je er altijd een beetje representatief bij lopen dus in dit geval is de keuze bij mij snel gemaakt

Ik denk dat het allemaal wel meevalt.



Aanbiedingen. Ik ben op zoek naar een KitchenAid-aanbieding. Of eigenlijk ben ik op zoek naar een KitchenAid, maar die hoeft niet per sé vandaag in de keuken te staan, ik heb de tijd. Iemand nog tips?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 20:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 20:23 schreef M. het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.



Aanbiedingen. Ik ben op zoek naar een KitchenAid-aanbieding. Of eigenlijk ben ik op zoek naar een KitchenAid, maar die hoeft niet per sé vandaag in de keuken te staan, ik heb de tijd. Iemand nog tips?
Wat moet het ding kunnen, welk merk? Ik heb wat maandjes geleden op Oude Gracht (daar schuin tegenover Kafe België, bij Bibelot) een Kenwood keukenmachine gekocht bij die koffie(apparaten)/keukenzooi winkel daar. Mooi ding. Kan je veel extra''s en opties bij/op kopen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2011 20:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, ik wil dus een KitchenAid. Van het merk... KitchenAid. Ik zal die zaak eens binnenlopen, nog nooit gedaan. Andere usual suspects zijn Betsie's Kookwinkel, de Kombuis in de Twijnstraat en er zit er nog één bij de Burg. Reigerstraat/Nachtegaalstraat.

Ik wil vooral kunnen mixen en op termijn moet-ie ook dienst gaan doen als keukenmachine en/of citruspers (als ik weer eens wat knaken overheb om de bijbehorende onderdelen te kopen).
Maar goed, zo'n ding is nogal aan de prijs, Roadburn 2011 incl. drank was goedkoper .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-07-2011 20:39]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 20:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja, het geheel van mij kwam incl. (gratis) blender, tweede bak en gehaktmolen boven de 900 PlEuro. Roadburn zat daar net onder.

Maar waarom perse KitchenAid? Ik ben erg tevreden met men Kenwood en mijn ouders met die van hun. Sterke motor, veel mogelijkheden. Ik heb er dan een gehaktmolen bij (hamburgers, pate'tjes, worsten), maar hij kan ook duchtig mixen, kloppen, e.d. En zoals al gepost veel optieaccesoires. Pastamachine's e.d.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2011 23:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 20:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Ja, het geheel van mij kwam incl. (gratis) blender, tweede bak en gehaktmolen boven de 900 PlEuro. Roadburn zat daar net onder.

Maar waarom perse KitchenAid? Ik ben erg tevreden met men Kenwood en mijn ouders met die van hun. Sterke motor, veel mogelijkheden. Ik heb er dan een gehaktmolen bij (hamburgers, pate'tjes, worsten), maar hij kan ook duchtig mixen, kloppen, e.d. En zoals al gepost veel optieaccesoires. Pastamachine's e.d.

Dat alles heeft de KitchenAid ook. Ik ben er ook nog niet uit, ik denk dat allebei erg goed zijn.
Dure grap. En ik heb ook nog andere dure plannen. Daarom maar eens op zoek naar een aanbieding .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-07-2011 23:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 20:23 schreef M. het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.



Aanbiedingen. Ik ben op zoek naar een KitchenAid-aanbieding. Of eigenlijk ben ik op zoek naar een KitchenAid, maar die hoeft niet per sé vandaag in de keuken te staan, ik heb de tijd. Iemand nog tips?

http://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=kitchenaid&_sacat=See-All-Categories ?


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 23:51 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 23:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=kitchenaid&_sacat=See-All-Categories ?
Heb ik indd ook al gevonden, maar dat moet te gemakkelijk zijn.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 23:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het doet mij trouwens erg aan m'n Kenwood denken. Behoorlijk zelfde systeem, zelfde afdekplaat boven de mixbak. Allen deze hebben wel wat meer een hip retro modelletje.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen