IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aardschok toppers! Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-03-2009 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Want de Aardscok is niet alleen maar kommer en kwel natuurlijk. Plaats hier de positieve Aardschok dingen.


- De vele goede platen die ik in de jaren 80 leerde kennen via de Aardschok. In de tijd dat er nog geen www bestond.
- De vele posters waar ik mijn kamer mee volhing (Doro!!).


spelfout weggehaald...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-03-2009 18:43 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

De recensies van Wim Baelus..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-03-2009 18:45 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

De allereerste Aardschokken met de Japan en Scandinavië-specials (Loudness, 5X, Mercyful Fate, Silver Mountain).

Alleen waren die wel in 1983, en het is nu 2009... Ergens heb ik het gevoel dat (vul maar in)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-03-2009 18:52 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 maart 2009 18:45 schreef Vampire John het volgende:
De allereerste Aardschokken met de Japan en Scandinavië-specials (Loudness, 5X, Mercyful Fate, Silver Mountain).

Alleen waren die wel in 1983, en het is nu 2009... Ergens heb ik het gevoel dat (vul maar in)
...dat je oud wordt



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 17-03-2009 19:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

of bent

Ik kon altijd wel genieten van de schrijfselen van Baelus en later Veerkamp.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2009 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 18:38 schreef varanus het volgende:
Want de Aardscok is niet alleen maar kommer en kwel natuurlijk. Plaats hier de positieve Aardschok dingen.


- De vele goede platen die ik in de jaren 80 leerde kennen via de Aardschok. In de tijd dat er nog geen www bestond.



+ 1

(en ook demo's trouwens)


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-03-2009 19:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Het papier geeft niet af tijdens de afveeg- en doorspoelhandelingen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-03-2009 19:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 19:41 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het papier geeft niet af tijdens de afveeg- en doorspoelhandelingen.



Maar staan er ook net zulke leuke bloemetjes (huhuhu ) op als op mijn wc-papier?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-03-2009 20:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb toch liever een flinke powermetalreview door mijn vieze krans dan een stel drukbloemetjes.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 17-03-2009 20:08 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 17 maart 2009 18:38 schreef varanus het volgende:
Want de - De vele posters waar ik mijn kamer mee volhing (Doro!!).

Wanneer zijn ze daar mee opgehouden dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 17-03-2009 20:08]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-03-2009 20:08 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ook mooi dat de mooie dingen van de Aardschok blijkbaar allemaal in het verleden liggen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2009 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De recensies van Veerkamp als die er is van Enslaved - Monumentum

een echte bron aan inspiratie


signature


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 17-03-2009 22:17 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

quote:
Op 17 maart 2009 20:08 schreef WMP het volgende:
Ook mooi dat de mooie dingen van de Aardschok blijkbaar allemaal in het verleden liggen.


In een scene waar de headliners op grote festivals allemaal al sinds de jaren zeventig en tachtig hetzelfde zijn. En vooral nummers uit die vroege jaren spelen.

Ja, toen er geen internet was konden jullie alleen maar klagen via een brief. En daar veegden wij onze reet mee af. </baldadig>

Dat er geen posters meer inzitten heeft o.a. te maken met het feit dat er geen nietjes inzitten.
Zonder nietjes vallen de posters eruit als je hem zuinig staat te lezen bij Bruna. En dat vond meneer Bruna niet leuk.
Verder zijn posters natuurlijk voor kleine Slipknot-kinderen en pony meisjes. Maar dat neemt niet weg dat Rock Hard de laatste tijd behoorlijk coole posters heeft.





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2009 22:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


faceless
Usericon van faceless
Posted 17-03-2009 22:28 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

persoonlijk denk ik dat de aardschok nog altijd een hele berg mensen aanspreekt, en ook voor veel mensen een vorm van instap is in de wereld die metal is.
hier zitten veel mensen die underground georienteerd zijn, en die vinden hun eigen bandjes en dergelijke wel.
maar er zijn ook genoeg mensen die niet op inet van alles en nog wat gaan uitproberen, en dus de aardschok kopen om enigzins op de hoogte te blijven.
die groep zal ook niet direct de underground induiken, en vinden de normale bands al goed genoeg.

en fouten en toppers ?? ach elk blad wat ik lees heeft zijn fouten en toppers.
en als het je niet bevalt, laat je het blad toch lekker in de winkel staan ??


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-03-2009 0:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 maart 2009 18:43 schreef El Chulo het volgende:
De recensies van Wim Baelus..


Die had de klassiekers voor t oprapen in die tijd..echt zeer goed!

Ook de recensies van oa Robert Heeg, Ron van Hal, Anthony vd Berg, Robbie Woning, Stephen Gebedy & Leon van Rijnsbergen hebben me op veel gave muziek geattendeerd.

Sowieso is de recensie afdeling enorm uitgebreid; rond de 200 cd's besproken per maand?

Daarnaast is de Aardschok ook altijd -mede-aktief geweest in het concertgebeuren met op grootste schaal natuurlijk medewerker Andre Verhuysen met Dynamo open air.

Daarom dan in het kader van 'support your scene' koop ik al de Aardschok en idd prima leesvoer voor bij het schijten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-03-2009 5:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 22:17 schreef krisiunizer het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat Rock Hard de laatste tijd behoorlijk coole posters heeft.





Yeah, die gaan hier altijd in de hoes van de desbetreffende LP.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-03-2009 17:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het aardschokmissers topic gaat een stuk harder, lijkt het wel. Maar dat is natuurlijk typisch Nederlands, hehe. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-03-2009 19:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

revieuws van veerkamp, het down interview, de vele takke herrie die ik ken via aardschok



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-03-2009 19:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De recensies van Steven Smegma, de 'zuip-verhalen' van Rene Veerkamp en de vele goeie muziek die ik ontdekt heb dankzij de Aardschok.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-03-2009 19:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 19:11 schreef collision-tammi het volgende:
het down interview

Waarom is dat bijzonder?

Die reviews van Steven Smegma waren ook gaaf ja, alleen was ik vaak wat minder snel genegen de cd's die hij positief recenseerde te kopen dan bij de reviews van Wim Baelus of Rene Veerkamp.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-03-2009 19:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 19:26 schreef El Chulo het volgende:
Waarom is dat bijzonder?

Die reviews van Steven Smegma waren ook gaaf ja, alleen was ik vaak wat minder snel genegen de cd's die hij positief recenseerde te kopen dan bij de reviews van Wim Baelus of Rene Veerkamp.
Omdat Down en in het bijzonder Phil Anselmo geen interviews doet en al helemaal niet over het Pantera tijdperk en al die perikelen er omheen. Ik vond het een van de beter artiekelen in deaard schok sinds jaren


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-03-2009 19:32 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Absoluut. Errug tof interview


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-03-2009 19:33 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Hmm, heb ik toch een keer iets bijzonders gemist zo te horen! Ik heb dat blad al zeker 10 jaar niet meer..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-03-2009 19:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 22:28 schreef faceless het volgende:
persoonlijk denk ik dat de aardschok nog altijd een hele berg mensen aanspreekt, en ook voor veel mensen een vorm van instap is in de wereld die metal is.
hier zitten veel mensen die underground georienteerd zijn, en die vinden hun eigen bandjes en dergelijke wel.
maar er zijn ook genoeg mensen die niet op inet van alles en nog wat gaan uitproberen, en dus de aardschok kopen om enigzins op de hoogte te blijven.
die groep zal ook niet direct de underground induiken, en vinden de normale bands al goed genoeg.

en fouten en toppers ?? ach elk blad wat ik lees heeft zijn fouten en toppers.
en als het je niet bevalt, laat je het blad toch lekker in de winkel staan ??


Ik kom genoeg op internet, maar ik vind de Aardschok gewoon wel lekker leesvoer voor onderweg in de metro. Anders moet ik de hele tijd een laptop gaan meesleuren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2009 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 19:29 schreef nark het volgende:
Omdat Down en in het bijzonder Phil Anselmo geen interviews doet en al helemaal niet over het Pantera tijdperk en al die perikelen er omheen. Ik vond het een van de beter artiekelen in deaard schok sinds jaren

Mee eens. Al blijft het wel een beetje een huilebalk, die Anselmo. Maar goed, ik vind de interviews met Dave Mustaine ook altijd erg vermakelijk, alhoewel dat ook een behoorlijk verknipte zeurpiet is. Hoogtepunt in de interviews met Aardschok blijft voor mij dat Faith No More-interview waarbij Mike Patton zich beledigd voelt en uit baldadigheid de rest van het interview zwijgend op tafel blijft liggen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen