IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Drumcomputer of toch maar een echte drummer? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zo'n drumcomputer is wel wat saai op het podium.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2004 14:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

tja, dat is gewoon een conservatieve kijk op bandoptredens naar mijn inziens...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 14:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:27 schreef spectre het volgende:
tja, dat is gewoon een conservatieve kijk op bandoptredens naar mijn inziens...


Ja conservatief, het hoort er idd gewoon niet bij. Je kan dan net zo goed de plaat afdraaien als je toch maar alles elektronisch gaat doen. Het gaat bij zo'n drummer ook wel een beetje om show. Ik persoonlijk vindt het altijd wel cool om die gasten te zien spelen


"This one is older than shit, heavier than time!"


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 10-07-2004 14:28 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 10 juli 2004 14:24 schreef ghoulliette het volgende:
zo'n drumcomputer is wel wat saai op het podium.


idd , je kan de zang & het bas/gitaarwerk anders ook wel door een kompjoeter laten doen .
Laat de muzikanten zelf maar flink ploeteren,al is een goede drummer moeilijk te vinden & zeker te bemachtigen.


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben zelf drummer, dus ik verwerp het idee van drumcomputers als vervanging van de drummer van vlees en bloed...

Een drumcomputer als aanvulling op je spel als drummer zijnde is natuurlijk een heel ander punt, en daar kan ik nog inkomen. Maar alleen een drumcomputer


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 10-07-2004 14:31 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

bij een band als Mysticum is het live geweldig, met drumcomputer, de sfeer die hun weten op te roepen


Furious black death metal http://www.sammath.nl


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:27 schreef spectre het volgende:
tja, dat is gewoon een conservatieve kijk op bandoptredens naar mijn inziens...

hoezo conservatief, je ziet gewoon niets. Daar is weinig conservatiefs aan. Bovendien neukt zo'n drumcomputer helemaal niet lekker.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2004 14:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:31 schreef verwoesting het volgende:
bij een band als Mysticum is het live geweldig, met drumcomputer, de sfeer die hun weten op te roepen

bedoel ik

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-07-2004 14:46]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 14:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 14:32 schreef ghoulliette het volgende:
hoezo conservatief, je ziet gewoon niets. Daar is weinig conservatiefs aan. Bovendien neukt zo'n drumcomputer helemaal niet lekker.


Heeft de bassdrum een betere pasvorm dan


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:33 schreef spectre het volgende:
bedoel ik
Dus jij ziet liever een drumsolo (lees leeg podium) door een drumcomputer?


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 10-07-2004 14:35 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 10 juli 2004 14:32 schreef ghoulliette het volgende:
hoezo conservatief, je ziet gewoon niets. Daar is weinig conservatiefs aan. Bovendien neukt zo'n drumcomputer helemaal niet lekker.


Na het neuken is het wel voodeliger tenslotte heeft zo'n drumcomputer geen nodig


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2004 14:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:35 schreef ghoulliette het volgende:
Dus jij ziet liever een drumsolo (lees leeg podium) door een drumcomputer?
mens ik heb het toch niet over drumsolo's... ik zeg gewoon dat je ook een gave show kan geven zonder drummer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:38 schreef spectre het volgende:
mens ik heb het toch niet over drumsolo's... ik zeg gewoon dat je ook een gave show kan geven zonder drummer

ja dus. En ik zeg, dat kan niet altijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ja, maar in mijn beleving mis je toch wel iets...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:39 schreef Staalman het volgende:
Ja, maar in mijn beleving mis je toch wel iets...

Je zegt nu dat je een laag IQ heeft, maar volgens mij bedoel je iets anders


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:40 schreef ghoulliette het volgende:
Je zegt nu dat je een laag IQ heeft, maar volgens mij bedoel je iets anders


Hahahaha, ik doelde op de post van Spectre


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2004 14:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en ik doelde op de opmerking van Verwoesting... dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2004 14:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dus dan moet je mij niet quoten...


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2004 14:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

volgens mij heb ik dat ook niet gedaan... je was me net voor, kan ik niet ruiken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-07-2004 14:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dude, wat kan mij het schelen, het gaat om de muziek, niet om hoe die muziek gemaakt is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 15:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Dude, wat kan mij het schelen, het gaat om de muziek, niet om hoe die muziek gemaakt is.


Nerd, het kan mij wel schelen. Als het allemaal via pc inelkaar gezet is dan is het toch minder op een 1 of andere manier. Buiten dat moet zo'n band het live ook waar kunnen maken, als ze dat niet kunnen dan zijn ze dus gewoon klote.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-07-2004 15:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Nerd, het kan mij wel schelen. Als het allemaal via pc inelkaar gezet is dan is het toch minder op een 1 of andere manier. Buiten dat moet zo'n band het live ook waar kunnen maken, als ze dat niet kunnen dan zijn ze dus gewoon klote.
Vind ik niet, mij maakt het niet uit, aangezien het mij om de muziek gaat, ipv de image.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 17:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:47 schreef Misanthrope het volgende:
Vind ik niet, mij maakt het niet uit, aangezien het mij om de muziek gaat, ipv de image.


Dat heeft niks met image te maken, maar met kwaliteit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2004 17:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 15:31 schreef 0Tolerence het volgende:
(...)
Buiten dat moet zo'n band het live ook waar kunnen maken, als ze dat niet kunnen dan zijn ze dus gewoon klote.


Voor mij is het geen halszaak of een band iets live kan waarmaken of niet... Als het lukt, is het meegenomen.

Maar sommige dingen zijn live gewoonweg niet voor elkaar te krijgen. En als elke muzikant cd's zou maken met in zijn achterhoofd dat hij het live nog waar moet maken, waren er een stuk minder geniale muziekstukken geproduceerd in de loop der tijd...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 10-07-2004 17:41 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

Muziek met een drumcomputer maken is stuk makkelijker dan zelf drummen.
Ik heb gewoon erg veel respect voor een goede drummer, ook omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om goed en strak te spelen.
Daarom zie ik liever een band met echte drummer op het podium.
Het gaat dus niet alleen om de muziek, maar ook om de prestatie.


Suck on this


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen