IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 80s party @ Willemeen, zaterdag 23 mei
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2009 11:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dit is de pre-flyer:



entree wordt 3 euro, maar is gratis voor mensen met 80's outfit!

Voetjes van de vloer!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2009 17:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

voor alle black metal groupies: irritante klootzak gaat ook draaien


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-03-2009 17:39 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 11:11 schreef ghoulliette het volgende:
gratis voor mensen met 80's outfit!





Telt dat ook voor jaren 80 band shirtjes?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2009 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is een goede vraag. Als het om een Bon Jovi of Prince shirt gaat zou ik meteen ja zeggen. Maar Slayer of Megadeth... als het een authentiek 80's shirt is wel, is het van een album uit de jaren 90 of een reprint of alleen het logo... dan kun je vast nog wel een broek met een gat erin aan doen. Een beetje moeite mag wel he Gewoon je voorbeeld nemen aan de film Rockstar


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-03-2009 18:18 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik heb een Megadeth shirt en een broek met gaten ook. Alleen nog een paar witte gympen ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-03-2009 18:40 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Heh jammer.. Als ik geen andere verplichtingen had ik mijn 80's thrash pakkie tevoorschijn getoverd. Foute witte sneakers onlangs nog nieuw aangeschaft.. Even vies maken


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-03-2009 18:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2009 18:40 schreef AngelOfDeath het volgende:
Heh jammer.. Als ik geen andere verplichtingen had ik mijn 80's thrash pakkie tevoorschijn getoverd. Foute witte sneakers onlangs nog nieuw aangeschaft.. Even vies maken

Je gaat maar gewoon mee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-03-2009 18:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2009 18:44 schreef Dentz het volgende:
Je gaat maar gewoon mee.


Neen sorry Hoewel wij wel een goed verkleedteam zijn (denkt aan Jägermeister). Gheghe


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-03-2009 18:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Idd, het had zo mooi kunnen zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-03-2009 18:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2009 18:50 schreef Dentz het volgende:
Idd, het had zo mooi kunnen zijn.


Ja... snik...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-03-2009 18:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zelf kan ik ook niet trouwens, weekend naar Berlijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-03-2009 19:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Jammer maar helaarsch..
Berlijn... Duitsland. Geil!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-03-2009 20:53 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Oh vet ja! Nou eerst even iemand vinden om mee te sleuren en dan zal ik er zijn, getoupeerd haar en al!


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen