IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Punk/Hardcore/Metal basles aangeboden
Noedig
Usericon van Noedig
Posted 19-03-2009 14:31 by Noedig Wijzig reactieProfiel van NoedigQuote dit bericht



[iets met capslock]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-03-2009 14:57]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2009 14:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

20 euro per uur vind ik niet erg punk.
Misschien heb je in Hilversum meer succes.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-03-2009 14:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dus, als jij me basles gaat geven kan ik straks zelfs de moeilijkste en meest technische nummers van de Sex Pistols spelen?


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 14:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Goede vingertechniek leren kan natuurlijk wel de moeite waard zijn. Al ben ik persoonlijk meer een liefhebber van beffen. Goed beffen is overigens ook nog best een kunst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-03-2009 14:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 14:49 schreef bastianus het volgende:
Goede vingertechniek leren kan natuurlijk wel de moeite waard zijn. Al ben ik persoonlijk meer een liefhebber van beffen. Goed beffen is overigens ook nog best een kunst.
Geef je ook les dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-03-2009 14:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 14:49 schreef bastianus het volgende:
Goede vingertechniek leren kan natuurlijk wel de moeite waard zijn. Al ben ik persoonlijk meer een liefhebber van beffen. Goed beffen is overigens ook nog best een kunst.

Het materiaal waarmee je werkt is ook van groot belang, techniek is in deze niet alles.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 14:51 schreef NecRobert het volgende:
Geef je ook les dan?

Bijna, als ik mijn cursus competentiegericht opleiden heb afgerond. Maar niet in beffen, da's strafbaar als ik dat bij stagiaires ga doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen