IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Earth Crisis Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2009 22:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm geen EC topic

Draai nu de nieuwe Earth Crisis (To the Death). En die is best wel vet moet ik zeggen ..

Heb nog niet die megamoshdrive die een Firestorm veroorzaakt, maar dit is beter dan de middelmatige hc meuk die je tegenwoordig hoort.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2009 22:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Alleen de eerste twee mini's waren echt goed... Vanaf dan steeds minder. Snapcase heeft iig een betere lijn van releases.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2009 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou, daarvan is ook alleen de eerste noemenswaardig, die tweede ligt hier ook ergens stof te happen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2009 22:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Alle platen van Snapcase zijn imo van even hoge kwaliteit.. Maar ja, smaken.

O.T: Firestorm & All Out War heerschen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-03-2009 22:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik vond Gommorah's Season Ends anders een erg sterke plaat, net als Breed the Killers. Ik ben erg benieuwd naar To the Death.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2009 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die eerste full length vond ik ook nog wel te pruimen, Breed the Killers werd te veel popimetal.

Deze klinkt wel weer lekker opgefokt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2009 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

GSE moet ik nog eens checken, heb op een Vitroy verzamleaar er 1 nummer van.
(Toen Victory nog een cult label was)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-03-2009 22:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Destroying The Machines is nog een leuke plaat die ik hier ook heb staan, alhoewel ze daar al veel meer metal zijn dan hardcore. En dat de weegschaal naar de metal oversloeg was wat mij betreft erg jammer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-03-2009 0:02 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ken eigelijk maar vrij weinig werk van deze band. Zal de nieuwe cd binnenkort maar eens beluisteren dan. Mocht deze bevallen, dan beluister ik het oud werk ook maar eens.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-03-2009 0:03 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik associeer deze band voor eeuwig met die gek die het logo op zijn wangen heeft getattoueerd...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-03-2009 0:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Te erg ja...


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-03-2009 0:45 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

En ook nog eens erg slecht gezet.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 20-03-2009 23:41 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Jenje, hoe kom jij nu al aan die fijne plaat? Ik heb lang gezocht, maar nog niet gevonden.


Por Vida


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2009 12:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe cd is vet! wordt zeker origineel aangeschaft. en 'what horrifies" is een van de betere nummers die ik recentelijk heb gehoord.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2009 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 23:41 schreef pitboss het volgende:
Jenje, hoe kom jij nu al aan die fijne plaat? Ik heb lang gezocht, maar nog niet gevonden.
Promotionele versie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 12:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 0:06 schreef 6sic6 het volgende:


Te erg ja...


good fucking lord.....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 13:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zou wel tof zijn als hij nu een baard liett groeien op de plek van de tattoo..


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 22-03-2009 13:03 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Hij? Is dit niet een zij?


Por Vida


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 13:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Boy George?!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-03-2009 18:38 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 23:41 schreef pitboss het volgende:
Jenje, hoe kom jij nu al aan die fijne plaat? Ik heb lang gezocht, maar nog niet gevonden.


*kuch* http://thelastdisaster.blogspot.com/search?q=earth+crisis *kuch*



Amorphic
Usericon van Amorphic
Posted 22-03-2009 18:47 by Amorphic Wijzig reactieProfiel van AmorphicQuote dit bericht

Hatebreed zou eens goed moeten luisteren naar deze plaat.


Ask yourself whether the dream of heaven and greatness should be waiting for us in our graves - or whether it should be ours here and now and on this earth. -Ayn Rand


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 22-03-2009 19:22 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dank voor de link, maar ik had er een torrent van gevonden! Hij is echt vet geworden deze plaat!


Por Vida


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-03-2009 21:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Keep my head above the surface!
STRAIGHT EDGE!!!
Against the current!



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-03-2009 22:32 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Toffe plaat ja. Heb die ouwe albums al een paar jaar niet meer gedraaid. Weer eens onder het stof vandaan halen ter vergelijking.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 23-03-2009 22:47 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

When slaves revolt! Wat een tering zware track! Alles is trouwens bere-zwaar geproduceerd.


Por Vida


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-02-2011 16:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb net To The Death na lange tijd nog eens gedraaid. Wat blijft die plaat heersen. Heerlijke metalcore met een fantastische drive en enkele zware moshstukken. Destroy the Machines blijft mijn favoriete EC-plaat, maar To the Death doet het ook errrg goed hier.

Die breakdown in het titelnummer rost het dak eraf.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen